Соціальні медіа є відмінним інструментом для підвищення впізнаваності бренду, а в деяких випадках - навіть джерелом постійних продажів. Для того, щоб інтеграція з соціалки приносила вашому бізнесу користь, необхідно підтримувати інтерес з боку користувачів і стимулювати їх активність. Одним з кращих і перевірених способів це зробити є проведення різноманітних конкурсів.
Ми дамо вам практичні поради, як провести конкурс в соціальних мережах так, щоб він запам'ятався користувачам і приніс користь компанії. Отже, щоб акція пройшла добре, продумайте наступні моменти:
чітко визначте цільову аудиторію;
поставте вимірні цілі, для досягнення яких організовується конкурс;
визначитеся з форматом ( генерація контенту , визначена активність і т. п.);
сформуйте правила участі та огласите, якими будуть призи;
розкажіть про свій конкурс на сайті і в інших групах;
робіть все так, щоб конкурс асоціювався саме з вашим бізнесом;
тривалість акції повинна бути невеликою, одна-два тижні;
використовуйте рекламні можливості платформи для залучення нових учасників.
Звичайно, ретельно продумати всі моменти, в принципі, неможливо, тому що багато чого залежить саме від активності аудиторії, а не від організатора. Тому отримати необхідний досвід можна тільки шляхом проведення експериментів на практиці.
Не менш важливу роль відіграє і сама ідея, яка лежить в основі заходи. Давайте розглянемо деякі цікаві ідеї для конкурсів у соціальних мережах, які ви можете використовувати для себе, адаптувавши в разі потреби.
Призи за лайки і «share» . Наприклад, можна встановити в правилах, що приз отримає кожен сотий лайк і кожне расшаріваніє під певним номером.
Фото з брендом / товаром. "Зробіть фотографію з логотипом нашого бренду або товару, і найвинахідливіші отримають цінні призи!"
Придумайте підпис. "Придумайте свій варіант підпису або слогана до цієї фотографії, і ми виберемо найцікавіші".
Креативне застосування. "Придумайте новий спосіб використання нашого продукту і отримаєте винагороду від компанії".
Особистий досвід. "Розкажіть, як ви використовуєте наш продукт в повсякденному житті і в чому він вам допомагає".
Знижка за дію. "Зробіть репост цього запису зі своїм коментарем і отримаєте певний% знижки на наш товар".
Квест. "Назвіть автора мелодії, яка грала на 37-й хвилині фільму« Місія нездійсненна ».
Один день з життя. "Розкажіть, чим ви займалися на минулих вихідних, і найцікавіші історії отримають приз. Додайте до коментарів фото ".
Лояльність. "Розкажіть, за що ви любите наш продукт / послугу і як він допомагає вам в особистому житті або роботі".
Шлях до досконалості. "Розкажіть, що б ви хотіли змінити у своєму житті і що вам для цього потрібно. Найцікавіші історії визначить журі ".
Колективний розум. Запропонуйте учасникам спільноти придумати щось корисне - наприклад, слоган, логотип, ідею для нового заходу.
Список бажань. "Сфотографуйте з продуктом компанії і в підписі до фото напишіть, що б ви хотіли отримати в подарунок від нас".
Вгадай, що це. Розміщуємо на стіні групи розмите фото якогось предмета чи об'єкта, після чого просимо учасника вгадати, що це. Той, хто першим дасть правильну відповідь, і отримає приз.
Як бачите, ідей можна придумати дійсно дуже багато, і чим різноманітніше й цікавіше для користувачів вони будуть, тим більше буде активність учасників.
А які у вас є цікаві ідеї конкурсів для соціалок?
Ми дамо вам практичні поради, як провести конкурс в соціальних мережах так, щоб він запам'ятався користувачам і приніс користь компанії. Отже, щоб акція пройшла добре, продумайте наступні моменти:
чітко визначте цільову аудиторію;
поставте вимірні цілі, для досягнення яких організовується конкурс;
визначитеся з форматом ( генерація контенту , визначена активність і т. п.);
сформуйте правила участі та огласите, якими будуть призи;
розкажіть про свій конкурс на сайті і в інших групах;
робіть все так, щоб конкурс асоціювався саме з вашим бізнесом;
тривалість акції повинна бути невеликою, одна-два тижні;
використовуйте рекламні можливості платформи для залучення нових учасників.
Звичайно, ретельно продумати всі моменти, в принципі, неможливо, тому що багато чого залежить саме від активності аудиторії, а не від організатора. Тому отримати необхідний досвід можна тільки шляхом проведення експериментів на практиці.
Не менш важливу роль відіграє і сама ідея, яка лежить в основі заходи. Давайте розглянемо деякі цікаві ідеї для конкурсів у соціальних мережах, які ви можете використовувати для себе, адаптувавши в разі потреби.
Призи за лайки і «share» . Наприклад, можна встановити в правилах, що приз отримає кожен сотий лайк і кожне расшаріваніє під певним номером.
Фото з брендом / товаром. "Зробіть фотографію з логотипом нашого бренду або товару, і найвинахідливіші отримають цінні призи!"
Придумайте підпис. "Придумайте свій варіант підпису або слогана до цієї фотографії, і ми виберемо найцікавіші".
Креативне застосування. "Придумайте новий спосіб використання нашого продукту і отримаєте винагороду від компанії".
Особистий досвід. "Розкажіть, як ви використовуєте наш продукт в повсякденному житті і в чому він вам допомагає".
Знижка за дію. "Зробіть репост цього запису зі своїм коментарем і отримаєте певний% знижки на наш товар".
Квест. "Назвіть автора мелодії, яка грала на 37-й хвилині фільму« Місія нездійсненна ».
Один день з життя. "Розкажіть, чим ви займалися на минулих вихідних, і найцікавіші історії отримають приз. Додайте до коментарів фото ".
Лояльність. "Розкажіть, за що ви любите наш продукт / послугу і як він допомагає вам в особистому житті або роботі".
Шлях до досконалості. "Розкажіть, що б ви хотіли змінити у своєму житті і що вам для цього потрібно. Найцікавіші історії визначить журі ".
Колективний розум. Запропонуйте учасникам спільноти придумати щось корисне - наприклад, слоган, логотип, ідею для нового заходу.
Список бажань. "Сфотографуйте з продуктом компанії і в підписі до фото напишіть, що б ви хотіли отримати в подарунок від нас".
Вгадай, що це. Розміщуємо на стіні групи розмите фото якогось предмета чи об'єкта, після чого просимо учасника вгадати, що це. Той, хто першим дасть правильну відповідь, і отримає приз.
Як бачите, ідей можна придумати дійсно дуже багато, і чим різноманітніше й цікавіше для користувачів вони будуть, тим більше буде активність учасників.
А які у вас є цікаві ідеї конкурсів для соціалок?
No comments:
Post a Comment