Під терміном крауд-маркетинг розуміють метод збільшення продажів товару цільової аудиторії шляхом стимулювання відгуків та рекомендацій. Це свого роду симбіоз інструментів SEO та SMM, головним завданням застосування яких є управління відгуками і репутацією компанії в Інтернеті таким чином, щоб це допомагало збільшувати продажі її товарів або послуг.
Крауд-маркетинг передбачає роботу за такими напрямками:
моніторинг відгуків про товари / компанії на форумах та інших подібних спільнотах;
відстеження коментарів у блогах;
відстеження згадок в соціальних мережах ;
моніторинг питань на сервісах питань і відповідей;
відстеження коментарів у тематичних блогах;
комунікація з потенційними клієнтами, рекомендації товару / компанії у вигляді прихованого маркетингу.
Завдяки згадкам на таких майданчиках, впізнаваність бренду зростає, і, відповідно зростає кількість вхідного direct-трафіку. Причому такі згадки виглядають не як реклама, а саме як рекомендації. Маркетинг натовпу в дії!
Крауд-маркетинг хороший тим, що робота ведеться з «підігрітої» аудиторією, і люди, які читають ваші повідомлення, уже є потенційними клієнтами. Комунікація з такою цільовою аудиторією дозволяє отримати «осмислений» трафік на сайт, сформувавши уявлення про нього як про такий, який надає цікаву і затребувану продукцію або послугу.
Так, роботу в даному напрямку не можна назвати легкою, і це може зайняти чимало часу. Але витрачені зусилля дозволяють отримати дійсно гарні результати і велика кількість переходів на сайт в стислі терміни.
Крауд-маркетинг передбачає роботу за такими напрямками:
моніторинг відгуків про товари / компанії на форумах та інших подібних спільнотах;
відстеження коментарів у блогах;
відстеження згадок в соціальних мережах ;
моніторинг питань на сервісах питань і відповідей;
відстеження коментарів у тематичних блогах;
комунікація з потенційними клієнтами, рекомендації товару / компанії у вигляді прихованого маркетингу.
Завдяки згадкам на таких майданчиках, впізнаваність бренду зростає, і, відповідно зростає кількість вхідного direct-трафіку. Причому такі згадки виглядають не як реклама, а саме як рекомендації. Маркетинг натовпу в дії!
Крауд-маркетинг хороший тим, що робота ведеться з «підігрітої» аудиторією, і люди, які читають ваші повідомлення, уже є потенційними клієнтами. Комунікація з такою цільовою аудиторією дозволяє отримати «осмислений» трафік на сайт, сформувавши уявлення про нього як про такий, який надає цікаву і затребувану продукцію або послугу.
Так, роботу в даному напрямку не можна назвати легкою, і це може зайняти чимало часу. Але витрачені зусилля дозволяють отримати дійсно гарні результати і велика кількість переходів на сайт в стислі терміни.
No comments:
Post a Comment