Одним з основоположних принципів контент-маркетингу є цінність створюваних матеріалів для користувача. Тобто навіть якщо в кінцевому підсумку ви намагаєтеся щось йому продати, то щоб цього домогтися, спочатку необхідно дати користувачеві щось корисне.
Люди добре розуміють цінність того чи іншого контенту, і якщо даремний контент, створений «на потоці», спочатку приречений, то якісні матеріали будуть заносити в закладки і ділитися ними з друзями. У довгостроковій перспективі це приносить величезну користь компанії.
Створення освітнього контенту є одним з важливих інструментів inbound-маркетингу , адже в такому випадку потенційний клієнт сам переходить на ваш сайт в пошуках потрібної йому інформації. І якщо ви даєте йому відповідь на важливі для нього питання, довіру до вашого бізнесу відчутно зростає.
У даному контексті важливу роль відіграє авторський фактор, адже якщо людині подобається текст статті, він починає симпатизувати автору, блогу в цілому і всього, що з ними пов'язано. У такому випадку пропозиція певних товарів або послуг вже починає сприйматися як особиста рекомендація.
Приклади освітнього контенту
Можна комбінувати між собою різні типи матеріалів, аналізуючи відгук користувачів і вносячи відповідні корективи в стратегію роботи. В цілому, можна навести такі приклади освітнього контенту:
статті в стилі «Як зробити», покрокові інструкції;
огляди можливостей певного товару або продукту;
дайджести: наприклад, «10 способів зробити», «Найпоширеніші помилки» і т.п .;
дослідження в області вашого бізнесу;
кейси з докладним розглядом алгоритму дій і т. д.
Під освітнім контентом не маються на увазі виключно тексти, мова йде про всьому різноманітті форм поширення інформації - відео, фотографії, інфографіка і т. Д.
Використання різних форм подачі контенту і джерел його розповсюдження дозволяє досягти зростання відвідуваності за рахунок самих різних каналів.
Яким повинен бути освітній контент
Парадоксальний факт, але в сучасному інтернет-маркетингу «продають» статті є набагато менш ефективними, ніж матеріали, які орієнтовані на навчання користувача і приносять йому конкретну користь.
Безсумнівно, вам буде цікаво знати, якими ж характеристиками повинен володіти подібний матеріал, так як це суттєво спростить його створення. В цілому, контент освітнього характеру повинен підпадати під наступні критерії:
Інформативність. Чим краще стаття розкриває тему та відповідає запитам відвідувача, тим краще.
Рішення проблеми. Є логічним продовженням попереднього пункту, оскільки в більшості випадків люди шукають інформацію з метою вирішення певної задачі. Якщо ви допомагаєте вирішити проблему, пов'язану з тематикою вашого бізнесу, лояльність до вас буде рости.
Грамотність і компетентність. Навіть корисний контент, написаний з «ашіпкамі», просто неприємно читати. А от якщо грамотність поєднується з високою компетенцією автора в даній ніші, такими матеріалами не шкода поділитися з друзями або порекомендувати іншим людям.
Якісно підготовлений і оформлений контент з цікавою і зручній для сприйняття подачею сприяє формуванню іміджу експерта і зростанню лояльності з боку аудиторії. А лояльних читачів, які вважаються з вашою думкою, набагато простіше перетворити в своїх клієнтів.
Люди добре розуміють цінність того чи іншого контенту, і якщо даремний контент, створений «на потоці», спочатку приречений, то якісні матеріали будуть заносити в закладки і ділитися ними з друзями. У довгостроковій перспективі це приносить величезну користь компанії.
Створення освітнього контенту є одним з важливих інструментів inbound-маркетингу , адже в такому випадку потенційний клієнт сам переходить на ваш сайт в пошуках потрібної йому інформації. І якщо ви даєте йому відповідь на важливі для нього питання, довіру до вашого бізнесу відчутно зростає.
У даному контексті важливу роль відіграє авторський фактор, адже якщо людині подобається текст статті, він починає симпатизувати автору, блогу в цілому і всього, що з ними пов'язано. У такому випадку пропозиція певних товарів або послуг вже починає сприйматися як особиста рекомендація.
Приклади освітнього контенту
Можна комбінувати між собою різні типи матеріалів, аналізуючи відгук користувачів і вносячи відповідні корективи в стратегію роботи. В цілому, можна навести такі приклади освітнього контенту:
статті в стилі «Як зробити», покрокові інструкції;
огляди можливостей певного товару або продукту;
дайджести: наприклад, «10 способів зробити», «Найпоширеніші помилки» і т.п .;
дослідження в області вашого бізнесу;
кейси з докладним розглядом алгоритму дій і т. д.
Під освітнім контентом не маються на увазі виключно тексти, мова йде про всьому різноманітті форм поширення інформації - відео, фотографії, інфографіка і т. Д.
Використання різних форм подачі контенту і джерел його розповсюдження дозволяє досягти зростання відвідуваності за рахунок самих різних каналів.
Яким повинен бути освітній контент
Парадоксальний факт, але в сучасному інтернет-маркетингу «продають» статті є набагато менш ефективними, ніж матеріали, які орієнтовані на навчання користувача і приносять йому конкретну користь.
Безсумнівно, вам буде цікаво знати, якими ж характеристиками повинен володіти подібний матеріал, так як це суттєво спростить його створення. В цілому, контент освітнього характеру повинен підпадати під наступні критерії:
Інформативність. Чим краще стаття розкриває тему та відповідає запитам відвідувача, тим краще.
Рішення проблеми. Є логічним продовженням попереднього пункту, оскільки в більшості випадків люди шукають інформацію з метою вирішення певної задачі. Якщо ви допомагаєте вирішити проблему, пов'язану з тематикою вашого бізнесу, лояльність до вас буде рости.
Грамотність і компетентність. Навіть корисний контент, написаний з «ашіпкамі», просто неприємно читати. А от якщо грамотність поєднується з високою компетенцією автора в даній ніші, такими матеріалами не шкода поділитися з друзями або порекомендувати іншим людям.
Якісно підготовлений і оформлений контент з цікавою і зручній для сприйняття подачею сприяє формуванню іміджу експерта і зростанню лояльності з боку аудиторії. А лояльних читачів, які вважаються з вашою думкою, набагато простіше перетворити в своїх клієнтів.
No comments:
Post a Comment