Інтернет-маркетинг продовжує розвиватися, і, крім звичних вже пошукової оптимізації (SEO) і контекстної реклами (PPC), існує чимало інших методів лідогенераціі, перевірених багатьма підприємцями на практиці.
Давайте перерахуємо деякі з них, які менш очевидні, але тим не менше можуть бути оперативно використані вами для розвитку власного онлайн-бізнесу.
Соціальні мережі
Хоча соціальні медіа і не є універсальним інструментом, в деяких тематиках ефект від їх використання може бути дуже хорошим. Звичайно, залежно від конкретної соціальної мережі стратегія SMM і особливості взаємодії з аудиторією будуть відрізнятися, але в цілому це досить легкий спосіб швидкого залучення уваги до вашої компанії, її продуктів та послуг.
Блогосфера
Ефективне використання блогів з метою розвитку бізнесу може бути дуже вірним рішенням, чому є чимало прикладів. Найбільш складним моментом в даному випадку є неможливість прямого рекламного звернення і необхідність пошуку інфоприводів. Зате інформація від автора блога сприймається його читачами як особиста рекомендація.
Вебінари
По суті, це онлайн-версія лекції чи доповіді, у якої є така важлива перевага, як практично необмежене число учасників, відсутність вимог до місцезнаходження і можливість запису всього спілкування. За допомогою проведення вебінарів можна не тільки отримати потрібні вам ліди за рахунок зацікавленої аудиторії, а й сформувати імідж лідера думок у своїй галузі.
Електронні книги
Створення та розповсюдження невеликих книг в PDF-форматі - ще один спосіб позиціонування компанії як лідера думок і професіоналів у своїй галузі. Це один з найбільш поширених методів лідогенераціі на Заході, де подібну інформацію найчастіше пропонують завантажити безкоштовно в обмін на те, що ви зареєструєтесь через форму і залишите свій E-mail.
Відеомаркетінга
Це один з тих маркетингових каналів, який найбільш швидко розвивається за останніх два роки. Відрізняючись ефективністю подання інформації та установки довірчих відносин з клієнтами, підготовка контенту такого типу тим не менш є досить складною в плані створення.
E-mail-розсилка
Перевірений спосіб утримання аудиторії і підвищення лояльності з боку існуючих клієнтів. Крім того, запропонувавши в обмін на підписку зацікавленій людині будь-яку корисну для нього інформацію, ви постійно будете поповнювати свою базу лидов.
Звіти та дослідження
Йдеться про інформацію стосовно вашої галузі, яка здатна підігрівати інтерес і зміцнювати репутацію вашого бренду. Ретельно підготовлений звіт або дослідження здатні не тільки принести користь багатьом людям, але й зіграти величезну роль в плані підвищення довіри та зміцнення позитивного іміджу компанії.
Давайте перерахуємо деякі з них, які менш очевидні, але тим не менше можуть бути оперативно використані вами для розвитку власного онлайн-бізнесу.
Соціальні мережі
Хоча соціальні медіа і не є універсальним інструментом, в деяких тематиках ефект від їх використання може бути дуже хорошим. Звичайно, залежно від конкретної соціальної мережі стратегія SMM і особливості взаємодії з аудиторією будуть відрізнятися, але в цілому це досить легкий спосіб швидкого залучення уваги до вашої компанії, її продуктів та послуг.
Блогосфера
Ефективне використання блогів з метою розвитку бізнесу може бути дуже вірним рішенням, чому є чимало прикладів. Найбільш складним моментом в даному випадку є неможливість прямого рекламного звернення і необхідність пошуку інфоприводів. Зате інформація від автора блога сприймається його читачами як особиста рекомендація.
Вебінари
По суті, це онлайн-версія лекції чи доповіді, у якої є така важлива перевага, як практично необмежене число учасників, відсутність вимог до місцезнаходження і можливість запису всього спілкування. За допомогою проведення вебінарів можна не тільки отримати потрібні вам ліди за рахунок зацікавленої аудиторії, а й сформувати імідж лідера думок у своїй галузі.
Електронні книги
Створення та розповсюдження невеликих книг в PDF-форматі - ще один спосіб позиціонування компанії як лідера думок і професіоналів у своїй галузі. Це один з найбільш поширених методів лідогенераціі на Заході, де подібну інформацію найчастіше пропонують завантажити безкоштовно в обмін на те, що ви зареєструєтесь через форму і залишите свій E-mail.
Відеомаркетінга
Це один з тих маркетингових каналів, який найбільш швидко розвивається за останніх два роки. Відрізняючись ефективністю подання інформації та установки довірчих відносин з клієнтами, підготовка контенту такого типу тим не менш є досить складною в плані створення.
E-mail-розсилка
Перевірений спосіб утримання аудиторії і підвищення лояльності з боку існуючих клієнтів. Крім того, запропонувавши в обмін на підписку зацікавленій людині будь-яку корисну для нього інформацію, ви постійно будете поповнювати свою базу лидов.
Звіти та дослідження
Йдеться про інформацію стосовно вашої галузі, яка здатна підігрівати інтерес і зміцнювати репутацію вашого бренду. Ретельно підготовлений звіт або дослідження здатні не тільки принести користь багатьом людям, але й зіграти величезну роль в плані підвищення довіри та зміцнення позитивного іміджу компанії.
No comments:
Post a Comment