Friday, April 3, 2015

Що таке воронка продажів?

Під цим поняттям у маркетингу розуміють шлях клієнта в процесі продажу - від стадії першого контакту і до закриття угоди. Принцип активно використовується в багатьох клієнтоорієнтованих напрямках роботи - наприклад, воронка продажів є основою багатьох CRM-систем для роботи з клієнтами.

Розуміння того, що таке воронка продажів, дозволяє оцінити ефективність роботи як усього відділу продажів у компанії, так і кожного співробітника окремо. Незважаючи на можливі варіації, суть даної метафори залишається одна і та ж: перевернута піраміда, яка від широкої частини вгорі поступово звужується вниз з наближенням до завершення угоди.

Чим більше ви залучаєте потенційних клієнтів на початку процесу, тим більше затверджених замовлень виходить в кінцевому підсумку. В інтернет-рекламі, завдяки таким технологіям, як поведінковий таргетинг та інших можливостей персоналізації, подібна диспропорція стала набагато менше, ніж раніше.

Типову воронку продажів можна розділити на наступні стадії:

    запит інформації потенційним клієнтом;
    первинна комунікація;
    пропозиція рішення;
    узгодження і оцінка;
    переговори;
    оплата;
    виконання замовлення;
    утримання клієнта.

Останній етап відіграє важливу роль, так як в деяких нішах частка постійних клієнтів грає навіть більш важливу роль, ніж відсоток залучення нових.

Кількість замовлень на кожній із стадій воронки продажів дозволяє зрозуміти, який з етапів роботи менеджера вимагає оптимізації та вдосконалення. Порівняння даних по кожному із співробітників дозволяє зрозуміти, як добре кожен з них справляється з тим чи іншим етапом роботи, і вжити відповідних управлінські рішення . Наприклад, когось відправити на додаткове навчання, комусь збільшити навантаження по одному з напрямків, а комусь знизити обсяг роботи.

Ця теорія була вперше сформульована ще більше сотні років тому і з тих пір знайшла застосування в самих різних областях бізнесу. Воронка продажів - практично універсальний інструмент, впровадження якого в компанії дозволяє оцінити різні стадії роботи з клієнтами та внести необхідні зміни для підвищення ефективності бізнесу і зростання прибутку.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru