Цей сервіс працює вже досить давно, але багато хто поки не використовують його у своїй роботі, хоча це дуже корисний інструмент. Він може стати в нагоді як вебмастеру, так і власникові бізнесу. За допомогою Google Alerts можна отримувати повідомлення на свою пошту про появу у видачі будь-якої інформації по потрібному вам цільовим запитом . Це можуть бути новини, статті, обговорення на форумах, відео, книги і т. Д.
Таким чином, можна дуже швидко реагувати в залежності від цілей, які ви переслідуєте. Наприклад, Google Alerts дає можливість:
відслідковувати актуальну інформацію для власника бізнесу;
швидко готувати матеріали для новинних порталів і тематичних сайтів;
управляти репутацією для бренду;
реагувати на відгуки клієнтів власникові бізнесу;
купувати посилання для просування сайту.
Це, звичайно, тільки основні способи застосування цього корисного інструменту, які приходять на думку, а якщо витратити трохи часу на аналіз, то способів використання подібних повідомлень можна придумати ще більше.
Створюючи оповіщення в Google Alerts, можна вказати додаткові параметри, такі як частота відправки, тип джерела, країну і мову, а також вибрати, чи будуть відправлятися тільки кращі результати:
Також по кожному із слів або словосполучень можна налаштовувати потрібну кількість повідомлень.
Натискаємо кнопку «Створити» і тепер просто чекаємо, коли почнуть приходити перші оповіщення. До речі, в будь-який час від них можна відписатися, якщо потреба в подібній інформації стане неактуальною.
Google Alerts - відмінний інструмент для відстеження появи нової інформації в Мережі та управління репутацією бренда.
Таким чином, можна дуже швидко реагувати в залежності від цілей, які ви переслідуєте. Наприклад, Google Alerts дає можливість:
відслідковувати актуальну інформацію для власника бізнесу;
швидко готувати матеріали для новинних порталів і тематичних сайтів;
управляти репутацією для бренду;
реагувати на відгуки клієнтів власникові бізнесу;
купувати посилання для просування сайту.
Це, звичайно, тільки основні способи застосування цього корисного інструменту, які приходять на думку, а якщо витратити трохи часу на аналіз, то способів використання подібних повідомлень можна придумати ще більше.
Створюючи оповіщення в Google Alerts, можна вказати додаткові параметри, такі як частота відправки, тип джерела, країну і мову, а також вибрати, чи будуть відправлятися тільки кращі результати:
Також по кожному із слів або словосполучень можна налаштовувати потрібну кількість повідомлень.
Натискаємо кнопку «Створити» і тепер просто чекаємо, коли почнуть приходити перші оповіщення. До речі, в будь-який час від них можна відписатися, якщо потреба в подібній інформації стане неактуальною.
Google Alerts - відмінний інструмент для відстеження появи нової інформації в Мережі та управління репутацією бренда.
No comments:
Post a Comment