Friday, April 3, 2015

Лідогенерація: суть, методи та фактори успіху

Щоб зрозуміти, в чому суть лідогенераціі, потрібно насамперед розуміти, що ж таке ліди. Безсумнівно, багатьом з читачів нашого блогу це поняття знайоме, але для тих, хто не розуміє значення цього терміна, я поясню його суть в двох словах.

Лідом називають будь конверсійне дію клієнта, спрямоване на покупку чого-небудь. Це може бути як тур на відпочинок або замовлення кредитної картки, так і будівництво будинку або ремонт квартири. Зазвичай оформлення лида відбувається у вигляді конкретної заявки, наприклад, телефонного дзвінка.
Що таке лідогенерація?

Це робота маркетологів, спрямована на збір контактів потенційних клієнтів і перенаправлення їх звернень цільовим замовнику. Подібні тактики активно застосовуються як у споживчому, так і корпоративному сегменті . Причому в споживчому - особливо активно.

Генерація лідів дозволяє замовнику отримувати не просто трафік із зацікавлених людей, а саме потенційних клієнтів. При систематичній роботі ця стратегія дозволяє компанії:

    підвищити впізнаваність бренду;
    персоналізувати повідомлення для різних груп клієнтів;
    диверсифікувати способи залучення клієнтів;
    тестувати потенційні джерела нових замовлень;
    проводити оптимізацію витрат на рекламу і отримувати максимальну ефективність.

Але головне і особливо цінна перевага лідогенераціі в тому, що власник бізнесу платить за «підігрітих» клієнтів, які дійсно зацікавлені в його пропозиції.
Способи лідогенераціі

Методи, використовувані для отримання заявок в офлайні і онлайні, мають різну специфіку, але в кожному разі їх ефективність перевірена на практиці. Давайте розглянемо ті з них, які можна використовувати, якщо в якості джерела потенційних клієнтів ви використовуєте Інтернет:

    блог та інші напрямки контент-маркетингу;
    просування за ключовими словами;
    кампанії в контекстній рекламі;
    оплачені публікації на тематичних сайтах;
    проведення вебінарів;
    випуск PDF-книг (whitebooks);
    відеоканал на YouTube ;
    ведення email-розсилки;
    використання соціальних мереж.

Що цікаво, багато інструментів і канали лідогенераціі на очах у всіх, але для представників бізнесу їх вигоди не очевидні. У той же час більш далекоглядні конкуренти успішно освоюють нові напрямки і отримують нових клієнтів.

Генерація лідів вже давно активно використовується в західному сегменті Інтернету, але в Рунеті про це почали говорити відносно недавно. Це означає, що у вас є всі шанси стати першопрохідцем у цій галузі, закріпитися на ринку і отримувати гарний прибуток.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru