Friday, April 3, 2015

Переваги блогу як рекламного майданчика

Персональні блоги є важливим каналом просуванні в стратегії сучасного інтернет-маркетолога. Мова йде про такі напрямки, як прихований піар, контент-маркетинг, crowd-маркетинг, розміщення замовних статей та ін.

Що цікаво, популярність деяких авторів настільки висока, що ефект від використання подібного майданчика з метою реклами може бути значно вище, ніж у випадку з багатьма іншими джерелами. Це обумовлено багатьма факторами, зокрема, за рахунок фактора персоналізації і довіри аудиторії до автора.

Можна виділити наступні важливі переваги блогу як рекламного майданчика:

    Тематичність. Більшість блогів, навіть якщо мова йде про персональний щоденнику, дотримуються певної тематики . Часто вона збігається з інтересами автора, що гарантує якість публікацій і експертний рівень знань;
    Вимоги до реклами. Неоднозначний пункт, але в більшості випадків блогери не розміщують рекламні матеріали, які їм не подобаються або не відповідають їх тематики. Це, відповідно, підвищує якість подібного сайту як рекламного майданчика;
    Довіру аудиторії. На відміну від свідомо комерційних ресурсів, довіра до персональних блогах значно вище. Якщо автор рекомендує якийсь товар або послугу, значить це дійсно варте уваги;
    Комунікація. За допомогою блогерів легко отримати якісну зворотний зв'язок від ваших потенційних клієнтів, які у коментарях до розташовуваних матеріалами значно легше йдуть на контакт. Якщо матеріал зроблений дійсно цікаво, в обговореннях до нього можуть бути десятки коментарів , що підвищує довіру до продвигаемому бізнесу.

Складно не погодитися з тим, що перераховані вище переваги грають дійсно важливу роль для просування будь-якого продукту. Реклама в блогах відрізняється від взаємодії зі звичайними тематичних сайтах, і при використанні цього каналу необхідно враховувати деякі нюанси.

Перш за все, важливо розуміти, що відверто рекламний текст не знайде відгуку серед читачів і може викликати зворотний ефект - хвилю негативу, звернену як у бік самого блогера, так і продукту, який він рекламує. Часто автор може просто відмовити в публікації подібного роду матеріалів.

Також варто відзначити, що найбільш популярним форматом просування в блогосфері є формат оглядів . Тобто ви пропонуєте автору сайту особисто скористатися вашим товаром або послугою, після чого написати і опублікувати відповідний відгук. У такому випадку віддача буде набагато вище, ніж при публікації матеріалів, підготовлених маркетологами компанії.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru