Книги Ігоря Манна завжди подобалися мені своєю конкретикою і легкістю сприйняття. Не знаю, як у автора виходить, але мені здається, що пояснити принципи і прийоми маркетингу він може будь-кому. Навіть людині, яка стикається з цією областю вперше.
Я вдячний видавництву «Push Books» за те, що дали мені можливість почитати нову книгу, написану Ігорем Манном та Ганною Турусиной, під назвою «Додати оборотів!». Це 200 сторінок практики та ефективного маркетингу, а також 47 перевірених практичних способів збільшення продажів за допомогою маркетингу, які можна застосувати в своєму бізнесі прямо зараз.
Автори книги невимушено і просто описують складні речі. Причому пишуть так, що ви не тільки з легкістю засвоювати інформацію, а й сам процес читання починає приносити вам задоволення.
Особливу увагу акцентується на необхідності роботи з професіоналами, які знають, як шукати точки контакту з клієнтами, утримувати їх, і вміють ефективно працювати з людським фактором. Часом саме заміна неефективного керівника відділу на професіонала своєї справи є єдиним способом збільшити продажі.
Для успішного збільшення прибутку вам потрібно знати що робити, знати як робити і, нарешті, найважливіше умова - взяти і зробити!
До речі, зазначу дещо, що взяв з книги особисто для себе: треба перестати робити ставки виключно на щось одне. Наприклад, залучати клієнтів тільки онлайн-методами. Необхідно постійно комбінувати різні інструменти, адже, працюючи тільки з одними і тими ж каналами, ви весь час будете отримувати одні й ті ж результати.
Наприкінці пушбука «Додати оборотів» ви знайдете додаток, сформований на основі матеріалів книги: 47 маркетингових можливостей для збільшення продажів. Воно стане в нагоді тим, хто віддає перевагу короткі, систематизовані дані.
І обов'язково кілька цитат:
Навчені і треновані співробітники завжди продають дорожче і більше.
Хто використовує одні й ті ж інструменти - той отримує одні й ті ж результати.
Подивіться на свої поточні показники, поставте цілі для кожного з них, змінюйте щось в кращу сторону, дивіться на результат.
Мало навчитися якомусь навику - важливо оттренировать його. Бажано до автоматизму.
Зберігайте «кожен чих» клієнта, кожен крок менеджера. Коли-небудь, наприклад, для повернення клієнта або для збільшення обороту по клієнту, вам обов'язково потрібно вся історія роботи з ним.
Любіть своїх клієнтів. Але робіть це з вигодою для себе.
Просте і ефективне рішення для збільшення продажів - демонстрація вашого продукту або послуги в дії.
Якщо ви використовуєте ті ж канали комунікацій, що і ваші конкуренти, ви можете перемогти їх тільки креативом або бюджетом. Набагато цікавіше обійти конкурентів, використовуючи нові канали комунікацій.
Для кого: фахівців з маркетингу, керівників компаній і всіх, хто цікавиться цим напрямком.
Резюме: "Додати оборотів" - коротка, зрозуміла і надзвичайно корисна книга з маркетингу. Одна з кращих, які я читав. Рекомендую!
Я вдячний видавництву «Push Books» за те, що дали мені можливість почитати нову книгу, написану Ігорем Манном та Ганною Турусиной, під назвою «Додати оборотів!». Це 200 сторінок практики та ефективного маркетингу, а також 47 перевірених практичних способів збільшення продажів за допомогою маркетингу, які можна застосувати в своєму бізнесі прямо зараз.
Автори книги невимушено і просто описують складні речі. Причому пишуть так, що ви не тільки з легкістю засвоювати інформацію, а й сам процес читання починає приносити вам задоволення.
Особливу увагу акцентується на необхідності роботи з професіоналами, які знають, як шукати точки контакту з клієнтами, утримувати їх, і вміють ефективно працювати з людським фактором. Часом саме заміна неефективного керівника відділу на професіонала своєї справи є єдиним способом збільшити продажі.
Для успішного збільшення прибутку вам потрібно знати що робити, знати як робити і, нарешті, найважливіше умова - взяти і зробити!
До речі, зазначу дещо, що взяв з книги особисто для себе: треба перестати робити ставки виключно на щось одне. Наприклад, залучати клієнтів тільки онлайн-методами. Необхідно постійно комбінувати різні інструменти, адже, працюючи тільки з одними і тими ж каналами, ви весь час будете отримувати одні й ті ж результати.
Наприкінці пушбука «Додати оборотів» ви знайдете додаток, сформований на основі матеріалів книги: 47 маркетингових можливостей для збільшення продажів. Воно стане в нагоді тим, хто віддає перевагу короткі, систематизовані дані.
І обов'язково кілька цитат:
Навчені і треновані співробітники завжди продають дорожче і більше.
Хто використовує одні й ті ж інструменти - той отримує одні й ті ж результати.
Подивіться на свої поточні показники, поставте цілі для кожного з них, змінюйте щось в кращу сторону, дивіться на результат.
Мало навчитися якомусь навику - важливо оттренировать його. Бажано до автоматизму.
Зберігайте «кожен чих» клієнта, кожен крок менеджера. Коли-небудь, наприклад, для повернення клієнта або для збільшення обороту по клієнту, вам обов'язково потрібно вся історія роботи з ним.
Любіть своїх клієнтів. Але робіть це з вигодою для себе.
Просте і ефективне рішення для збільшення продажів - демонстрація вашого продукту або послуги в дії.
Якщо ви використовуєте ті ж канали комунікацій, що і ваші конкуренти, ви можете перемогти їх тільки креативом або бюджетом. Набагато цікавіше обійти конкурентів, використовуючи нові канали комунікацій.
Для кого: фахівців з маркетингу, керівників компаній і всіх, хто цікавиться цим напрямком.
Резюме: "Додати оборотів" - коротка, зрозуміла і надзвичайно корисна книга з маркетингу. Одна з кращих, які я читав. Рекомендую!
No comments:
Post a Comment