У клієнтському бізнесі спілкування як в усному, так і в письмовому вигляді відіграє дуже важливу роль. Деякі слова можуть звучати непрофесійно, інші - бути занадто незрозумілими для клієнта.
Щоб справити враження на клієнта, вам немає необхідності вивчати енциклопедичний словник. Необхідно знайти баланс між професійними виразами і звичайною мовою. Також варто звернути увагу на ряд слів і фраз, які привертають увагу клієнта і виробляють на нього хороше враження.
Співпраця
Якщо ви зацікавлені в довгостроковому співробітництві, а не просто в одноразової продажу товарів і послуг, дайте клієнту зрозуміти, що це взаємовигідно. При постійній співпраці протягом всього процесу взаємодії обидві сторони будуть почувати себе набагато комфортніше.
Цінна пропозиція
Для стимулювання кого-небудь будувати з вами бізнес ви повинні показати, яку цінність для цієї людини несе дану пропозицію.
Мета
Наявність чіткого переліку завдань спрощує роботу. Крім того, клієнт впевнений в тому, що ви чітко працюєте саме над дійсно необхідними речами.
Переваги
Протягом усього процесу взаємодії з клієнтами акцентуйте увагу на перевагах, які вони отримають, працюючи з вами.
Рекомендація
Працюючи з клієнтами, ви повинні бути хорошим фахівцем у своїй галузі. Тому не бійтеся пропонувати свій досвід і рекомендації, адже таким чином ви підтверджуєте свою репутацію експерта . Ви зможете домогтися більшої лояльності і побудувати довірчі відносини з замовниками.
KPI
Ключові показники ефективності використовуються для вимірювання успішності вашої діяльності. Замовник повинен розуміти, що ваш продукт або послуга дійсно приносять йому користь.
ROI
У кінцевому рахунку клієнт піклується про повернення вкладених інвестицій. Тому йому важливо знати, що ж він отримає за свої гроші.
Масштабованість
При довгострокових відносинах потреби клієнта з часом швидше за все будуть змінюватися. Це означає, що характер вашої роботи теж повинен змінюватися і розвиватися з часом, що додає впевненості у співпраці з вами.
Аналіз трендів
Обізнаність щодо останніх тенденцій дозволяє завжди бути в курсі змін і нових віянь у галузі. Це робить роботу більш ефективною.
Можливості
Час від часу будь-який підприємець стикається з певними складнощами і проблемами. Ви ж повинні дивитися на них як на можливості для зростання та впровадження інновацій. Дайте своїм клієнтам зрозуміти, що навіть у важкі часи ви в змозі вирішити виниклі на вашому шляху проблеми.
Щоб справити враження на клієнта, вам немає необхідності вивчати енциклопедичний словник. Необхідно знайти баланс між професійними виразами і звичайною мовою. Також варто звернути увагу на ряд слів і фраз, які привертають увагу клієнта і виробляють на нього хороше враження.
Співпраця
Якщо ви зацікавлені в довгостроковому співробітництві, а не просто в одноразової продажу товарів і послуг, дайте клієнту зрозуміти, що це взаємовигідно. При постійній співпраці протягом всього процесу взаємодії обидві сторони будуть почувати себе набагато комфортніше.
Цінна пропозиція
Для стимулювання кого-небудь будувати з вами бізнес ви повинні показати, яку цінність для цієї людини несе дану пропозицію.
Мета
Наявність чіткого переліку завдань спрощує роботу. Крім того, клієнт впевнений в тому, що ви чітко працюєте саме над дійсно необхідними речами.
Переваги
Протягом усього процесу взаємодії з клієнтами акцентуйте увагу на перевагах, які вони отримають, працюючи з вами.
Рекомендація
Працюючи з клієнтами, ви повинні бути хорошим фахівцем у своїй галузі. Тому не бійтеся пропонувати свій досвід і рекомендації, адже таким чином ви підтверджуєте свою репутацію експерта . Ви зможете домогтися більшої лояльності і побудувати довірчі відносини з замовниками.
KPI
Ключові показники ефективності використовуються для вимірювання успішності вашої діяльності. Замовник повинен розуміти, що ваш продукт або послуга дійсно приносять йому користь.
ROI
У кінцевому рахунку клієнт піклується про повернення вкладених інвестицій. Тому йому важливо знати, що ж він отримає за свої гроші.
Масштабованість
При довгострокових відносинах потреби клієнта з часом швидше за все будуть змінюватися. Це означає, що характер вашої роботи теж повинен змінюватися і розвиватися з часом, що додає впевненості у співпраці з вами.
Аналіз трендів
Обізнаність щодо останніх тенденцій дозволяє завжди бути в курсі змін і нових віянь у галузі. Це робить роботу більш ефективною.
Можливості
Час від часу будь-який підприємець стикається з певними складнощами і проблемами. Ви ж повинні дивитися на них як на можливості для зростання та впровадження інновацій. Дайте своїм клієнтам зрозуміти, що навіть у важкі часи ви в змозі вирішити виниклі на вашому шляху проблеми.
No comments:
Post a Comment