Контент-маркетинг поступово стає одним з ключових напрямків роботи для маркетологів практично будь-якої компанії, представленої в Мережі, і самі масштаби бізнесу вже стають неважливими. Як для малого, так і для великого бізнесу при грамотній роботі ефект може бути дуже хорошим.
Сьогодні ми розглянемо одну з важливих складових контент-маркетингу, а саме - використання зображень. Останні рік-два фахівці почали розуміти, що для залучення уваги клієнта одних слів буде мало і для ефективної комунікації з аудиторією необхідно звернути більше уваги на візуальну складову.
Якісні фотографії, розміщені в блозі компанії або на її офіційному сайті, по відношенню до бізнесу виконують відразу кілька функцій:
привертають увагу відвідувачів сайту;
інформують про зміст статті або новини;
стимулюють відвідувача перейти до читання матеріалу;
підштовхують його поділитися посиланням із друзями;
сприяють запам'ятовуванню адреси сайту.
Деякі проекти здобули популярність багато в чому завдяки вмілому використанню якісного візуального вмісту. Причому таких прикладів можна знайти чимало як в англомовному сегменті Мережі, так і в Рунеті.
Звичайно, можна створювати знімки самостійно, але далеко не у всіх є відповідні навички і вільний час. Крім того, техніка для професійної фотозйомки коштує досить дорого. У такому випадку кращим варіантом отримання якісних зображень будуть фотостоки, які дозволяють використовувати професійні фото по досить-таки помірними цінами і позбавляють від необхідності працювати над створенням зображень самостійно.
Вище ми вже писали про те, які функції зображення, використовувані в контент-маркетингу, виконують для бізнесу. А тепер давайте розглянемо, що ж вони дають відвідувачам вашого сайту:
одна вміло підібрана ілюстрація здатна замінити безліч слів;
візуальні підказки у багатьох випадках здатні служити відмінними інструкціями;
позитивно впливають на сприйняття інформації відвідувачем в цілому.
Таким чином, роботу із зображеннями можна віднести до основних складових якісного контент-маркетингу, а їх вміле використання дозволяє підвищити ефективність використання цього інструменту, а також позитивно впливає на лояльність з боку аудиторії.
Так що і вам рекомендуємо задуматися над використанням візуальної складової при формуванні стратегії контент-маркетингу.
Сьогодні ми розглянемо одну з важливих складових контент-маркетингу, а саме - використання зображень. Останні рік-два фахівці почали розуміти, що для залучення уваги клієнта одних слів буде мало і для ефективної комунікації з аудиторією необхідно звернути більше уваги на візуальну складову.
Якісні фотографії, розміщені в блозі компанії або на її офіційному сайті, по відношенню до бізнесу виконують відразу кілька функцій:
привертають увагу відвідувачів сайту;
інформують про зміст статті або новини;
стимулюють відвідувача перейти до читання матеріалу;
підштовхують його поділитися посиланням із друзями;
сприяють запам'ятовуванню адреси сайту.
Деякі проекти здобули популярність багато в чому завдяки вмілому використанню якісного візуального вмісту. Причому таких прикладів можна знайти чимало як в англомовному сегменті Мережі, так і в Рунеті.
Звичайно, можна створювати знімки самостійно, але далеко не у всіх є відповідні навички і вільний час. Крім того, техніка для професійної фотозйомки коштує досить дорого. У такому випадку кращим варіантом отримання якісних зображень будуть фотостоки, які дозволяють використовувати професійні фото по досить-таки помірними цінами і позбавляють від необхідності працювати над створенням зображень самостійно.
Вище ми вже писали про те, які функції зображення, використовувані в контент-маркетингу, виконують для бізнесу. А тепер давайте розглянемо, що ж вони дають відвідувачам вашого сайту:
одна вміло підібрана ілюстрація здатна замінити безліч слів;
візуальні підказки у багатьох випадках здатні служити відмінними інструкціями;
позитивно впливають на сприйняття інформації відвідувачем в цілому.
Таким чином, роботу із зображеннями можна віднести до основних складових якісного контент-маркетингу, а їх вміле використання дозволяє підвищити ефективність використання цього інструменту, а також позитивно впливає на лояльність з боку аудиторії.
Так що і вам рекомендуємо задуматися над використанням візуальної складової при формуванні стратегії контент-маркетингу.
No comments:
Post a Comment