Для одних людей соціальні мережі залишаються виключно інструментом для спілкування та розваг, для інших же перетворилися на джерело клієнтів для власного бізнесу або бізнесу клієнтів. Social Media Marketing, хоча і не є універсальним рішенням для максимізації продажів, але дуже позитивно зарекомендував себе в плані підвищення впізнаваності бренду.
Неважливо, займаєтеся ви маркетингом в соціальних мережах just for fan або ж є професіоналом у своїй галузі, інструменти SMM-просування з цієї добірки можуть значно полегшити вам життя і підвищити ефективність роботи.
YouScan
Аналітичний сервіс для моніторингу згадок в соціальних медіа. Відмінний інструмент як для відстеження трендів або певних тем, так і для управління репутацією бренда і швидкої реакції на фідбек користувачів.
BuzzLike
Російськомовний сервіс для відкладеного постінгу і зберігання контенту, використовуваного для публікацій. Орієнтований на роботу з Вконтакте.
Feedman
Ще один інструмент для публікації контенту за розкладом. Орієнтований на Рунет, тому підтримує такі соціалки, як VK, Однокласники, Facebook, Twitter, а також дозволяє розміщувати повідомлення в кілька груп одночасно.
Bitly
Простий і швидкий сервіс для скорочення посилань, який відмінно підходить для роботи з соціалки і дозволяє відстежувати ефективність лінкбілдінга на різних платформах.
Likount
Заснований на сучасних алгоритмах сервіс для швидкого та ефективного аналізу спільнот, з можливістю виділення найважливіших передплатників. Відмінний інструмент для консалтингових компаній, інтернет-маркетологів і digital-фахівців.
Allsocial
Невеликий, але дуже корисний рейтинг популярних спільнот Вконтакте з відображенням такої статистики, як кількість передплатників і їх приросту, число відвідувачів і охоплення.
Дезертир
Додаток для Вконтакте, яке веде статистику по учасникам групи: хто і коли в неї вступив або покинув.
Twazzup
Сервіс для аналітики та моніторингу Twitter в реальному часі. З його допомогою можна відстежувати слова і хештеги в цій соціальній мережі мікроблогінгу.
SocialBro
Ще один інструмент для роботи з Twitter, який дозволяє знаходити взаємних і невзаємних передплатників, а також моніторити різні події, наприклад, підписує і відписує користувачів.
CleverPub
Сервіс для управління спільнотами Вконтакте, який дозволяє адмініструвати кілька спільнот одночасно, працюючи при цьому з єдиного інтерфейсу. Є можливості для підбору майданчиків з боку рекламодавців.
IQBuzz
Професійний сервіс для моніторингу соціальних мереж і співтовариств. Зручний як для ручної роботи, так і для автоматичної генерації звітів, відстеження згадок про бренд та інформаційних сплесків.
BrandSpotter
Потужний аналітичний сервіс, який вміє моніторити соціальні мережі, форуми, блоги, визначати характер повідомлень (позитивний чи негативний), аналізувати інформаційне поле і формувати відповідні звіти.
Звичайно, різних інструментів для роботи в області SMM можна знайти десятки і навіть сотні, але швидше за все вам найбільше підійдуть лише кілька з них, які ви і будете постійно використовувати у своїй роботі.
Неважливо, займаєтеся ви маркетингом в соціальних мережах just for fan або ж є професіоналом у своїй галузі, інструменти SMM-просування з цієї добірки можуть значно полегшити вам життя і підвищити ефективність роботи.
YouScan
Аналітичний сервіс для моніторингу згадок в соціальних медіа. Відмінний інструмент як для відстеження трендів або певних тем, так і для управління репутацією бренда і швидкої реакції на фідбек користувачів.
BuzzLike
Російськомовний сервіс для відкладеного постінгу і зберігання контенту, використовуваного для публікацій. Орієнтований на роботу з Вконтакте.
Feedman
Ще один інструмент для публікації контенту за розкладом. Орієнтований на Рунет, тому підтримує такі соціалки, як VK, Однокласники, Facebook, Twitter, а також дозволяє розміщувати повідомлення в кілька груп одночасно.
Bitly
Простий і швидкий сервіс для скорочення посилань, який відмінно підходить для роботи з соціалки і дозволяє відстежувати ефективність лінкбілдінга на різних платформах.
Likount
Заснований на сучасних алгоритмах сервіс для швидкого та ефективного аналізу спільнот, з можливістю виділення найважливіших передплатників. Відмінний інструмент для консалтингових компаній, інтернет-маркетологів і digital-фахівців.
Allsocial
Невеликий, але дуже корисний рейтинг популярних спільнот Вконтакте з відображенням такої статистики, як кількість передплатників і їх приросту, число відвідувачів і охоплення.
Дезертир
Додаток для Вконтакте, яке веде статистику по учасникам групи: хто і коли в неї вступив або покинув.
Twazzup
Сервіс для аналітики та моніторингу Twitter в реальному часі. З його допомогою можна відстежувати слова і хештеги в цій соціальній мережі мікроблогінгу.
SocialBro
Ще один інструмент для роботи з Twitter, який дозволяє знаходити взаємних і невзаємних передплатників, а також моніторити різні події, наприклад, підписує і відписує користувачів.
CleverPub
Сервіс для управління спільнотами Вконтакте, який дозволяє адмініструвати кілька спільнот одночасно, працюючи при цьому з єдиного інтерфейсу. Є можливості для підбору майданчиків з боку рекламодавців.
IQBuzz
Професійний сервіс для моніторингу соціальних мереж і співтовариств. Зручний як для ручної роботи, так і для автоматичної генерації звітів, відстеження згадок про бренд та інформаційних сплесків.
BrandSpotter
Потужний аналітичний сервіс, який вміє моніторити соціальні мережі, форуми, блоги, визначати характер повідомлень (позитивний чи негативний), аналізувати інформаційне поле і формувати відповідні звіти.
Звичайно, різних інструментів для роботи в області SMM можна знайти десятки і навіть сотні, але швидше за все вам найбільше підійдуть лише кілька з них, які ви і будете постійно використовувати у своїй роботі.
No comments:
Post a Comment