Sunday, April 5, 2015

5 способів підняти довіру відвідувачів до комерційного сайту

Будь-яка компанія прагне залучити на свій сайт якомога більше відвідувачів, адже більшість тих, хто приходить з пошуку, є потенційно зацікавленими в товарах або послугах, які пропонує бізнес. Насправді це далеко не настільки складне завдання, як може здатися, і цілком вирішуване.

Щоб сайт приносив максимальну вигоду своєму власникові, йому повинні довіряти користувачі. Заслужити довіру нелегко, але до цього обов'язково треба прагнути. Ми дамо вам ряд рекомендацій, дотримання яких підвищить довіру людей до вашого сайту і до компанії в цілому.

1. Розповідь про компанії. Відвідувачам важливо показати, що компанія існує довго і успішно процвітає (як мінімум, що завтра не закриється). Додайте в розділі сайту «Компанія» відомості про співробітників, партнерів, історію розвитку фірми, і ви побачите, що користувачі почнуть активніше відвідувати ваш сайт .

2. Відгуки. Як показує практика, відгуки - це найдієвіший спосіб підвищити репутацію сайту. Коли відвідувач читає багато позитивних коментарів, він починає лояльніше ставитися до представленої компанії і частіше купувати її товари. А це і потрібно творцям сайту.

Інтернет-магазинам треба публікувати відгуки покупців, а при роботі з різними компаніями особливу цінність представляють позитивні відгуки ваших партнерів.

Відзначимо, що далеко не всі зараз вірять відгуками , оскільки їх можна купити в будь-якій кількості, але при цьому широкої аудиторії людей ваші відгуки допоможуть зважитися на покупку.

3. Контакти. Люди будуть довіряти тільки тієї компанії, яка на своєму сайті вкаже всі можливі способи зв'язку з нею. Також важливо позначити робочі години, щоб відвідувачі розуміли, коли краще до вас дзвонити. Пишіть мобільні та міські телефони, щоб користувачі розуміли, що точно отримають замовлений товар.

На сторінку контактів також обов'язково додайте схему проїзду до вас. І подбайте, щоб у зазначений час на дзвінки відповідали компетентні співробітники, які вміють дати відповідь на будь-які питання.

4. Нагороди та сертифікати. Якщо ваша фірма має якісь нагороди та сертифікати якості, обов'язково про це повідомте на сайті. Це істотно підніме довіру до вас і приверне клієнтів. Також повісьте грамоти в приймальні офісу.

5. Зручна оплата. Зараз оплатити товар можна по-різному, тому і ви повинні запропонувати своїм клієнтам різні способи оплати , щоб вони могли підібрати найбільш оптимальний. Такий підхід підніме довіру до вашого бізнесу і інтерес до веб-сайту. Подбайте також про конфіденційність всіх даних своїх клієнтів і акцентуйте на цьому увагу, розміщуючи заклики до відповідного дії.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru