Вірусний маркетинг є абсолютно новим явищем, поява якого стало можливим завдяки розвитку засобів для комунікації між людьми за допомогою Інтернету. Особливо актуальним поширення інформації про продукт або послугу такими методами стало після появи соціальних мереж.
Вірусний маркетинг є загальним визначенням для комплексу методів поширення рекламної інформації, коли маркетингове повідомлення передається іншим особам звичайними людьми. Такі відносини носять довірчий характер, а ненав'язлива, яскрава і незвичайна ідея привертає увагу і сприяє подальшому « вірусного »поширенню інформації.
Як вже говорилося вище, вірусний маркетинг в соціальних мережах на даний момент є одним з найбільш перспективних напрямків роботи в галузі реклами. Причому це твердження справедливе як по відношенню до вже відомим брендам, так і щодо нових гравців, які отримують відмінний шанс заявити про себе.
Під соціальними мережами варто розуміти не тільки «класичні» соціалки типу Facebook і Вконтакте, а й відеохостинг YouTube , який входить до трійки найбільш відвідуваних сайтів світу. Тут механізми взаємодії та розповсюдження інформації між користувачами також засновані на соціальній складовій.
Давайте розглянемо декілька цікавих прикладів поширення «вірусного» контенту на цих майданчиках.
Кобі Брайант і Ліонель Мессі в рекламі Turkish Airlines
Це тільки один із серії приголомшливо успішних і дійсно цікавих рекламних роликів турецької авіакомпанії, головними дійовими особами якої стали два відомих футболіста зі світовим ім'ям. Сотні тисяч переглядів відеоролики набрали завдяки оригінальній ідеї та вірусного розповсюдження контенту серед користувачів.
«Обличчя з обкладинки»
Промо-кампанія журналу StarHit, створена з метою підвищення впізнаваності бренду. Відкинемо технічну складову реалізації і розглянемо концепцію. При відвідуванні промо-сайту кампанії дівчині пропонується ввести свої персональні дані, а саме ім'я, телефон і завантажити своє фото. Відомий телеведучий Андрій Малахов на нараді з редакцією журналу вирішує проблему, кого ж зробити «обличчям» журналу для обкладинки нового випуску. І тут одним з присутніх пропонується варіант з фотографією саме цієї відвідувачки. Малахов в прямому ефірі набирає номер учасниці, щоб отримати її згоду. У підсумку дівчина отримує відеоролик і обкладинку журналу зі своїм фото, якими може поділитися в соціальних мережах.
Результат кампанії був просто відмінним: 170000 відвідувань сайту за 4 місяці, 165 тисяч дзвінків і три тисячі відеороликів, якими поділилися в соціальних мережах!
Volvo Trucks - The Epic Split feat. Van Damme
Знаменитий шпагат Жана-Клода Ван Дамма між двома рухомими вантажівками Volvo повинен був стати вражаючим підтвердженням їх виключної керованості. Більш ніж 75 мільйонів переглядів відеоролика на YouTube дозволяють залишити цю історію успіху без зайвих коментарів.
Вірусний маркетинг в соціальних мережах може стати надзвичайно ефективним інструментом для донесення інформації про ваш бізнес, якщо ви навчитеся його «правильно готувати». Але цього можна досягти тільки шляхом постійних експериментів. А винагородою буде можливість стати одним з небагатьох брендів, який користується виключним довірою з боку потенційних клієнтів, так як його рекомендують самі користувачі.
Вірусний маркетинг є загальним визначенням для комплексу методів поширення рекламної інформації, коли маркетингове повідомлення передається іншим особам звичайними людьми. Такі відносини носять довірчий характер, а ненав'язлива, яскрава і незвичайна ідея привертає увагу і сприяє подальшому « вірусного »поширенню інформації.
Як вже говорилося вище, вірусний маркетинг в соціальних мережах на даний момент є одним з найбільш перспективних напрямків роботи в галузі реклами. Причому це твердження справедливе як по відношенню до вже відомим брендам, так і щодо нових гравців, які отримують відмінний шанс заявити про себе.
Під соціальними мережами варто розуміти не тільки «класичні» соціалки типу Facebook і Вконтакте, а й відеохостинг YouTube , який входить до трійки найбільш відвідуваних сайтів світу. Тут механізми взаємодії та розповсюдження інформації між користувачами також засновані на соціальній складовій.
Давайте розглянемо декілька цікавих прикладів поширення «вірусного» контенту на цих майданчиках.
Кобі Брайант і Ліонель Мессі в рекламі Turkish Airlines
Це тільки один із серії приголомшливо успішних і дійсно цікавих рекламних роликів турецької авіакомпанії, головними дійовими особами якої стали два відомих футболіста зі світовим ім'ям. Сотні тисяч переглядів відеоролики набрали завдяки оригінальній ідеї та вірусного розповсюдження контенту серед користувачів.
«Обличчя з обкладинки»
Промо-кампанія журналу StarHit, створена з метою підвищення впізнаваності бренду. Відкинемо технічну складову реалізації і розглянемо концепцію. При відвідуванні промо-сайту кампанії дівчині пропонується ввести свої персональні дані, а саме ім'я, телефон і завантажити своє фото. Відомий телеведучий Андрій Малахов на нараді з редакцією журналу вирішує проблему, кого ж зробити «обличчям» журналу для обкладинки нового випуску. І тут одним з присутніх пропонується варіант з фотографією саме цієї відвідувачки. Малахов в прямому ефірі набирає номер учасниці, щоб отримати її згоду. У підсумку дівчина отримує відеоролик і обкладинку журналу зі своїм фото, якими може поділитися в соціальних мережах.
Результат кампанії був просто відмінним: 170000 відвідувань сайту за 4 місяці, 165 тисяч дзвінків і три тисячі відеороликів, якими поділилися в соціальних мережах!
Volvo Trucks - The Epic Split feat. Van Damme
Знаменитий шпагат Жана-Клода Ван Дамма між двома рухомими вантажівками Volvo повинен був стати вражаючим підтвердженням їх виключної керованості. Більш ніж 75 мільйонів переглядів відеоролика на YouTube дозволяють залишити цю історію успіху без зайвих коментарів.
Вірусний маркетинг в соціальних мережах може стати надзвичайно ефективним інструментом для донесення інформації про ваш бізнес, якщо ви навчитеся його «правильно готувати». Але цього можна досягти тільки шляхом постійних експериментів. А винагородою буде можливість стати одним з небагатьох брендів, який користується виключним довірою з боку потенційних клієнтів, так як його рекомендують самі користувачі.
No comments:
Post a Comment