Цей термін, швидше за все, ви вже чули, адже методика спліт-тестування активно застосовується в роботі сучасних інтернет-маркетологів. Класичний A / B тест дозволяє провести тестування тих компонентів сайту, які можна змінювати, тобто можливо їх існування в декількох варіантах реалізації. A / B тестування дозволяє зрозуміти, який з цих двох (або більше) варіантів є найбільш ефективним.
Спліт-тестування сайту передбачає направлення аналогічного за обсягом кількості трафіку на кожен з тестованих варіантів, після чого порівняння частки користувачів, що здійснили конверсійне действи е, по відношенню до кожного з варіантів. На цій підставі можна зробити висновки, який з варіантів буде краще.
Інструменти для A / B тестування
Раніше інструментом, за допомогою якого можна було швидко проводити подібні експерименти, був Google Website Optimizer. Тепер йому на зміну прийшов Content Experiments, який все так само залишається безкоштовним і тепер існує не у вигляді окремого сервісу, а вбудований в Google Analytics:
Існує й чимало комерційних сервісів, спеціально розроблених з цією метою. Їх вартість варіюється в залежності від можливостей, можна вибрати тарифи як для односторінкового Лендінзі або сайту-візитки, так і для величезного порталу. Втім, для початку цілком вистачає функціоналу GA Content Experiments.
Для чого потрібно спліт-тестування
Подібні експерименти є важливим інструментом для оптимізації цільових сторінок, а також можуть допомогти у визначенні можливих технічних дефектів або проблем юзабіліті. Внесення змін за результатами такого аналізу дозволяє домогтися збільшення рівня конверсії, що для комерційного сайту значить і зростання продажів. Власник сайту, таким чином, визначає кращий варіант сторінки з точки зору її функціональності і ефективності.
Застосовувати A / B тест стоїть не тільки для експериментів з частковою зміною контенту або функціоналу сторінки, але і для відстеження реакції користувачів на можливі альтернативні варіанти сторінки або сайту в цілому.
Що можна тестувати?
За допомогою спліт-тесту можна перевіряти безліч елементів сторінок. Насамперед, це:
кольори і розміри;
тексти і заклики до дії;
форми і кнопки;
тексти заголовків;
розташування окремих елементів;
відгуки та ілюстрації.
Оптимізація цільових сторінок не зводиться до одного тіста. Тільки постійний і послідовний аналіз сторінки дозволяє зрозуміти, як окремі її елементи діють на поведінку відвідувачів і які зміни можна внести, щоб зробити її більш ефективною.
Спліт-тестування сайту передбачає направлення аналогічного за обсягом кількості трафіку на кожен з тестованих варіантів, після чого порівняння частки користувачів, що здійснили конверсійне действи е, по відношенню до кожного з варіантів. На цій підставі можна зробити висновки, який з варіантів буде краще.
Інструменти для A / B тестування
Раніше інструментом, за допомогою якого можна було швидко проводити подібні експерименти, був Google Website Optimizer. Тепер йому на зміну прийшов Content Experiments, який все так само залишається безкоштовним і тепер існує не у вигляді окремого сервісу, а вбудований в Google Analytics:
Існує й чимало комерційних сервісів, спеціально розроблених з цією метою. Їх вартість варіюється в залежності від можливостей, можна вибрати тарифи як для односторінкового Лендінзі або сайту-візитки, так і для величезного порталу. Втім, для початку цілком вистачає функціоналу GA Content Experiments.
Для чого потрібно спліт-тестування
Подібні експерименти є важливим інструментом для оптимізації цільових сторінок, а також можуть допомогти у визначенні можливих технічних дефектів або проблем юзабіліті. Внесення змін за результатами такого аналізу дозволяє домогтися збільшення рівня конверсії, що для комерційного сайту значить і зростання продажів. Власник сайту, таким чином, визначає кращий варіант сторінки з точки зору її функціональності і ефективності.
Застосовувати A / B тест стоїть не тільки для експериментів з частковою зміною контенту або функціоналу сторінки, але і для відстеження реакції користувачів на можливі альтернативні варіанти сторінки або сайту в цілому.
Що можна тестувати?
За допомогою спліт-тесту можна перевіряти безліч елементів сторінок. Насамперед, це:
кольори і розміри;
тексти і заклики до дії;
форми і кнопки;
тексти заголовків;
розташування окремих елементів;
відгуки та ілюстрації.
Оптимізація цільових сторінок не зводиться до одного тіста. Тільки постійний і послідовний аналіз сторінки дозволяє зрозуміти, як окремі її елементи діють на поведінку відвідувачів і які зміни можна внести, щоб зробити її більш ефективною.
No comments:
Post a Comment