Wednesday, April 1, 2015

A / B або спліт-тестування сайту: що це і для чого потрібно?

Цей термін, швидше за все, ви вже чули, адже методика спліт-тестування активно застосовується в роботі сучасних інтернет-маркетологів. Класичний A / B тест дозволяє провести тестування тих компонентів сайту, які можна змінювати, тобто можливо їх існування в декількох варіантах реалізації. A / B тестування дозволяє зрозуміти, який з цих двох (або більше) варіантів є найбільш ефективним.

Спліт-тестування сайту передбачає направлення аналогічного за обсягом кількості трафіку на кожен з тестованих варіантів, після чого порівняння частки користувачів, що здійснили конверсійне действи е, по відношенню до кожного з варіантів. На цій підставі можна зробити висновки, який з варіантів буде краще.
Інструменти для A / B тестування

Раніше інструментом, за допомогою якого можна було швидко проводити подібні експерименти, був Google Website Optimizer. Тепер йому на зміну прийшов Content Experiments, який все так само залишається безкоштовним і тепер існує не у вигляді окремого сервісу, а вбудований в Google Analytics:

Існує й чимало комерційних сервісів, спеціально розроблених з цією метою. Їх вартість варіюється в залежності від можливостей, можна вибрати тарифи як для односторінкового Лендінзі або сайту-візитки, так і для величезного порталу. Втім, для початку цілком вистачає функціоналу GA Content Experiments.
Для чого потрібно спліт-тестування

Подібні експерименти є важливим інструментом для оптимізації цільових сторінок, а також можуть допомогти у визначенні можливих технічних дефектів або проблем юзабіліті. Внесення змін за результатами такого аналізу дозволяє домогтися збільшення рівня конверсії, що для комерційного сайту значить і зростання продажів. Власник сайту, таким чином, визначає кращий варіант сторінки з точки зору її функціональності і ефективності.

Застосовувати A / B тест стоїть не тільки для експериментів з частковою зміною контенту або функціоналу сторінки, але і для відстеження реакції користувачів на можливі альтернативні варіанти сторінки або сайту в цілому.
Що можна тестувати?

За допомогою спліт-тесту можна перевіряти безліч елементів сторінок. Насамперед, це:

    кольори і розміри;
    тексти і заклики до дії;
    форми і кнопки;
    тексти заголовків;
    розташування окремих елементів;
    відгуки та ілюстрації.

Оптимізація цільових сторінок не зводиться до одного тіста. Тільки постійний і послідовний аналіз сторінки дозволяє зрозуміти, як окремі її елементи діють на поведінку відвідувачів і які зміни можна внести, щоб зробити її більш ефективною.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru