Електронна комерція повільно, але впевнено розвивається на регіональному рівні. Регулярно відкриваються інтернет-магазини, орієнтовані не тільки на певні регіони , а й на окремі міста.
Просування і розкручування регіонального інтернет-магазину трохи відрізняється від роботи з торговим майданчиком, орієнтованої на всю країну. Тому, якщо перед вами стоїть подібна задача, наступні поради вам будуть корисні.
Вкажіть регіон
Якщо більшість ваших потенційних клієнтів знаходиться в Калінінграді чи Києві - вкажіть це місто в заголовку головної сторінки і розділів. Додати сторінку з відповідною контактною інформацією. Надайте регіон в Яндекс.Вебмайстер і на картах Google. Це допоможе пошуковим системам визначити, що сторінки вашого сайту варто частіше показувати у видачі саме за такими регіональним запитам.
Спільноти в соціальних мережах
Майже для кожного більш-менш великого міста можна знайти тематичні паблік Вконтакте і спільноти в Facebook. Часто кількість їх учасників налічує десятки тисяч учасників, і багато з них цілком можуть бути вашими потенційними клієнтами.
Спробуйте розкручуватися шляхом таргетованої реклами, здійснюйте покупки постів в тематичних спільнотах і організовуйте проведення різноманітних конкурсів з їх адміністраторами. Це не тільки може позитивно вплинути на продажі, але й відчутно підвищити рівень впізнаваності бренду.
Форуми
Ще один напрямок, на яке обов'язково потрібно звернути увагу при розкручуванні регіонального інтернет-магазину. Можна експериментувати як з крауд-маркетингом , так і з покупкою реклами в окремих цікавих вам гілках. Крім того, можна за допомогою форумів залучати учасників при розіграшах призів під час конкурсів або анонсувати цікаві акції та розпродажі.
Міські портали
Найчастіше саме на таких сайтах акумулюється основна аудиторія інтернет-користувачів певного регіону. Правда, ефективність реклами на міських порталах не завжди достатньо хороша, але однозначно на них варто звертати увагу і експериментувати з розміщенням банерів і рекламних статей.
Генерація лідів
Дуже важливий момент для будь-якого комерційного сайту, але при роботі з регіональним інтернет-магазинів на генерацію та збір лидов необхідно звертати особливу увагу. Справа в тому, що аудиторія інтернет-магазину на рівні навіть великого міста набагато нижче, ніж трафік на рівні всієї країни. Тому збереження контактів аудиторії, стимулювання лояльності відвідувачів і перетворення разових клієнтів в постійних - дуже важливо.
Просування і розкручування регіонального інтернет-магазину трохи відрізняється від роботи з торговим майданчиком, орієнтованої на всю країну. Тому, якщо перед вами стоїть подібна задача, наступні поради вам будуть корисні.
Вкажіть регіон
Якщо більшість ваших потенційних клієнтів знаходиться в Калінінграді чи Києві - вкажіть це місто в заголовку головної сторінки і розділів. Додати сторінку з відповідною контактною інформацією. Надайте регіон в Яндекс.Вебмайстер і на картах Google. Це допоможе пошуковим системам визначити, що сторінки вашого сайту варто частіше показувати у видачі саме за такими регіональним запитам.
Спільноти в соціальних мережах
Майже для кожного більш-менш великого міста можна знайти тематичні паблік Вконтакте і спільноти в Facebook. Часто кількість їх учасників налічує десятки тисяч учасників, і багато з них цілком можуть бути вашими потенційними клієнтами.
Спробуйте розкручуватися шляхом таргетованої реклами, здійснюйте покупки постів в тематичних спільнотах і організовуйте проведення різноманітних конкурсів з їх адміністраторами. Це не тільки може позитивно вплинути на продажі, але й відчутно підвищити рівень впізнаваності бренду.
Форуми
Ще один напрямок, на яке обов'язково потрібно звернути увагу при розкручуванні регіонального інтернет-магазину. Можна експериментувати як з крауд-маркетингом , так і з покупкою реклами в окремих цікавих вам гілках. Крім того, можна за допомогою форумів залучати учасників при розіграшах призів під час конкурсів або анонсувати цікаві акції та розпродажі.
Міські портали
Найчастіше саме на таких сайтах акумулюється основна аудиторія інтернет-користувачів певного регіону. Правда, ефективність реклами на міських порталах не завжди достатньо хороша, але однозначно на них варто звертати увагу і експериментувати з розміщенням банерів і рекламних статей.
Генерація лідів
Дуже важливий момент для будь-якого комерційного сайту, але при роботі з регіональним інтернет-магазинів на генерацію та збір лидов необхідно звертати особливу увагу. Справа в тому, що аудиторія інтернет-магазину на рівні навіть великого міста набагато нижче, ніж трафік на рівні всієї країни. Тому збереження контактів аудиторії, стимулювання лояльності відвідувачів і перетворення разових клієнтів в постійних - дуже важливо.
No comments:
Post a Comment