Розуміння власниками бізнесу того факту, що Інтернет може стати для них потужним джерелом клієнтів, призвело до появи безлічі нових комерційних сайтів різного типу - від візиток з десятком сторінок і до інтернет-магазинів з тисячами товарних позицій.
Незабаром після запуску самого сайту перед його власником виникає необхідність вирішення такого важливого завдання, як залучення відвідувачів і донесення інформації про свої товари і послуги потенційним клієнтам. Оскільки товари або послуги, які пропонує компанія, в більшості випадків асоціюються у покупців з певним брендом, перед підприємцем неминуче виникає необхідність розуміння такого важливого завдання, як управління репутацією в Інтернеті.
SERM - часто саме ця абревіатура використовується для позначення даного поняття. Розшифровка його англійською - «search engine reputation management». Власне, на російську мову це і перекладається як «управління репутацією в пошукових системах».
Навіщо потрібно управляти репутацією в Інтернеті?
Найчастіше SERM увазі роботу з відгуками клієнтів, які можуть бути як позитивними, так і негативними. Причому якщо говорити про негативні відгуках, то часто вони можуть бути замовними, тобто проплаченими з боку конкурентів. Виходячи з того факту, що багато користувачів перед придбанням товару або замовленням послуги, шукають інформацію від тих, хто вже мав досвід роботи з даною компанією, захист репутації відіграє важливу роль.
Крім того, хороша репутація в Інтернеті важлива для таких цілей, як:
збільшення продажів за рахунок потенційних клієнтів, які знаходяться на стадії прийняття рішення;
привернення уваги до компанії і зростання впізнаваності бренду;
боротьба з негативними відгуками , які можуть надати руйнівний вплив на перспективи компанії в онлайні;
підвищення лояльності існуючих клієнтів;
налагодження ефективного зворотного зв'язку з клієнтами;
уникнути репутаційних ризиків шляхом швидкої реакції на проблеми клієнтів або негатив;
формування конкурентної переваги у вигляді високого рівня довіри з боку аудиторії.
Етапи роботи з формування репутації
Як і у випадку з будь-якої іншої завданням стратегічного характеру, комплекс робіт по SERM можна розділити на кілька складових:
моніторинг. Аналітика поточного стану репутації компанії, оцінка можливих ризиків і напрямків роботи;
формування стратегії. Прогноз необхідних ресурсів, необхідних для нейтралізації негативу, організації зворотного зв'язку та генерації позитивної інформації;
робота з інформаційними приводами. Генерація позитивної інформації і придушення негативу на різних майданчиках;
просування інформації у видачі. Під цим мається на увазі комплекс SEO-заходів, спрямованих на поступове витіснення з пошукової видачі сторінок джерел з негативною інформацією і заміна їх на позитивні інфоприводи.
аналітика. Оцінка результатів роботи, аналіз змін і коректування стратегії щодо подальших дій.
В цілому, SERM, або управління репутацією в Інтернеті, можна назвати перспективним напрямком роботи і важливою складовою комплексу заходів в рамках стратегії сучасного онлайн-маркетингу. Причому, незалежно від того, велика у вас компанія або ж невеликий стартап, робота з відгуками і поліпшення репутації бренду можуть стати ефективним інструментом для зростання і розвитку бізнесу.
Незабаром після запуску самого сайту перед його власником виникає необхідність вирішення такого важливого завдання, як залучення відвідувачів і донесення інформації про свої товари і послуги потенційним клієнтам. Оскільки товари або послуги, які пропонує компанія, в більшості випадків асоціюються у покупців з певним брендом, перед підприємцем неминуче виникає необхідність розуміння такого важливого завдання, як управління репутацією в Інтернеті.
SERM - часто саме ця абревіатура використовується для позначення даного поняття. Розшифровка його англійською - «search engine reputation management». Власне, на російську мову це і перекладається як «управління репутацією в пошукових системах».
Навіщо потрібно управляти репутацією в Інтернеті?
Найчастіше SERM увазі роботу з відгуками клієнтів, які можуть бути як позитивними, так і негативними. Причому якщо говорити про негативні відгуках, то часто вони можуть бути замовними, тобто проплаченими з боку конкурентів. Виходячи з того факту, що багато користувачів перед придбанням товару або замовленням послуги, шукають інформацію від тих, хто вже мав досвід роботи з даною компанією, захист репутації відіграє важливу роль.
Крім того, хороша репутація в Інтернеті важлива для таких цілей, як:
збільшення продажів за рахунок потенційних клієнтів, які знаходяться на стадії прийняття рішення;
привернення уваги до компанії і зростання впізнаваності бренду;
боротьба з негативними відгуками , які можуть надати руйнівний вплив на перспективи компанії в онлайні;
підвищення лояльності існуючих клієнтів;
налагодження ефективного зворотного зв'язку з клієнтами;
уникнути репутаційних ризиків шляхом швидкої реакції на проблеми клієнтів або негатив;
формування конкурентної переваги у вигляді високого рівня довіри з боку аудиторії.
Етапи роботи з формування репутації
Як і у випадку з будь-якої іншої завданням стратегічного характеру, комплекс робіт по SERM можна розділити на кілька складових:
моніторинг. Аналітика поточного стану репутації компанії, оцінка можливих ризиків і напрямків роботи;
формування стратегії. Прогноз необхідних ресурсів, необхідних для нейтралізації негативу, організації зворотного зв'язку та генерації позитивної інформації;
робота з інформаційними приводами. Генерація позитивної інформації і придушення негативу на різних майданчиках;
просування інформації у видачі. Під цим мається на увазі комплекс SEO-заходів, спрямованих на поступове витіснення з пошукової видачі сторінок джерел з негативною інформацією і заміна їх на позитивні інфоприводи.
аналітика. Оцінка результатів роботи, аналіз змін і коректування стратегії щодо подальших дій.
В цілому, SERM, або управління репутацією в Інтернеті, можна назвати перспективним напрямком роботи і важливою складовою комплексу заходів в рамках стратегії сучасного онлайн-маркетингу. Причому, незалежно від того, велика у вас компанія або ж невеликий стартап, робота з відгуками і поліпшення репутації бренду можуть стати ефективним інструментом для зростання і розвитку бізнесу.
No comments:
Post a Comment