Навіть якщо ви створили інтернет-магазин з прекрасним дизайном і широким функціоналом, робота над ним не повинна припинятися ніколи. Особливу увагу варто звернути на веб-аналітику, за допомогою якої ви можете зрозуміти, що потрібно поліпшити і над чим варто працювати.
Давайте розглянемо декілька явних ознак того, що з вашим інтернет-магазином щось не так і пора задуматися над його покращенням.
Проблеми з індексацією
Ви можете постійно додавати нові продукти в каталог товарів і інші типи сторінок на сайт, проводити акції. Але що робити, якщо все це не потрапляє в індекс пошуковиків?
Можливо, проблема у великій кількості неунікального контенту на сайті, неоптимізованих картках товару і великому кількості дублів . Додавання якісних описів на сторінках товарів, створення розділу з тематичними статтями, усунення дублів - всі ці заходи здатні значно поліпшити індексування інтернет-магазину.
Відсутні відгуки
Коментарі в будь-якому вигляді здатні відчутно впливати на конверсію, що вже доведено безліччю досліджень. Таким інтернет-магазинах відвідувачі довіряють більше, так як звертають увагу на думку інших людей. Тому необхідно підштовхнути відвідувача залишити на сторінці товару свій коментар.
Можливо, проблема в обов'язковій реєстрації, капчі, незручною формі коментування та інших подібних моментах.
Високий показник відмов
Це дуже важливий для комерційного сайту фактор. Високий відсоток відмов означає, що більша частина залучених вами відвідувачів не конвертується в клієнтів. Знизивши даний показник, ви зможете продавати більше при тих же витратах і відвідуваності.
Причиною зростання показника відмов може бути поганий дизайн, заплутана навігація, неякісні фото та опис товарів, складні форми та інші перешкоди при оформленні замовлення.
Трафік без продажів
Що робити, якщо контекстна реклама працює, позиції в Топі, відвідуваність висока, а продажів в інтернет-магазині немає? Правильно, дивитися, що не так з сайтом. У цьому вам допоможе Google Analytics і Вебвізор Яндекса .
Проблеми можуть бути у відсутності довіри відвідувачів до вашого сайту (додайте сторінки з гарантіями, умовами доставки і т. Д.), Наявності обов'язкової реєстрації для покупки, малому виборі способів доставки і оплати, занадто високою ціною і інш. Переберіть всі можливі варіанти і спробуйте усунути виявлені проблеми.
Покинуті кошика
Таку назву отримали перервані транзакції, коли покупець відмовляється від завершення оформлення замовлення, додавши товар у кошик. Проблема кинутих кошиків актуальна для будь-якого інтернет-магазину, але в деяких випадках їх відсоток особливо високий.
Основні причини відмови покупця від оформлення замовлення:
відволікання уваги від здійснення покупки;
висока загальна підсумкова сума замовлення;
знайдено той же продукт по відчутно нижчою ціною;
складна навігація і помилки на сайті;
сумніви в безпеці здійснення платежу;
довгий і складний процес оформлення.
Всі з перерахованих вище причин, які залежать від вашого сайту, необхідно усунути. Просто витратьте деякий час на аналіз, і ви зрозумієте, скільки всього можна поліпшити в своєму інтернет-магазині.
Давайте розглянемо декілька явних ознак того, що з вашим інтернет-магазином щось не так і пора задуматися над його покращенням.
Проблеми з індексацією
Ви можете постійно додавати нові продукти в каталог товарів і інші типи сторінок на сайт, проводити акції. Але що робити, якщо все це не потрапляє в індекс пошуковиків?
Можливо, проблема у великій кількості неунікального контенту на сайті, неоптимізованих картках товару і великому кількості дублів . Додавання якісних описів на сторінках товарів, створення розділу з тематичними статтями, усунення дублів - всі ці заходи здатні значно поліпшити індексування інтернет-магазину.
Відсутні відгуки
Коментарі в будь-якому вигляді здатні відчутно впливати на конверсію, що вже доведено безліччю досліджень. Таким інтернет-магазинах відвідувачі довіряють більше, так як звертають увагу на думку інших людей. Тому необхідно підштовхнути відвідувача залишити на сторінці товару свій коментар.
Можливо, проблема в обов'язковій реєстрації, капчі, незручною формі коментування та інших подібних моментах.
Високий показник відмов
Це дуже важливий для комерційного сайту фактор. Високий відсоток відмов означає, що більша частина залучених вами відвідувачів не конвертується в клієнтів. Знизивши даний показник, ви зможете продавати більше при тих же витратах і відвідуваності.
Причиною зростання показника відмов може бути поганий дизайн, заплутана навігація, неякісні фото та опис товарів, складні форми та інші перешкоди при оформленні замовлення.
Трафік без продажів
Що робити, якщо контекстна реклама працює, позиції в Топі, відвідуваність висока, а продажів в інтернет-магазині немає? Правильно, дивитися, що не так з сайтом. У цьому вам допоможе Google Analytics і Вебвізор Яндекса .
Проблеми можуть бути у відсутності довіри відвідувачів до вашого сайту (додайте сторінки з гарантіями, умовами доставки і т. Д.), Наявності обов'язкової реєстрації для покупки, малому виборі способів доставки і оплати, занадто високою ціною і інш. Переберіть всі можливі варіанти і спробуйте усунути виявлені проблеми.
Покинуті кошика
Таку назву отримали перервані транзакції, коли покупець відмовляється від завершення оформлення замовлення, додавши товар у кошик. Проблема кинутих кошиків актуальна для будь-якого інтернет-магазину, але в деяких випадках їх відсоток особливо високий.
Основні причини відмови покупця від оформлення замовлення:
відволікання уваги від здійснення покупки;
висока загальна підсумкова сума замовлення;
знайдено той же продукт по відчутно нижчою ціною;
складна навігація і помилки на сайті;
сумніви в безпеці здійснення платежу;
довгий і складний процес оформлення.
Всі з перерахованих вище причин, які залежать від вашого сайту, необхідно усунути. Просто витратьте деякий час на аналіз, і ви зрозумієте, скільки всього можна поліпшити в своєму інтернет-магазині.
No comments:
Post a Comment