Персональні блоги є важливим каналом просуванні в стратегії сучасного інтернет-маркетолога. Мова йде про такі напрямки, як прихований піар, контент-маркетинг, crowd-маркетинг, розміщення замовних статей та ін.
Що цікаво, популярність деяких авторів настільки висока, що ефект від використання подібного майданчика з метою реклами може бути значно вище, ніж у випадку з багатьма іншими джерелами. Це обумовлено багатьма факторами, зокрема, за рахунок фактора персоналізації і довіри аудиторії до автора.
Можна виділити наступні важливі переваги блогу як рекламного майданчика:
Тематичність. Більшість блогів, навіть якщо мова йде про персональний щоденнику, дотримуються певної тематики . Часто вона збігається з інтересами автора, що гарантує якість публікацій і експертний рівень знань;
Вимоги до реклами. Неоднозначний пункт, але в більшості випадків блогери не розміщують рекламні матеріали, які їм не подобаються або не відповідають їх тематики. Це, відповідно, підвищує якість подібного сайту як рекламного майданчика;
Довіру аудиторії. На відміну від свідомо комерційних ресурсів, довіра до персональних блогах значно вище. Якщо автор рекомендує якийсь товар або послугу, значить це дійсно варте уваги;
Комунікація. За допомогою блогерів легко отримати якісну зворотний зв'язок від ваших потенційних клієнтів, які у коментарях до розташовуваних матеріалами значно легше йдуть на контакт. Якщо матеріал зроблений дійсно цікаво, в обговореннях до нього можуть бути десятки коментарів , що підвищує довіру до продвигаемому бізнесу.
Складно не погодитися з тим, що перераховані вище переваги грають дійсно важливу роль для просування будь-якого продукту. Реклама в блогах відрізняється від взаємодії зі звичайними тематичних сайтах, і при використанні цього каналу необхідно враховувати деякі нюанси.
Перш за все, важливо розуміти, що відверто рекламний текст не знайде відгуку серед читачів і може викликати зворотний ефект - хвилю негативу, звернену як у бік самого блогера, так і продукту, який він рекламує. Часто автор може просто відмовити в публікації подібного роду матеріалів.
Також варто відзначити, що найбільш популярним форматом просування в блогосфері є формат оглядів . Тобто ви пропонуєте автору сайту особисто скористатися вашим товаром або послугою, після чого написати і опублікувати відповідний відгук. У такому випадку віддача буде набагато вище, ніж при публікації матеріалів, підготовлених маркетологами компанії.
Що цікаво, популярність деяких авторів настільки висока, що ефект від використання подібного майданчика з метою реклами може бути значно вище, ніж у випадку з багатьма іншими джерелами. Це обумовлено багатьма факторами, зокрема, за рахунок фактора персоналізації і довіри аудиторії до автора.
Можна виділити наступні важливі переваги блогу як рекламного майданчика:
Тематичність. Більшість блогів, навіть якщо мова йде про персональний щоденнику, дотримуються певної тематики . Часто вона збігається з інтересами автора, що гарантує якість публікацій і експертний рівень знань;
Вимоги до реклами. Неоднозначний пункт, але в більшості випадків блогери не розміщують рекламні матеріали, які їм не подобаються або не відповідають їх тематики. Це, відповідно, підвищує якість подібного сайту як рекламного майданчика;
Довіру аудиторії. На відміну від свідомо комерційних ресурсів, довіра до персональних блогах значно вище. Якщо автор рекомендує якийсь товар або послугу, значить це дійсно варте уваги;
Комунікація. За допомогою блогерів легко отримати якісну зворотний зв'язок від ваших потенційних клієнтів, які у коментарях до розташовуваних матеріалами значно легше йдуть на контакт. Якщо матеріал зроблений дійсно цікаво, в обговореннях до нього можуть бути десятки коментарів , що підвищує довіру до продвигаемому бізнесу.
Складно не погодитися з тим, що перераховані вище переваги грають дійсно важливу роль для просування будь-якого продукту. Реклама в блогах відрізняється від взаємодії зі звичайними тематичних сайтах, і при використанні цього каналу необхідно враховувати деякі нюанси.
Перш за все, важливо розуміти, що відверто рекламний текст не знайде відгуку серед читачів і може викликати зворотний ефект - хвилю негативу, звернену як у бік самого блогера, так і продукту, який він рекламує. Часто автор може просто відмовити в публікації подібного роду матеріалів.
Також варто відзначити, що найбільш популярним форматом просування в блогосфері є формат оглядів . Тобто ви пропонуєте автору сайту особисто скористатися вашим товаром або послугою, після чого написати і опублікувати відповідний відгук. У такому випадку віддача буде набагато вище, ніж при публікації матеріалів, підготовлених маркетологами компанії.
No comments:
Post a Comment