Tuesday, April 7, 2015

7 методів генерації лідів, які працюють

Інтернет-маркетинг продовжує розвиватися, і, крім звичних вже пошукової оптимізації (SEO) і контекстної реклами (PPC), існує чимало інших методів лідогенераціі, перевірених багатьма підприємцями на практиці.

Давайте перерахуємо деякі з них, які менш очевидні, але тим не менше можуть бути оперативно використані вами для розвитку власного онлайн-бізнесу.
Соціальні мережі

Хоча соціальні медіа і не є універсальним інструментом, в деяких тематиках ефект від їх використання може бути дуже хорошим. Звичайно, залежно від конкретної соціальної мережі стратегія SMM і особливості взаємодії з аудиторією будуть відрізнятися, але в цілому це досить легкий спосіб швидкого залучення уваги до вашої компанії, її продуктів та послуг.
Блогосфера

Ефективне використання блогів з метою розвитку бізнесу може бути дуже вірним рішенням, чому є чимало прикладів. Найбільш складним моментом в даному випадку є неможливість прямого рекламного звернення і необхідність пошуку інфоприводів. Зате інформація від автора блога сприймається його читачами як особиста рекомендація.
Вебінари

По суті, це онлайн-версія лекції чи доповіді, у якої є така важлива перевага, як практично необмежене число учасників, відсутність вимог до місцезнаходження і можливість запису всього спілкування. За допомогою проведення вебінарів можна не тільки отримати потрібні вам ліди за рахунок зацікавленої аудиторії, а й сформувати імідж лідера думок у своїй галузі.
Електронні книги

Створення та розповсюдження невеликих книг в PDF-форматі - ще один спосіб позиціонування компанії як лідера думок і професіоналів у своїй галузі. Це один з найбільш поширених методів лідогенераціі на Заході, де подібну інформацію найчастіше пропонують завантажити безкоштовно в обмін на те, що ви зареєструєтесь через форму і залишите свій E-mail.
Відеомаркетінга

Це один з тих маркетингових каналів, який найбільш швидко розвивається за останніх два роки. Відрізняючись ефективністю подання інформації та установки довірчих відносин з клієнтами, підготовка контенту такого типу тим не менш є досить складною в плані створення.
E-mail-розсилка

Перевірений спосіб утримання аудиторії і підвищення лояльності з боку існуючих клієнтів. Крім того, запропонувавши в обмін на підписку зацікавленій людині будь-яку корисну для нього інформацію, ви постійно будете поповнювати свою базу лидов.
Звіти та дослідження

Йдеться про інформацію стосовно вашої галузі, яка здатна підігрівати інтерес і зміцнювати репутацію вашого бренду. Ретельно підготовлений звіт або дослідження здатні не тільки принести користь багатьом людям, але й зіграти величезну роль в плані підвищення довіри та зміцнення позитивного іміджу компанії.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru