Tuesday, April 7, 2015

5 порад по розкручуванню регіонального інтернет-магазину

Електронна комерція повільно, але впевнено розвивається на регіональному рівні. Регулярно відкриваються інтернет-магазини, орієнтовані не тільки на певні регіони , а й на окремі міста.

Просування і розкручування регіонального інтернет-магазину трохи відрізняється від роботи з торговим майданчиком, орієнтованої на всю країну. Тому, якщо перед вами стоїть подібна задача, наступні поради вам будуть корисні.
Вкажіть регіон


Якщо більшість ваших потенційних клієнтів знаходиться в Калінінграді чи Києві - вкажіть це місто в заголовку головної сторінки і розділів. Додати сторінку з відповідною контактною інформацією. Надайте регіон в Яндекс.Вебмайстер і на картах Google. Це допоможе пошуковим системам визначити, що сторінки вашого сайту варто частіше показувати у видачі саме за такими регіональним запитам.
Спільноти в соціальних мережах


Майже для кожного більш-менш великого міста можна знайти тематичні паблік Вконтакте і спільноти в Facebook. Часто кількість їх учасників налічує десятки тисяч учасників, і багато з них цілком можуть бути вашими потенційними клієнтами.

Спробуйте розкручуватися шляхом таргетованої реклами, здійснюйте покупки постів в тематичних спільнотах і організовуйте проведення різноманітних конкурсів з їх адміністраторами. Це не тільки може позитивно вплинути на продажі, але й відчутно підвищити рівень впізнаваності бренду.
Форуми


Ще один напрямок, на яке обов'язково потрібно звернути увагу при розкручуванні регіонального інтернет-магазину. Можна експериментувати як з крауд-маркетингом , так і з покупкою реклами в окремих цікавих вам гілках. Крім того, можна за допомогою форумів залучати учасників при розіграшах призів під час конкурсів або анонсувати цікаві акції та розпродажі.
Міські портали


Найчастіше саме на таких сайтах акумулюється основна аудиторія інтернет-користувачів певного регіону. Правда, ефективність реклами на міських порталах не завжди достатньо хороша, але однозначно на них варто звертати увагу і експериментувати з розміщенням банерів і рекламних статей.
Генерація лідів


Дуже важливий момент для будь-якого комерційного сайту, але при роботі з регіональним інтернет-магазинів на генерацію та збір лидов необхідно звертати особливу увагу. Справа в тому, що аудиторія інтернет-магазину на рівні навіть великого міста набагато нижче, ніж трафік на рівні всієї країни. Тому збереження контактів аудиторії, стимулювання лояльності відвідувачів і перетворення разових клієнтів в постійних - дуже важливо.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru