Відстеження трендів має бути цікавим не лише підприємцям, але й усім, хто працює в галузі інтернет-маркетингу та електронної комерції. Це дозволить вам своєчасно розпочати роботу в тому напрямку, який незабаром може принести відчутну вигоду, випередивши при цьому конкурентів.
Смислова унікальність і додаткова цінність
В епоху, коли все вже написано і переписано, а створення дійсно унікальної інформації стало долею одиниць, це дуже важливі моменти. Контент повинен бути не просто унікальним, як це буває зі звичайним рерайтом . Він повинен мати смислове унікальність, тобто розкривати тему під таким кутом, під яким це не робили інші.
Аналогічна ситуація з додатковою цінністю, яка створюється за рахунок вставки відео і інфографіки, а також активного коментування матеріалів користувачами.
Торгові майданчики (marketplace
Маркетплейси в епоху жорсткої конкуренції в e-commerce дають можливість отримати швидкі продажі недавно відкрився інтернет-магазинах. Крім того, механізми роботи таких майданчиків дозволяють невеликим магазинам на рівних конкурувати з великими і відомими продавцями.
Відеоконтент
Онлайн-відео і використання YouTube як канал залучення клієнтів стало трендом минулого року і набирає обертів на початку нового. Відеоконтент є кращим способом споживання інформації для багатьох користувачів. У 20-секундному ролику можна вмістити більше інформації, ніж в многостраничной публікації.
Мобільний трафік
У Рунеті частка цього сегмента вперше перевищила показник 20% і продовжує зростати. Для нових сайтів використання адаптивної верстки вже є необхідністю, а для вже існуючих - настійною рекомендацією.
Комплексний розвиток
Робота виключно над одним аспектом просування сайту в 2014 році остаточно втратила сенс. Закуповувати посилання при відсутності внутрішньої оптимізації і контент-маркетингу - не тільки неефективно, але й небезпечно.
Витрачати величезні бюджети в контекстній рекламі, відправляючи відвідувачів на сайт із застарілим дизайном і заплутаною структурою, - гроші на вітер. У 2015 році над сайтом необхідно працювати комплексно, покращуючи кожну з його складових.
KPI і ліди
Бізнес, який дійсно розвивається, перейде від простої роботи над збільшенням трафіку до роботи над метриками ефективності і генерацією лідів. Необхідно не просто залучати відвідувачів на сайт інтернет-магазину, а й розуміти, які саме переходи вам потрібні. Це стимулює продажі.
Перераховані вище пункти - це вже не просто тренди. Це напрямки, які в наступному році будуть визначати розвиток ринку e-commerce та сфери онлайн-маркетингу в цілому.
Смислова унікальність і додаткова цінність
В епоху, коли все вже написано і переписано, а створення дійсно унікальної інформації стало долею одиниць, це дуже важливі моменти. Контент повинен бути не просто унікальним, як це буває зі звичайним рерайтом . Він повинен мати смислове унікальність, тобто розкривати тему під таким кутом, під яким це не робили інші.
Аналогічна ситуація з додатковою цінністю, яка створюється за рахунок вставки відео і інфографіки, а також активного коментування матеріалів користувачами.
Торгові майданчики (marketplace
Маркетплейси в епоху жорсткої конкуренції в e-commerce дають можливість отримати швидкі продажі недавно відкрився інтернет-магазинах. Крім того, механізми роботи таких майданчиків дозволяють невеликим магазинам на рівних конкурувати з великими і відомими продавцями.
Відеоконтент
Онлайн-відео і використання YouTube як канал залучення клієнтів стало трендом минулого року і набирає обертів на початку нового. Відеоконтент є кращим способом споживання інформації для багатьох користувачів. У 20-секундному ролику можна вмістити більше інформації, ніж в многостраничной публікації.
Мобільний трафік
У Рунеті частка цього сегмента вперше перевищила показник 20% і продовжує зростати. Для нових сайтів використання адаптивної верстки вже є необхідністю, а для вже існуючих - настійною рекомендацією.
Комплексний розвиток
Робота виключно над одним аспектом просування сайту в 2014 році остаточно втратила сенс. Закуповувати посилання при відсутності внутрішньої оптимізації і контент-маркетингу - не тільки неефективно, але й небезпечно.
Витрачати величезні бюджети в контекстній рекламі, відправляючи відвідувачів на сайт із застарілим дизайном і заплутаною структурою, - гроші на вітер. У 2015 році над сайтом необхідно працювати комплексно, покращуючи кожну з його складових.
KPI і ліди
Бізнес, який дійсно розвивається, перейде від простої роботи над збільшенням трафіку до роботи над метриками ефективності і генерацією лідів. Необхідно не просто залучати відвідувачів на сайт інтернет-магазину, а й розуміти, які саме переходи вам потрібні. Це стимулює продажі.
Перераховані вище пункти - це вже не просто тренди. Це напрямки, які в наступному році будуть визначати розвиток ринку e-commerce та сфери онлайн-маркетингу в цілому.
No comments:
Post a Comment