Wednesday, April 1, 2015

Фотографії для інтернет-магазину: 5 простих порад

Одним з основних переваг покупки в оффлайн-магазинах раніше часто називалася можливість подивитися товар в реальності. Як говоритися, «помацати» руками. Але, завдяки використанню якісних зображень, можна і в інтернет-магазині дати відвідувачеві можливість добре роздивитися товар перед покупкою.

Найчастіше, увага акцентується виключно на зображенні товару. Але, це неправильно, так як в будь-якому інтернет-магазині використовується і безліч інших зображень: банери, акції, ілюстрації до оглядам і публікаціям в блозі, поштовій розсилці, і т. д. Ми вирішили дати вам кілька порад щодо роботи із зображеннями, при використанні їх в інтернет-магазині.
Якість понад усе!

У гонитві за оптимізацією, можна занадто захопитися і в результаті постраждає якість картинки. Також, якщо говорити про якість, за відсутності фото потрібної тематики, краще подумати над альтернативної ілюстрацією, ніж використовувати тематичну картинку, але низької якості.
Зображення замість слів

Якщо ви продаєте один і той самий продукт в декількох колірних варіаціях, замість чек-листа для вибору з доступних квітів , викладіть повноцінні фотографії. Візуальне різноманітність колірної гами виглядає набагато привабливіше, ніж просто напис «товар доступний також в білому, помаранчевому та синьому кольорах».
Трохи ретуші

Іноді, невелика корекція зображення здатна зробити його ще краще, ніж в початковому варіанті. Усього кілька рухів повзунками в графічному редакторі здатні перетворити звичайний, здавалося б, знімок, на справжній витвір мистецтва. Кадрування, колірна температура, різкість, баланс світла і тіні - невеликі зміни цих параметрів дозволяють добитися необхідного ефекту.
Робота фахівця

Економія на якості ще ні до чого доброго не приводила. Зробити якісне фото любителю набагато складніше, ніж професійному фотографу. Тому, працювати з фахівцем спочатку буде набагато більш правильним рішенням. Адже якщо використовувати неякісні фото, то потім все одно стане зрозуміло, що вони негативно впливають на конверсію і потребують заміни.
Без «водяних знаків»

Це стосується в основному фотографій товару. Невеликий водяний знак («watermark») внизу легко прибрати простим кадруванням або за допомогою інструменту Clone Stamp Tool. А великий ватермарк просто зіпсує все зображення. Так що краще відмовитися від цього прийому спочатку.

Постійно працювати з професійними фотографами можуть собі дозволити, мабуть, тільки великі інтернет-магазини, з великими бюджетами. Для невеликого або тільки що відкрився магазину подібні витрати можуть бути непідйомними.

Що ж тоді робити? Варто звернути увагу на фотобанки, за допомогою яких можна отримати доступ до величезної бази якісних фотографій, за дійсно невеликій ціні.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru