Неможливо назвати рекламні канали або маркетинговий інструмент, які були б на 100% ефективними для будь-якого виду бізнесу. Завжди потрібно враховувати індивідуальну специфіку і можливості - вони і визначають найбільш ефективні напрямки розвитку та залучення клієнтів.
Більше 2/3 зарубіжних маркетологів вже зараз вважають відеомаркетінга одним з головних рекламних каналів для бізнесу, пов'язаного з онлайном, і, безсумнівно, його важливість зростатиме в найближчому майбутньому.
Якщо вас цікавить, яке відео краще створювати для свого бізнесу, рекомендуємо вам почитати цю статтю . А зараз давайте наведемо трохи статистики.
Частка користувачів з мобільних пристроїв в Рунеті перевищила планку в 20% і повільно, але впевнено наближається до третини всієї аудиторії по сайтах в середньому. А відео є одним з найбільш зручних форматів рекламного контента для трансляції на мобільних.
Щоденна кількість переглядів відеороликів на YouTube перевищує цифру в 4 мільярди.
Щомісяця цей відеохостинг відвідує понад мільярд користувачів! Сумарна аудиторія користувачів Рунету, які переглядають відео на Youtube, складає більше 60 мільйонів користувачів. Аудиторія відео Вконтакте - більше 40 мільйонів користувачів.
Відеоролики на YouTube так чи інакше переглядає 87% всіх користувачів в Рунеті. Середньостатистичний користувач переглядає більше 5 годин відео на місяць.
Саме розміщення відео на YouTube - абсолютно безкоштовно. А значить, навчившись створювати якісний і корисний для користувача контент, ви отримаєте практично безкоштовний в плані залучення аудиторії рекламний канал.
Якщо ваше відео з певної теми є одним з небагатьох, шанси появи його в пошуковій видачі Google дуже високі. При цьому немає необхідності в будь-яких зворотних посиланнях .
Ви можете розміщувати створений відеоконтент на самих різних майданчиках - від YouTube та інших місць для розміщення відеофайлів до сайтів, соціальних мереж і різних спільнот.
Більше 40% всього відеоконтенту на YouTube проглядається користувачами на мобільних гаджетах - смартфонах і планшетах.
Цікаве нововведення з'явилося і в пошуку Google. Якщо алгоритми пошукової системи вважають, що саме відео є найкращою відповіддю на ваш пошуковий запит, першим рядком в пошуковій видачі буде особливим чином оформлений сниппет з посиланням на відповідний відеоролик.
Інвестиції у створення відео можуть окупитися навіть з одного вдалого ролика, якщо популярність його буде високою, а поширення придбає вірусний характер. Якщо говорити про застосування відеомаркетінга по відношенню до інтернет-магазинів, то вже є чимало прикладів в Рунеті і Уанеті.
Більше 2/3 зарубіжних маркетологів вже зараз вважають відеомаркетінга одним з головних рекламних каналів для бізнесу, пов'язаного з онлайном, і, безсумнівно, його важливість зростатиме в найближчому майбутньому.
Якщо вас цікавить, яке відео краще створювати для свого бізнесу, рекомендуємо вам почитати цю статтю . А зараз давайте наведемо трохи статистики.
Частка користувачів з мобільних пристроїв в Рунеті перевищила планку в 20% і повільно, але впевнено наближається до третини всієї аудиторії по сайтах в середньому. А відео є одним з найбільш зручних форматів рекламного контента для трансляції на мобільних.
Щоденна кількість переглядів відеороликів на YouTube перевищує цифру в 4 мільярди.
Щомісяця цей відеохостинг відвідує понад мільярд користувачів! Сумарна аудиторія користувачів Рунету, які переглядають відео на Youtube, складає більше 60 мільйонів користувачів. Аудиторія відео Вконтакте - більше 40 мільйонів користувачів.
Відеоролики на YouTube так чи інакше переглядає 87% всіх користувачів в Рунеті. Середньостатистичний користувач переглядає більше 5 годин відео на місяць.
Саме розміщення відео на YouTube - абсолютно безкоштовно. А значить, навчившись створювати якісний і корисний для користувача контент, ви отримаєте практично безкоштовний в плані залучення аудиторії рекламний канал.
Якщо ваше відео з певної теми є одним з небагатьох, шанси появи його в пошуковій видачі Google дуже високі. При цьому немає необхідності в будь-яких зворотних посиланнях .
Ви можете розміщувати створений відеоконтент на самих різних майданчиках - від YouTube та інших місць для розміщення відеофайлів до сайтів, соціальних мереж і різних спільнот.
Більше 40% всього відеоконтенту на YouTube проглядається користувачами на мобільних гаджетах - смартфонах і планшетах.
Цікаве нововведення з'явилося і в пошуку Google. Якщо алгоритми пошукової системи вважають, що саме відео є найкращою відповіддю на ваш пошуковий запит, першим рядком в пошуковій видачі буде особливим чином оформлений сниппет з посиланням на відповідний відеоролик.
Інвестиції у створення відео можуть окупитися навіть з одного вдалого ролика, якщо популярність його буде високою, а поширення придбає вірусний характер. Якщо говорити про застосування відеомаркетінга по відношенню до інтернет-магазинів, то вже є чимало прикладів в Рунеті і Уанеті.
No comments:
Post a Comment