Щоб зрозуміти, в чому суть лідогенераціі, потрібно насамперед розуміти, що ж таке ліди. Безсумнівно, багатьом з читачів нашого блогу це поняття знайоме, але для тих, хто не розуміє значення цього терміна, я поясню його суть в двох словах.
Лідом називають будь конверсійне дію клієнта, спрямоване на покупку чого-небудь. Це може бути як тур на відпочинок або замовлення кредитної картки, так і будівництво будинку або ремонт квартири. Зазвичай оформлення лида відбувається у вигляді конкретної заявки, наприклад, телефонного дзвінка.
Що таке лідогенерація?
Це робота маркетологів, спрямована на збір контактів потенційних клієнтів і перенаправлення їх звернень цільовим замовнику. Подібні тактики активно застосовуються як у споживчому, так і корпоративному сегменті . Причому в споживчому - особливо активно.
Генерація лідів дозволяє замовнику отримувати не просто трафік із зацікавлених людей, а саме потенційних клієнтів. При систематичній роботі ця стратегія дозволяє компанії:
підвищити впізнаваність бренду;
персоналізувати повідомлення для різних груп клієнтів;
диверсифікувати способи залучення клієнтів;
тестувати потенційні джерела нових замовлень;
проводити оптимізацію витрат на рекламу і отримувати максимальну ефективність.
Але головне і особливо цінна перевага лідогенераціі в тому, що власник бізнесу платить за «підігрітих» клієнтів, які дійсно зацікавлені в його пропозиції.
Способи лідогенераціі
Методи, використовувані для отримання заявок в офлайні і онлайні, мають різну специфіку, але в кожному разі їх ефективність перевірена на практиці. Давайте розглянемо ті з них, які можна використовувати, якщо в якості джерела потенційних клієнтів ви використовуєте Інтернет:
блог та інші напрямки контент-маркетингу;
просування за ключовими словами;
кампанії в контекстній рекламі;
оплачені публікації на тематичних сайтах;
проведення вебінарів;
випуск PDF-книг (whitebooks);
відеоканал на YouTube ;
ведення email-розсилки;
використання соціальних мереж.
Що цікаво, багато інструментів і канали лідогенераціі на очах у всіх, але для представників бізнесу їх вигоди не очевидні. У той же час більш далекоглядні конкуренти успішно освоюють нові напрямки і отримують нових клієнтів.
Генерація лідів вже давно активно використовується в західному сегменті Інтернету, але в Рунеті про це почали говорити відносно недавно. Це означає, що у вас є всі шанси стати першопрохідцем у цій галузі, закріпитися на ринку і отримувати гарний прибуток.
Лідом називають будь конверсійне дію клієнта, спрямоване на покупку чого-небудь. Це може бути як тур на відпочинок або замовлення кредитної картки, так і будівництво будинку або ремонт квартири. Зазвичай оформлення лида відбувається у вигляді конкретної заявки, наприклад, телефонного дзвінка.
Що таке лідогенерація?
Це робота маркетологів, спрямована на збір контактів потенційних клієнтів і перенаправлення їх звернень цільовим замовнику. Подібні тактики активно застосовуються як у споживчому, так і корпоративному сегменті . Причому в споживчому - особливо активно.
Генерація лідів дозволяє замовнику отримувати не просто трафік із зацікавлених людей, а саме потенційних клієнтів. При систематичній роботі ця стратегія дозволяє компанії:
підвищити впізнаваність бренду;
персоналізувати повідомлення для різних груп клієнтів;
диверсифікувати способи залучення клієнтів;
тестувати потенційні джерела нових замовлень;
проводити оптимізацію витрат на рекламу і отримувати максимальну ефективність.
Але головне і особливо цінна перевага лідогенераціі в тому, що власник бізнесу платить за «підігрітих» клієнтів, які дійсно зацікавлені в його пропозиції.
Способи лідогенераціі
Методи, використовувані для отримання заявок в офлайні і онлайні, мають різну специфіку, але в кожному разі їх ефективність перевірена на практиці. Давайте розглянемо ті з них, які можна використовувати, якщо в якості джерела потенційних клієнтів ви використовуєте Інтернет:
блог та інші напрямки контент-маркетингу;
просування за ключовими словами;
кампанії в контекстній рекламі;
оплачені публікації на тематичних сайтах;
проведення вебінарів;
випуск PDF-книг (whitebooks);
відеоканал на YouTube ;
ведення email-розсилки;
використання соціальних мереж.
Що цікаво, багато інструментів і канали лідогенераціі на очах у всіх, але для представників бізнесу їх вигоди не очевидні. У той же час більш далекоглядні конкуренти успішно освоюють нові напрямки і отримують нових клієнтів.
Генерація лідів вже давно активно використовується в західному сегменті Інтернету, але в Рунеті про це почали говорити відносно недавно. Це означає, що у вас є всі шанси стати першопрохідцем у цій галузі, закріпитися на ринку і отримувати гарний прибуток.
No comments:
Post a Comment