Wednesday, April 1, 2015

Роль зображень в контент-маркетингу

Контент-маркетинг поступово стає одним з ключових напрямків роботи для маркетологів практично будь-якої компанії, представленої в Мережі, і самі масштаби бізнесу вже стають неважливими. Як для малого, так і для великого бізнесу при грамотній роботі ефект може бути дуже хорошим.

Сьогодні ми розглянемо одну з важливих складових контент-маркетингу, а саме - використання зображень. Останні рік-два фахівці почали розуміти, що для залучення уваги клієнта одних слів буде мало і для ефективної комунікації з аудиторією необхідно звернути більше уваги на візуальну складову.

Якісні фотографії, розміщені в блозі компанії або на її офіційному сайті, по відношенню до бізнесу виконують відразу кілька функцій:

    привертають увагу відвідувачів сайту;
    інформують про зміст статті або новини;
    стимулюють відвідувача перейти до читання матеріалу;
    підштовхують його поділитися посиланням із друзями;
    сприяють запам'ятовуванню адреси сайту.

Деякі проекти здобули популярність багато в чому завдяки вмілому використанню якісного візуального вмісту. Причому таких прикладів можна знайти чимало як в англомовному сегменті Мережі, так і в Рунеті.

Звичайно, можна створювати знімки самостійно, але далеко не у всіх є відповідні навички і вільний час. Крім того, техніка для професійної фотозйомки коштує досить дорого. У такому випадку кращим варіантом отримання якісних зображень будуть фотостоки, які дозволяють використовувати професійні фото по досить-таки помірними цінами і позбавляють від необхідності працювати над створенням зображень самостійно.

Вище ми вже писали про те, які функції зображення, використовувані в контент-маркетингу, виконують для бізнесу. А тепер давайте розглянемо, що ж вони дають відвідувачам вашого сайту:

    одна вміло підібрана ілюстрація здатна замінити безліч слів;
    візуальні підказки у багатьох випадках здатні служити відмінними інструкціями;
    позитивно впливають на сприйняття інформації відвідувачем в цілому.

Таким чином, роботу із зображеннями можна віднести до основних складових якісного контент-маркетингу, а їх вміле використання дозволяє підвищити ефективність використання цього інструменту, а також позитивно впливає на лояльність з боку аудиторії.

Так що і вам рекомендуємо задуматися над використанням візуальної складової при формуванні стратегії контент-маркетингу.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru