Будь-який сайт створюється, насамперед, для того, щоб на нього заходили люди. У яких цілях буде використовуватися ця відвідуваність - вирішує власник проекту. Але без трафіку і аудиторії будь-який сайт є всього лише набором нікому не потрібних кілобайт коду і тексту. Саме тому сайт потрібно розвивати таким чином, щоб він був цікавим для потенційної аудиторії і приносив людям користь.
Розуміння того, що сайт мало просто створити, але ще і потрібно працювати над його розвитком, вже наближає його власника до створення чогось унікального, а не чергового похмурого многостранічніка, створеного для звітності. Ми дамо вам ряд порад, які застосовні як до комерційного, так і до інформаційного проекту , а їх використання допоможе вам перетворити свій веб-ресурс в місце, в якому відвідувач зможе знайти для себе щось дійсно цікаве і корисне.
Актуальність і оновлення
Інформація, яку ви пропонуєте відвідувачам свого сайту, повинна бути не тільки корисною, але й актуальною. За цим стоїть стежити, адже витратити трохи часу на оновлення статті - це краще, ніж втратити користувачів, які вважатимуть інформацію застарілою. Не менш важливу роль відіграє і постійне додавання нового контенту на сайті замість викидання «пачки» текстів і подальшого затишшя протягом місяця.
Різні типи контенту
Інформацію можна давати користувачеві в різному вигляді, а не тільки у форматі тексту. Це можуть бути зображення, відео, аудіо-подкасти та інші типи подання контенту. Переконавшись, що ви можете створювати контент різного типу на гідному рівні, у вас з'явиться можливість зацікавити людей, що використовують різні канали споживання інформації.
Погляньте на тексти очима клієнта
Так, тексти повинні продавати, але це не означає, що при їх написанні потрібно нехтувати їх читабельністю. Потрібно донести до копірайтерів розуміння того, що відвідувач того ж інтернет-магазину в більшості випадків вже знає, що йому потрібно. А це означає, що завдання тексту на вашій торговій площадці - допомогти йому визначитися з вибором, а не намагатися розповісти історію появи бензопил або про призначення сковорідки.
Не забувайте про зображення
Якісну графіку варто використовувати не тільки в дизайні сайту, але і при оформленні контенту, особливо якщо мова йде про сторінки зі статтями. Захоплююча інформація, проілюстрована цікавими і якісними картинками , надає сторінкам сайту додаткової цінності.
Деякі веб-проекти, наприклад, bigpicture.ru, знайшли популярність саме завдяки якісним фотографіям.
Прислухайтеся до користувачів
Підключившись до сервісу веб-аналітики, ви зможете відслідковувати запити, за якими сторінки вашого сайту показуються в пошукових системах, а також ключові слова, за якими здійснюються переходи . Аналізуйте, які зі сторінок можна поліпшити, а за якими ключовими словами варто написати додаткові статті. Крім того, стежте за коментарями на сайті, адже часто буває, що саме у відгуках до вже існуючих матеріалами відвідувачі можуть написати, що ще цікавого вони хотіли б дізнатися з вашої тематики.
Не пишіть про банальностях
Забудьте про генерацію «пачками» контенту, заточеного під ключові слова. По-перше, це вже зробили сотні інших сайтів до вас і відвідувачеві банально нудно буде це читати. По-друге, такі тексти (рерайт рерайта) не мають ніякої додаткової цінності для пошукових систем, а значить, інтерес до них буде низький як з боку відвідувачів, так і з боку пошукових роботів.
Слідкуйте за трендами
За допомогою таких інструментів, як Google Сповіщення, можна відстежувати появу новин та іншої корисної інформації по цікавою вам тематиці і окремими ключовими словами. Це дозволяє постійно тримати руку на пульсі новин і розповідати вашим відвідувачам про цікаві зміни в галузі.
Випускайте дайджести
Добірки корисної інформації по темі завжди викликали інтерес у користувачів, особливо якщо мова йде про комерційне сайті, для якого подібне - рідкість. Для створення матеріалів такого типу можна використовувати новини, цікаву статистику, власний досвід та інші джерела.
Залучайте експертів
У кожній ніші є свої експерти або відомі особистості, думка яких цікаво багатьом людям і до яких прислухаються. Запропонуйте їм написати гостьову статтю для свого сайту або візьміть інтерв'ю, причому постарайтеся задати питання, які цікавлять багатьох людей. Таким чином, ви зможете викликати непідробний інтерес аудиторії до свого сайту.
Слідкуйте за конкурентами
Причому це стосується не тільки конкурентів, а й просто цікавих сайтів з вашої тематики. Підпишіться на їх стрічки RSS, щоб відстежувати появу нових публікацій. Проаналізуйте, які статті на їх сайтах найбільш популярні. Причому цікаву інформацію можна отримувати не тільки зі статей, але і з соціальних мереж типу Вконтакте, Facebook, Twitter і Pinterest.
Перераховані поради особливо важливі для комерційних веб-проектів, оскільки такий сайт є інструментом для конвертації відвідувачів і покупців, а значить, від лояльності аудиторії багато в чому залежить успіх бізнесу компанії в Мережі.
Зазвичай багато власників сайтів не горять бажанням вкладати в свій проект велика кількість часу або грошей. Тому якщо ви вчините навпаки, то зможете швидко виділитися серед маси конкурентів і зробити заявку на лідерство в своїй ніші.
Розуміння того, що сайт мало просто створити, але ще і потрібно працювати над його розвитком, вже наближає його власника до створення чогось унікального, а не чергового похмурого многостранічніка, створеного для звітності. Ми дамо вам ряд порад, які застосовні як до комерційного, так і до інформаційного проекту , а їх використання допоможе вам перетворити свій веб-ресурс в місце, в якому відвідувач зможе знайти для себе щось дійсно цікаве і корисне.
Актуальність і оновлення
Інформація, яку ви пропонуєте відвідувачам свого сайту, повинна бути не тільки корисною, але й актуальною. За цим стоїть стежити, адже витратити трохи часу на оновлення статті - це краще, ніж втратити користувачів, які вважатимуть інформацію застарілою. Не менш важливу роль відіграє і постійне додавання нового контенту на сайті замість викидання «пачки» текстів і подальшого затишшя протягом місяця.
Різні типи контенту
Інформацію можна давати користувачеві в різному вигляді, а не тільки у форматі тексту. Це можуть бути зображення, відео, аудіо-подкасти та інші типи подання контенту. Переконавшись, що ви можете створювати контент різного типу на гідному рівні, у вас з'явиться можливість зацікавити людей, що використовують різні канали споживання інформації.
Погляньте на тексти очима клієнта
Так, тексти повинні продавати, але це не означає, що при їх написанні потрібно нехтувати їх читабельністю. Потрібно донести до копірайтерів розуміння того, що відвідувач того ж інтернет-магазину в більшості випадків вже знає, що йому потрібно. А це означає, що завдання тексту на вашій торговій площадці - допомогти йому визначитися з вибором, а не намагатися розповісти історію появи бензопил або про призначення сковорідки.
Не забувайте про зображення
Якісну графіку варто використовувати не тільки в дизайні сайту, але і при оформленні контенту, особливо якщо мова йде про сторінки зі статтями. Захоплююча інформація, проілюстрована цікавими і якісними картинками , надає сторінкам сайту додаткової цінності.
Деякі веб-проекти, наприклад, bigpicture.ru, знайшли популярність саме завдяки якісним фотографіям.
Прислухайтеся до користувачів
Підключившись до сервісу веб-аналітики, ви зможете відслідковувати запити, за якими сторінки вашого сайту показуються в пошукових системах, а також ключові слова, за якими здійснюються переходи . Аналізуйте, які зі сторінок можна поліпшити, а за якими ключовими словами варто написати додаткові статті. Крім того, стежте за коментарями на сайті, адже часто буває, що саме у відгуках до вже існуючих матеріалами відвідувачі можуть написати, що ще цікавого вони хотіли б дізнатися з вашої тематики.
Не пишіть про банальностях
Забудьте про генерацію «пачками» контенту, заточеного під ключові слова. По-перше, це вже зробили сотні інших сайтів до вас і відвідувачеві банально нудно буде це читати. По-друге, такі тексти (рерайт рерайта) не мають ніякої додаткової цінності для пошукових систем, а значить, інтерес до них буде низький як з боку відвідувачів, так і з боку пошукових роботів.
Слідкуйте за трендами
За допомогою таких інструментів, як Google Сповіщення, можна відстежувати появу новин та іншої корисної інформації по цікавою вам тематиці і окремими ключовими словами. Це дозволяє постійно тримати руку на пульсі новин і розповідати вашим відвідувачам про цікаві зміни в галузі.
Випускайте дайджести
Добірки корисної інформації по темі завжди викликали інтерес у користувачів, особливо якщо мова йде про комерційне сайті, для якого подібне - рідкість. Для створення матеріалів такого типу можна використовувати новини, цікаву статистику, власний досвід та інші джерела.
Залучайте експертів
У кожній ніші є свої експерти або відомі особистості, думка яких цікаво багатьом людям і до яких прислухаються. Запропонуйте їм написати гостьову статтю для свого сайту або візьміть інтерв'ю, причому постарайтеся задати питання, які цікавлять багатьох людей. Таким чином, ви зможете викликати непідробний інтерес аудиторії до свого сайту.
Слідкуйте за конкурентами
Причому це стосується не тільки конкурентів, а й просто цікавих сайтів з вашої тематики. Підпишіться на їх стрічки RSS, щоб відстежувати появу нових публікацій. Проаналізуйте, які статті на їх сайтах найбільш популярні. Причому цікаву інформацію можна отримувати не тільки зі статей, але і з соціальних мереж типу Вконтакте, Facebook, Twitter і Pinterest.
Перераховані поради особливо важливі для комерційних веб-проектів, оскільки такий сайт є інструментом для конвертації відвідувачів і покупців, а значить, від лояльності аудиторії багато в чому залежить успіх бізнесу компанії в Мережі.
Зазвичай багато власників сайтів не горять бажанням вкладати в свій проект велика кількість часу або грошей. Тому якщо ви вчините навпаки, то зможете швидко виділитися серед маси конкурентів і зробити заявку на лідерство в своїй ніші.
No comments:
Post a Comment