Sunday, April 5, 2015

Маркетинг в соціальних мережах. Більше, ніж просто котики

Ринок SMM в Рунеті, незважаючи на активну роботу деяких гравців у цьому напрямку, все ще перебуває в зародковому стані. Відповідно, чіткі критерії професіоналізму фахівця, який працює в цій галузі, складно визначити. Це і призводить до того, що ринок переповнений пропозиціями від виконавців, рівень кваліфікації яких у більшості випадків дозволяє бажати кращого.

Просування в соціальних мережах - це комплексний процес, а не тільки кількість передплатників і лайків в постах. SMM на професійному рівні - це не просто постинг красивих картинок з котиками, це складна робота, яка включає відразу кілька напрямків:

    дизайн сторінки компанії та окремих публікацій;
    контент-маркетинг;
    використання таргетованої реклами та реклами в спільнотах;
    робота над залученням нових учасників і комунікація з існуючою аудиторією;
    відстеження KPI та інша аналітика.

Просування бізнесу компанії в соціальних мережах може дати відчутний ефект. Особливо якщо розуміти, що це довгий процес, який вимагає грамотного підходу. Спроби зробити все і відразу, ігнорування думки учасників спільноти, акцентування уваги на неприкритою рекламі - зазвичай така стратегія роботи нічим добрим не закінчується.

Після створення спільноти особливу увагу необхідно приділити роботі з контентом, щоб учасники самі були зацікавлені в репост. Таким чином можна в рази прискорити розвиток і заощадити величезні бюджети на рекламу. Брендування постів в соціальній мережі є одним з елементів такої стратегії. Ось, наприклад, як виглядає брендований паблік:

І брендовані пости:

Це підкреслює солідність спільноти, формує унікальний стиль і робить його незабутнім.

Якщо ви не вмієте досить добре працювати з графічними редакторами типу Photoshop, можна скористатися послугами дизайнерів, замовивши створення декількох PSD-шаблонів для оформлення постів. Вартість подібної роботи буде невеликий, а ви потім зможете постійно використовувати їх при публікації.

Чимало запитань викликає і частота публікацій. Звичайно, постити в паблік по одній новини раз на два дні було б явно невдалою стратегією. Але перегинати палицю і додавати нові пости кожну годину теж не варто. Оптимальним варіантом є 3 - 5 публікацій у день, причому з різним інтервалом - частина вранці, а частина ввечері. Додавання постів в різний час дозволяє вам визначити оптимальний момент для публікації, коли користувачі найбільш активні.

Звичайно, людина - не робот, і навряд чи хтось здатний постійно стежити за спільнотою в соціалці, оновлюючи його постійно. Тому якщо в якісь дні у вас є більше часу або ви готуєтеся до невеликого відпуску, можна скористатися таким корисним для SMM-просування інструментом , як сервіси відкладеної публікації.

Суть подібних сервісів в тому, що ви підключаєтеся з його допомогою до свого аккаунту, потім додаєте контент для постів вже в сам сервіс, виставляючи бажані дати їх публікації у вашому співтоваристві. Після цього наповнення співтовариства буде здійснюватися в автоматичному режимі, а ви зможете спокійно відпочивати або займатися більш важливими на даний момент справами.

Відкладена публікація доступна як для Вконтакте, так і для інших соціальних мереж. Приклади подібних сервісів:

    instapult.com
    smmbox.com
    cleverpub.ru
    feedman.ru
    ecotime.me
    buzzlike.pro

Вконтакте доступний і стандартний таймер для відкладеної публікації, але, як на мене, використовувати спеціально розроблені для цих цілей сервіси все ж буде зручніше.

Навіть якщо ваш контент цікавий користувачам і вони активно вступають в співтовариство, рано чи пізно ви прийдете до того, що активна розкрутка для повноцінного розвитку спільноти є необхідністю.

Домогтися збільшення кількості учасників можна різними методами, найбільш результативними з яких є:

    обмін піар-постами з тематичними спільнотами;
    покупка публікацій в інших групах і паблік;
    розміщення віджета або спливаючого вікна на своєму сайті;
    проведення різних конкурсів та розіграшів призів;
    покупка таргетування оголошень і т. д.

Звичайно, по кожному з розглянутих нами аспектів роботи над спільнотою і просуванням в соціальних мережах можна, напевно, написати цілу книгу. Розуміння того, що просування бізнесу в соціальних мережах є складним процесом, що вимагає ретельного підходу, значно збільшить ваші шанси на успіх. Просто SMM - це більше, ніж просто котики :)

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru