Ринок SMM в Рунеті, незважаючи на активну роботу деяких гравців у цьому напрямку, все ще перебуває в зародковому стані. Відповідно, чіткі критерії професіоналізму фахівця, який працює в цій галузі, складно визначити. Це і призводить до того, що ринок переповнений пропозиціями від виконавців, рівень кваліфікації яких у більшості випадків дозволяє бажати кращого.
Просування в соціальних мережах - це комплексний процес, а не тільки кількість передплатників і лайків в постах. SMM на професійному рівні - це не просто постинг красивих картинок з котиками, це складна робота, яка включає відразу кілька напрямків:
дизайн сторінки компанії та окремих публікацій;
контент-маркетинг;
використання таргетованої реклами та реклами в спільнотах;
робота над залученням нових учасників і комунікація з існуючою аудиторією;
відстеження KPI та інша аналітика.
Просування бізнесу компанії в соціальних мережах може дати відчутний ефект. Особливо якщо розуміти, що це довгий процес, який вимагає грамотного підходу. Спроби зробити все і відразу, ігнорування думки учасників спільноти, акцентування уваги на неприкритою рекламі - зазвичай така стратегія роботи нічим добрим не закінчується.
Після створення спільноти особливу увагу необхідно приділити роботі з контентом, щоб учасники самі були зацікавлені в репост. Таким чином можна в рази прискорити розвиток і заощадити величезні бюджети на рекламу. Брендування постів в соціальній мережі є одним з елементів такої стратегії. Ось, наприклад, як виглядає брендований паблік:
І брендовані пости:
Це підкреслює солідність спільноти, формує унікальний стиль і робить його незабутнім.
Якщо ви не вмієте досить добре працювати з графічними редакторами типу Photoshop, можна скористатися послугами дизайнерів, замовивши створення декількох PSD-шаблонів для оформлення постів. Вартість подібної роботи буде невеликий, а ви потім зможете постійно використовувати їх при публікації.
Чимало запитань викликає і частота публікацій. Звичайно, постити в паблік по одній новини раз на два дні було б явно невдалою стратегією. Але перегинати палицю і додавати нові пости кожну годину теж не варто. Оптимальним варіантом є 3 - 5 публікацій у день, причому з різним інтервалом - частина вранці, а частина ввечері. Додавання постів в різний час дозволяє вам визначити оптимальний момент для публікації, коли користувачі найбільш активні.
Звичайно, людина - не робот, і навряд чи хтось здатний постійно стежити за спільнотою в соціалці, оновлюючи його постійно. Тому якщо в якісь дні у вас є більше часу або ви готуєтеся до невеликого відпуску, можна скористатися таким корисним для SMM-просування інструментом , як сервіси відкладеної публікації.
Суть подібних сервісів в тому, що ви підключаєтеся з його допомогою до свого аккаунту, потім додаєте контент для постів вже в сам сервіс, виставляючи бажані дати їх публікації у вашому співтоваристві. Після цього наповнення співтовариства буде здійснюватися в автоматичному режимі, а ви зможете спокійно відпочивати або займатися більш важливими на даний момент справами.
Відкладена публікація доступна як для Вконтакте, так і для інших соціальних мереж. Приклади подібних сервісів:
instapult.com
smmbox.com
cleverpub.ru
feedman.ru
ecotime.me
buzzlike.pro
Вконтакте доступний і стандартний таймер для відкладеної публікації, але, як на мене, використовувати спеціально розроблені для цих цілей сервіси все ж буде зручніше.
Навіть якщо ваш контент цікавий користувачам і вони активно вступають в співтовариство, рано чи пізно ви прийдете до того, що активна розкрутка для повноцінного розвитку спільноти є необхідністю.
Домогтися збільшення кількості учасників можна різними методами, найбільш результативними з яких є:
обмін піар-постами з тематичними спільнотами;
покупка публікацій в інших групах і паблік;
розміщення віджета або спливаючого вікна на своєму сайті;
проведення різних конкурсів та розіграшів призів;
покупка таргетування оголошень і т. д.
Звичайно, по кожному з розглянутих нами аспектів роботи над спільнотою і просуванням в соціальних мережах можна, напевно, написати цілу книгу. Розуміння того, що просування бізнесу в соціальних мережах є складним процесом, що вимагає ретельного підходу, значно збільшить ваші шанси на успіх. Просто SMM - це більше, ніж просто котики :)
Просування в соціальних мережах - це комплексний процес, а не тільки кількість передплатників і лайків в постах. SMM на професійному рівні - це не просто постинг красивих картинок з котиками, це складна робота, яка включає відразу кілька напрямків:
дизайн сторінки компанії та окремих публікацій;
контент-маркетинг;
використання таргетованої реклами та реклами в спільнотах;
робота над залученням нових учасників і комунікація з існуючою аудиторією;
відстеження KPI та інша аналітика.
Просування бізнесу компанії в соціальних мережах може дати відчутний ефект. Особливо якщо розуміти, що це довгий процес, який вимагає грамотного підходу. Спроби зробити все і відразу, ігнорування думки учасників спільноти, акцентування уваги на неприкритою рекламі - зазвичай така стратегія роботи нічим добрим не закінчується.
Після створення спільноти особливу увагу необхідно приділити роботі з контентом, щоб учасники самі були зацікавлені в репост. Таким чином можна в рази прискорити розвиток і заощадити величезні бюджети на рекламу. Брендування постів в соціальній мережі є одним з елементів такої стратегії. Ось, наприклад, як виглядає брендований паблік:
І брендовані пости:
Це підкреслює солідність спільноти, формує унікальний стиль і робить його незабутнім.
Якщо ви не вмієте досить добре працювати з графічними редакторами типу Photoshop, можна скористатися послугами дизайнерів, замовивши створення декількох PSD-шаблонів для оформлення постів. Вартість подібної роботи буде невеликий, а ви потім зможете постійно використовувати їх при публікації.
Чимало запитань викликає і частота публікацій. Звичайно, постити в паблік по одній новини раз на два дні було б явно невдалою стратегією. Але перегинати палицю і додавати нові пости кожну годину теж не варто. Оптимальним варіантом є 3 - 5 публікацій у день, причому з різним інтервалом - частина вранці, а частина ввечері. Додавання постів в різний час дозволяє вам визначити оптимальний момент для публікації, коли користувачі найбільш активні.
Звичайно, людина - не робот, і навряд чи хтось здатний постійно стежити за спільнотою в соціалці, оновлюючи його постійно. Тому якщо в якісь дні у вас є більше часу або ви готуєтеся до невеликого відпуску, можна скористатися таким корисним для SMM-просування інструментом , як сервіси відкладеної публікації.
Суть подібних сервісів в тому, що ви підключаєтеся з його допомогою до свого аккаунту, потім додаєте контент для постів вже в сам сервіс, виставляючи бажані дати їх публікації у вашому співтоваристві. Після цього наповнення співтовариства буде здійснюватися в автоматичному режимі, а ви зможете спокійно відпочивати або займатися більш важливими на даний момент справами.
Відкладена публікація доступна як для Вконтакте, так і для інших соціальних мереж. Приклади подібних сервісів:
instapult.com
smmbox.com
cleverpub.ru
feedman.ru
ecotime.me
buzzlike.pro
Вконтакте доступний і стандартний таймер для відкладеної публікації, але, як на мене, використовувати спеціально розроблені для цих цілей сервіси все ж буде зручніше.
Навіть якщо ваш контент цікавий користувачам і вони активно вступають в співтовариство, рано чи пізно ви прийдете до того, що активна розкрутка для повноцінного розвитку спільноти є необхідністю.
Домогтися збільшення кількості учасників можна різними методами, найбільш результативними з яких є:
обмін піар-постами з тематичними спільнотами;
покупка публікацій в інших групах і паблік;
розміщення віджета або спливаючого вікна на своєму сайті;
проведення різних конкурсів та розіграшів призів;
покупка таргетування оголошень і т. д.
Звичайно, по кожному з розглянутих нами аспектів роботи над спільнотою і просуванням в соціальних мережах можна, напевно, написати цілу книгу. Розуміння того, що просування бізнесу в соціальних мережах є складним процесом, що вимагає ретельного підходу, значно збільшить ваші шанси на успіх. Просто SMM - це більше, ніж просто котики :)
No comments:
Post a Comment