Sunday, April 5, 2015

Унікальна торгова пропозиція і принципи його складання

Теорія унікальної торговельної пропозиції («unique selling proposition») з'явилася ще в 50-х роках минулого століття, завдяки відомому рекламістові Россером Рівзу. З тих пір ця концепція не тільки не втратила актуальність, але стає ще більш важливою, оскільки рівень конкуренції на сучасному ринку виріс на порядок.

Суть унікальної торговельної пропозиції в тому, щоб донести потенційному клієнтові вигоду від покупки товару компанії, дати йому відповідь на питання «чому я повинен купити саме у вас?».
У чому вигода унікальної торговельної пропозиції?

У маркетингу ця концепція є одним з найбільш ефективних стратегій донесення інформації про продукт до потенційним клієнтам . У сучасних умовах, вона працює набагато краще, ніж звичайне рекламне повідомлення.

УТП дозволяє звичайний товар, який мало чим відрізняється від аналогів у конкурентів, зробити «унікальним». Продукт позиціонується таким чином, щоб клієнт розумів, що він отримає щось відмінне від пропозицій конкурентів, і в результаті, вирішить свою проблему.

Створення і використання в маркетинговій стратегії унікальної торговельної пропозиції, дозволяє власникові бізнесу отримати такі переваги:

    поліпшення позиціонування і чітке формулювання вигоди для клієнта;
    акцент увагу на відмінність продукту від пропозицій конкурентів;
    додавання «унікальності» товару, навіть якщо аналогічні пропозиції є у конкурентів;
    лояльність до УТП з боку клієнтів вище, ніж по відношенню до звичайної реклами.

При формуванні такої маркетингової концепції, важливу роль відіграє творча складова. Адже важливо не тільки, що сказано про ваш продукт, але і як це сказано.
Приклади унікальної торговельної пропозиції

Можна навести безліч, як класичних прикладів, так і нестандартних рішень у цій області. Ось лише декілька з них:

    «Піца за 30 хвилин або безкоштовно!». Domino's
    «M & M's - тане в роті а не в руках».
    «EBay - купи це. Продай це. Люби це ».
    «Надійна побутова техніка існує. Доведено Zanussi ».
    Lexus. «Прагнення до досконалості».
    «Яндекс - знайдеться все».

Вони цікаві. Вони запам'ятовуються. Гарний слоган здатний не тільки вмістити в себе унікальна торгова пропозиція, але й донести до споживача ідею продукту, викликати в нього певні асоціації, він звертається до наших емоціям, які, часом, сильніше розуму і логіки.
Як створити УТП?

Ця концепція не є описом унікальності або простим перерахуванням характеристик товару або послуги. Ключовим словом тут є саме «пропозиція». Тобто, ви повинні донести інформацію про пропозицію свого продукту таким чином, щоб це відрізняло вас від конкурентів і викликало аргументоване бажання купити саме у вас.

Тому, при створенні УТП слід дотримуватися таких принципів:

    унікальна вигода для клієнта;
    відміну від конкурентів;
    важливість проблеми, яку ви вирішуєте;
    персоніфікація звернення до покупця;
    кількісні параметри: 7 років досвіду, доставка за 30 хвилин, і т.п.

Перераховані принципи можна використовувати для створення унікальної торговельної пропозиції, яке підійде для будь-якого виду бізнесу, в тому числі, і інтернет-магазину . Таким чином, можна стимулювати збільшення продажів без зниження цін, виділитися на тлі конкурентів, і домогтися сталого зростання бізнесу в умовах сучасного висококонкурентного ринку.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru