Вже минув час, коли вислів «робіть сайти для людей» сприймалося як всього лише загальна рекомендація. Тепер це обов'язкова вимога, без якого ваш сайт - блог це або інтернет-магазин - ніколи не стане популярним і відвідуваним. Позиції в пошуку будуть далеко за 50+, а вся аудиторія складатиметься з вас і випадкових відвідувачів, яких можна перерахувати по пальцях.
У 2015-му році, щоб створити дійсно якісний, відвідуваний і комерційно успішний сайт, необхідно звертати увагу на наступні моменти.
Content is King
Контент-маркетинг для сайта
Твердження стало як ніколи актуальним, адже тепер просувати сторінку з неякісним контентом - просто нелогічно. Топа вам не бачити як своїх вух, і закупівля посилань не допоможе, тільки бюджети на вітер зіллє. Статті повинні розкривати проблему і відповідати запитам відвідувача , бути добре відформатовані і при необхідності включати мультимедійні матеріали - фото, інфографіку, відео.
Дизайн важливий
Оформление сайта
Раніше над цим ніхто особливо не морочився. Але тепер зі зростанням конкуренції і появою великої кількості нових гравців на ринку зовнішній вигляд сайту є важливим інструментом боротьби за конверсію та продажу. Мінімалізм, плоский стиль, відмова від усього зайвого - все це стало актуальним в 2015 році.
Мобільний трафік
Трафик с мобильных устройств
Кількість таких користувачів зростає шаленими темпами і в деяких тематиках перейшло планку 30% від загальної кількості відвідувачів. Адаптивний дизайн став нагальною необхідністю, якщо ви хочете, щоб вашим сайтом було зручно користуватися і з мобільних гаджетів. Особливо це важливо для інтернет-магазинів, які через незручну і застарілою верстки без адаптивності можуть відчутно втрачати прибуток.
Поведінкові фактори
Пользовательский опыт и удобство
Сюди відносяться такі показники, як перегляди сторінок користувачами, показники відмов, взаємодія у вигляді коментарів, соціальна активність та інші. Вони враховуються пошуковими системами, а їх поліпшення позитивно впливає як на позиції за ключовими словами, так і на рівень конверсії.
Торік пошукові системи остаточно закрили питання посилального спаму і різноманітних накруток. Тепер якісний розвиток сайту - швидкий і більш вигідний шлях, ніж застосування «чорних» методів розкрутки.
Задоволення запитів користувача, який перейшов на сайт, і акцент на юзабіліті мають стати основними цілями власника веб-проекту в 2015 році. Особливо якщо він хоче зробити свій сайт дійсно успішним.
У 2015-му році, щоб створити дійсно якісний, відвідуваний і комерційно успішний сайт, необхідно звертати увагу на наступні моменти.
Content is King
Контент-маркетинг для сайта
Твердження стало як ніколи актуальним, адже тепер просувати сторінку з неякісним контентом - просто нелогічно. Топа вам не бачити як своїх вух, і закупівля посилань не допоможе, тільки бюджети на вітер зіллє. Статті повинні розкривати проблему і відповідати запитам відвідувача , бути добре відформатовані і при необхідності включати мультимедійні матеріали - фото, інфографіку, відео.
Дизайн важливий
Оформление сайта
Раніше над цим ніхто особливо не морочився. Але тепер зі зростанням конкуренції і появою великої кількості нових гравців на ринку зовнішній вигляд сайту є важливим інструментом боротьби за конверсію та продажу. Мінімалізм, плоский стиль, відмова від усього зайвого - все це стало актуальним в 2015 році.
Мобільний трафік
Трафик с мобильных устройств
Кількість таких користувачів зростає шаленими темпами і в деяких тематиках перейшло планку 30% від загальної кількості відвідувачів. Адаптивний дизайн став нагальною необхідністю, якщо ви хочете, щоб вашим сайтом було зручно користуватися і з мобільних гаджетів. Особливо це важливо для інтернет-магазинів, які через незручну і застарілою верстки без адаптивності можуть відчутно втрачати прибуток.
Поведінкові фактори
Пользовательский опыт и удобство
Сюди відносяться такі показники, як перегляди сторінок користувачами, показники відмов, взаємодія у вигляді коментарів, соціальна активність та інші. Вони враховуються пошуковими системами, а їх поліпшення позитивно впливає як на позиції за ключовими словами, так і на рівень конверсії.
Торік пошукові системи остаточно закрили питання посилального спаму і різноманітних накруток. Тепер якісний розвиток сайту - швидкий і більш вигідний шлях, ніж застосування «чорних» методів розкрутки.
Задоволення запитів користувача, який перейшов на сайт, і акцент на юзабіліті мають стати основними цілями власника веб-проекту в 2015 році. Особливо якщо він хоче зробити свій сайт дійсно успішним.
No comments:
Post a Comment