Безкоштовно залучити відвідувачів на сайт можна, навіть якщо проект є комерційним. Але це далеко не так складно, як здається на перший погляд. Просто доведеться витратити деяку кількість часу, і чим більший ефект ви захочете отримати, тим більше часу доведеться вкласти.
Маркетинг без бюджету передбачає роботу з різними майданчиками, які представляють із себе спільноти користувачів і відрізняються високим рівнем відвідуваності. Його підвидами є так званий «партизанський» або крауд-маркетинг .
Прикладів спільнот для такої роботи можна навести досить багато:
форуми;
соціальні мережі;
сайти питань і відповідей;
блог-платформи;
тематичні спільноти;
користувальницькі сервіси.
Так яким же чином з їх допомогою можна отримати безкоштовний трафік на сайт? Все просто: зареєструвавшись на подібному веб-проекті, ви можете під своїм акаунтом залишити посилання на власний проект в тематичному топіку на форумі, на релевантної сторінці в співтоваристві і т. П.
Ось приклад «природною» посилання на сервісі питань і відповідей:
Дуже важливу роль грає природний характер появи посилання, тобто її доречність і користь для відвідувачів. Якщо ви станете проставляти їх де попало і відразу ж після реєстрації, все закінчиться в кращому випадку зачисткою посилань модераторами або ж і зовсім - видаленням акаунта.
Якщо говорити про інтернет-магазини, то тут потрібно бути ще більш обережним, тому що в Рунеті серед користувачів зазвичай досить упереджене ставлення до комерції, і «фальшиві» рекомендації можуть викликати хвилю негативу. Це може серйозно нашкодити репутації бізнесу:
Отримати трафік на сайт безкоштовно можна і за допомогою блог-платформ . Наприклад, створити кілька аналогічних за тематикою вашого сайту блогів, в яких час від часу публікувати цікаві замітки з посиланням на свій веб-проект або інтернет-магазин.
Великий плюс подібних сервісів в тому, що вони представляють із себе співтовариства, а активність користувачів заснована на соціальних зв'язках між учасниками. Це дозволяє отримати високу відвідуваність блогу за рахунок внутрішніх ресурсів платформи, тобто завдяки коментарям, рекомендаціям, додаванню в друзі і т. П.
Чудовим прикладом сервісу, з якого можна отримувати відвідувачів на сайт безкоштовно, є subscribe.ru - сервіс розсилок, на якому можна не тільки створювати email-розсилки, але і групи за інтересами, в які можуть вступати інші користувачі сервісу. Кількість учасників у деяких групах вражає:
Регулярно додаючи в таку групу анонси цікавих статей зі посиланням для переходу на свій сайт, можна, таким чином, створити постійне джерело трафіку, ядром якого будуть зацікавлені користувачі. Це відмінний інструмент не тільки для нових, а й для розкручених в пошуку сайтів.
По кожній тематиці можна знайти багато подібних ресурсів і отримувати безкоштовний трафік на сайт тільки за рахунок витрат часу і абсолютно не витрачаючи бюджетів. При цьому переходи будуть живі, ніякої сумнівною накрутки. А зекономлені кошти краще направити на поліпшення свого веб-проекту або додаткову рекламу по інших каналах - наприклад, контекстній рекламі.
Маркетинг без бюджету передбачає роботу з різними майданчиками, які представляють із себе спільноти користувачів і відрізняються високим рівнем відвідуваності. Його підвидами є так званий «партизанський» або крауд-маркетинг .
Прикладів спільнот для такої роботи можна навести досить багато:
форуми;
соціальні мережі;
сайти питань і відповідей;
блог-платформи;
тематичні спільноти;
користувальницькі сервіси.
Так яким же чином з їх допомогою можна отримати безкоштовний трафік на сайт? Все просто: зареєструвавшись на подібному веб-проекті, ви можете під своїм акаунтом залишити посилання на власний проект в тематичному топіку на форумі, на релевантної сторінці в співтоваристві і т. П.
Ось приклад «природною» посилання на сервісі питань і відповідей:
Дуже важливу роль грає природний характер появи посилання, тобто її доречність і користь для відвідувачів. Якщо ви станете проставляти їх де попало і відразу ж після реєстрації, все закінчиться в кращому випадку зачисткою посилань модераторами або ж і зовсім - видаленням акаунта.
Якщо говорити про інтернет-магазини, то тут потрібно бути ще більш обережним, тому що в Рунеті серед користувачів зазвичай досить упереджене ставлення до комерції, і «фальшиві» рекомендації можуть викликати хвилю негативу. Це може серйозно нашкодити репутації бізнесу:
Отримати трафік на сайт безкоштовно можна і за допомогою блог-платформ . Наприклад, створити кілька аналогічних за тематикою вашого сайту блогів, в яких час від часу публікувати цікаві замітки з посиланням на свій веб-проект або інтернет-магазин.
Великий плюс подібних сервісів в тому, що вони представляють із себе співтовариства, а активність користувачів заснована на соціальних зв'язках між учасниками. Це дозволяє отримати високу відвідуваність блогу за рахунок внутрішніх ресурсів платформи, тобто завдяки коментарям, рекомендаціям, додаванню в друзі і т. П.
Чудовим прикладом сервісу, з якого можна отримувати відвідувачів на сайт безкоштовно, є subscribe.ru - сервіс розсилок, на якому можна не тільки створювати email-розсилки, але і групи за інтересами, в які можуть вступати інші користувачі сервісу. Кількість учасників у деяких групах вражає:
Регулярно додаючи в таку групу анонси цікавих статей зі посиланням для переходу на свій сайт, можна, таким чином, створити постійне джерело трафіку, ядром якого будуть зацікавлені користувачі. Це відмінний інструмент не тільки для нових, а й для розкручених в пошуку сайтів.
По кожній тематиці можна знайти багато подібних ресурсів і отримувати безкоштовний трафік на сайт тільки за рахунок витрат часу і абсолютно не витрачаючи бюджетів. При цьому переходи будуть живі, ніякої сумнівною накрутки. А зекономлені кошти краще направити на поліпшення свого веб-проекту або додаткову рекламу по інших каналах - наприклад, контекстній рекламі.
No comments:
Post a Comment