На нашому блозі вже була стаття з описом технології ретаргетінга , її особливостей і переваг. Якщо в двох словах, то суть технології в тому, що банери показуються аудиторії, яка одного разу вже відвідувала ваш сайт. Це дозволяє утримати потенційних покупців і конвертувати їх в клієнтів або ж підвищити відсоток повторних замовлень в інтернет-магазині.
Цей інструмент інтернет-маркетингу довів свою ефективність, і слідом за системами контекстної реклами можливість його використання з'явилася також у соціальних мережах. Для Рунета найбільшими такими майданчиками є Вконтакте і Facebook.
Ремаркетинг Вконтакте
Тут робота починається зі створення групи відвідувачів, для якої буде транслюватися реклама:
Потім за допомогою перемикача-чекбокса потрібно вибрати, звідки ми будемо брати контакти аудиторії. Можна або завантажити файл зі списком телефонів, поштових скриньок, ідентифікаторів Вконтакте, або ж встановити на свій сайт спеціальний код, який збиратиме потрібну інформацію. Тобто відстежувати тих користувачів ВК, які відвідали ваш сайт:
Якщо ви вибрали другий варіант, потрібно буде ввести URL-адресу сайту, після чого натискаємо кнопку «Створити групу» і отримуємо код для вставки на сайт:
Все, після того, як ви інтегруєте його в свій сайт або окрему сторінку сайту, ретаргетінг Вконтакте почне працювати.
Схема налаштування ретаргетінга в Facebook має схожий алгоритм:
переходимо на вкладку «Ваша реклама»;
натискаємо на «Аудиторії»;
і натискаємо «Створити аудиторію».
Потім вибираємо необхідний пункт із запропонованих варіантів:
І вставляємо на сайт або окрему сторінку автоматично генерований HTML-код .
Таким чином, функціонал ретаргетінга Вконтакте і Facebook можна використовувати в якості ефективного інструменту для залучення уваги відвідувачів, які побували на сайті, але не зробили покупку і є потенційними клієнтами.
Цей інструмент інтернет-маркетингу довів свою ефективність, і слідом за системами контекстної реклами можливість його використання з'явилася також у соціальних мережах. Для Рунета найбільшими такими майданчиками є Вконтакте і Facebook.
Ремаркетинг Вконтакте
Тут робота починається зі створення групи відвідувачів, для якої буде транслюватися реклама:
Потім за допомогою перемикача-чекбокса потрібно вибрати, звідки ми будемо брати контакти аудиторії. Можна або завантажити файл зі списком телефонів, поштових скриньок, ідентифікаторів Вконтакте, або ж встановити на свій сайт спеціальний код, який збиратиме потрібну інформацію. Тобто відстежувати тих користувачів ВК, які відвідали ваш сайт:
Якщо ви вибрали другий варіант, потрібно буде ввести URL-адресу сайту, після чого натискаємо кнопку «Створити групу» і отримуємо код для вставки на сайт:
Все, після того, як ви інтегруєте його в свій сайт або окрему сторінку сайту, ретаргетінг Вконтакте почне працювати.
Схема налаштування ретаргетінга в Facebook має схожий алгоритм:
переходимо на вкладку «Ваша реклама»;
натискаємо на «Аудиторії»;
і натискаємо «Створити аудиторію».
Потім вибираємо необхідний пункт із запропонованих варіантів:
І вставляємо на сайт або окрему сторінку автоматично генерований HTML-код .
Таким чином, функціонал ретаргетінга Вконтакте і Facebook можна використовувати в якості ефективного інструменту для залучення уваги відвідувачів, які побували на сайті, але не зробили покупку і є потенційними клієнтами.
No comments:
Post a Comment