Monday, April 6, 2015

Заклики до дії (call to action) - чому це важливо?

Правильні слова, які підштовхують відвідувача до дії, роблять контент на сайті дійсно ефективним. Адже вам потрібно не просто щось розповісти людині, але і конвертувати відвідування в конкретні результати.

Call to action (CTA), або заклик до дії, - один з ключових елементів сучасного інтернет-маркетингу. Перед фахівцем стоять два основні завдання: залучити відвідувачів на сайт, а потім конвертувати їх в клієнтів.

Зазвичай для досягнення цих цілей використовуються різні «продають» слова і фрази, які мотивують користувача зробити які-небудь конверсійні дії : перейти, зареєструватися, купити, підписатися і т. п. Кожна з цих дій входить у воронку продажів і в підсумку перетворює зацікавленого відвідувача в клієнта компанії. А у випадку з інтернет-магазином - в покупця.

Цікаві приклади використання закликів до дії можна знайти як на закордонних сайтах, так і в Рунеті:



У кожному конкретному випадку слова повинні використовуватися різні. Необхідно проводити A / B-тести , щоб добитися кращого ефекту. Але можна дати кілька порад, які допоможуть вам сформулювати правильні і працюють call to actions.

Працюйте над посиленням. Наприклад, напис на кнопці доповнюйте текстом під або над нею. Використовуйте зображення та інші методи візуального посилення.

Обмежена кількість. Напишіть, що ваша пропозиція актуально тільки сьогодні або ж скористатися ним можна протягом найближчих трьох днів / тижня / місяця.

Пообіцяйте подарунок. Їх люблять усі. Навіть ті, кому вони особливо й не потрібні. Для матеріальних товарів це може бути невелика річ з суміжної ніші - наприклад, крем на вибір при купівлі жіночої сумочки. У випадку з цифровим продуктом - whitebook, тобто PDF-книга за цікавим для потенційної аудиторії питання.

Покажіть вигоду. Це може бути бонус, знижка або ж просто пояснення економії та переваг, які людина отримає, сплативши ваш продукт або послугу. Часто продажу не ростуть саме тому, що потенційний клієнт не розуміє, яку ж вигоду він отримає і навіщо йому здійснювати покупку саме в цьому інтернет-магазині.

Дайте гарантії. Це може бути сертифікат якості, завірення про безпеку передачі даних, обіцянка повернення грошей при необхідності і т. П. Гарантії дають покупцям почуття безпеки і прискорюють прийняття рішення про покупку.

Пам'ятайте, що, закликаючи до дії, звернення повинно підказувати, що ж людині робити далі. Те, що здається очевидним вам, може бути абсолютно незрозумілим для клієнта. Як приклад можна навести всім відому програму:

Якість CTA безпосередньо впливає на конверсію. Навіть при великій відвідуваності всі зусилля будуть марними або дадуть недостатній ефект, якщо заклики до дії відсутні, занадто слабкі або зроблені помилково. При цьому потрібно уникати крайнощів, адже занадто нав'язливе формування call to action може просто відштовхуюче подіяти на потенційних клієнтів.

Можна вважати, що весь сайт по своїй суті є закликом до дії. І якщо для вас конверсія здійснюється за допомогою кнопки покупки або замовлення, всі сторонні елементи та оформлення створюються з урахуванням цього. Тобто вони підтримують її і працюють на посилення.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru