Sunday, April 5, 2015

Охоплення, залученість та інші метрики в SMM

Робота з соціальними медіа є відносно новим напрямком, і тільки деякі компанії активно працюють у цій галузі. Як і у випадку з іншими видами реклами і маркетингу, тут необхідно пам'ятати про такий важливий момент, як визначення KPI або метрик, за якими можна оцінювати успішність проведеної роботи.

Метрики в SMM потрібні, насамперед, тому, що вони дозволяють побічно або прямо оцінити ефективність роботи фахівця і успішність кампанії в цілому. Їх потрібно визначити в самому початку, вимірюючи і відстежуючи в процесі всієї роботи. Правильно сформовані показники допоможуть уникнути руху в неправильному напрямку і своєчасно виявити помилки, сильні і слабкі сторони в роботі.

Давайте розповімо про можливі метриках, які ви можете використовувати під час роботи з SMM, на прикладі соціальної мережі Вконтакте:

    кількість учасників групи. Відслідковуйте відвідуваність групи (день, місяць), кількість вступили учасників за певний період і кількість тих, хто відписався;
    залученість. Її можна розрахувати як відсоток учасників спільноти, який бере активну участь у житті паблік, по відношенню до загального числа передплатників;
    переходи на сайт. Наприклад, якщо ви працюєте в SMM зі сторінкою інтернет-магазину, потрібно відслідковувати переходи з паблік на сайт, а також поведінку таких відвідувачів: час перебування, перегляди, відсоток відмов і т. п .;
    обговорення. Сюди відноситься середня кількість коментарів, що залишаються користувачами, а також наявність обговорень до нових постам в співтоваристві;
    "Лайки" і "шери». Кількість «Мені подобається», поставлених до постів за певний період, а також аналогічний показник, але по відношенню до розшарювання;
    активність на сайті. Чи взаємодіють користувачі зі сторінками сайту ("лайки" і "шери") при переході на нього з групи, чиняться конверсійні дії (реєстрація, заповнення форми) і якщо так, то наскільки часто;
    конкурси. Як учасники реагують на подібного роду заходи, чи вигідні такі вкладення і чи сприяє це зростання спільноти;
    охоплення. Особливо добре, якщо рівень охоплення збільшується без зростання бюджету або з мінімальним його збільшенням. Це свідчить про те, що ви точно працюєте в правильному напрямку;
    вартість учасника. Мова йде про витрати на залучення кожного додаткового передплатника. Чим більше експериментів ви ставите, тим простіше вам буде домогтися зниження ціни передплатника. Адже навіть різниця в 1 - 2 рубля, коли мова йде про тисячі учасників, може означати дуже багато;
    типи відгуків. Співвідношення кількості позитивних відгуків до негативних і нейтральним, а також динаміка зміни за певний період часу.

Показники ефективності роботи в соціальних медіа залишаються дискусійним питанням серед маркетологів і, мабуть, будуть залишатися такими до тих пір, поки ця ніша буде перебувати на етапі формування, що і відбувається в рамках Рунета.

SMM знаходиться в процесі інтенсивного розвитку, відповідно, деякі KPI будуть застарівати, а деякі, навпаки, ставати більш важливими. Це нормально, і просто потрібно тримати руку на пульсі розвитку ринку. Крім того, не забувайте, що показники мало просто вимірювати, потрібно працювати і над їх поліпшенням.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru