Monday, April 6, 2015

Тренди, на які варто звернути увагу в 2015 році

Відстеження трендів має бути цікавим не лише підприємцям, але й усім, хто працює в галузі інтернет-маркетингу та електронної комерції. Це дозволить вам своєчасно розпочати роботу в тому напрямку, який незабаром може принести відчутну вигоду, випередивши при цьому конкурентів.
Смислова унікальність і додаткова цінність

В епоху, коли все вже написано і переписано, а створення дійсно унікальної інформації стало долею одиниць, це дуже важливі моменти. Контент повинен бути не просто унікальним, як це буває зі звичайним рерайтом . Він повинен мати смислове унікальність, тобто розкривати тему під таким кутом, під яким це не робили інші.

Аналогічна ситуація з додатковою цінністю, яка створюється за рахунок вставки відео і інфографіки, а також активного коментування матеріалів користувачами.
Торгові майданчики (marketplace

Маркетплейси в епоху жорсткої конкуренції в e-commerce дають можливість отримати швидкі продажі недавно відкрився інтернет-магазинах. Крім того, механізми роботи таких майданчиків дозволяють невеликим магазинам на рівних конкурувати з великими і відомими продавцями.
Відеоконтент

Онлайн-відео і використання YouTube як канал залучення клієнтів стало трендом минулого року і набирає обертів на початку нового. Відеоконтент є кращим способом споживання інформації для багатьох користувачів. У 20-секундному ролику можна вмістити більше інформації, ніж в многостраничной публікації.
Мобільний трафік

У Рунеті частка цього сегмента вперше перевищила показник 20% і продовжує зростати. Для нових сайтів використання адаптивної верстки вже є необхідністю, а для вже існуючих - настійною рекомендацією.
Комплексний розвиток

Робота виключно над одним аспектом просування сайту в 2014 році остаточно втратила сенс. Закуповувати посилання при відсутності внутрішньої оптимізації і контент-маркетингу - не тільки неефективно, але й небезпечно.

Витрачати величезні бюджети в контекстній рекламі, відправляючи відвідувачів на сайт із застарілим дизайном і заплутаною структурою, - гроші на вітер. У 2015 році над сайтом необхідно працювати комплексно, покращуючи кожну з його складових.
KPI і ліди

Бізнес, який дійсно розвивається, перейде від простої роботи над збільшенням трафіку до роботи над метриками ефективності і генерацією лідів. Необхідно не просто залучати відвідувачів на сайт інтернет-магазину, а й розуміти, які саме переходи вам потрібні. Це стимулює продажі.

Перераховані вище пункти - це вже не просто тренди. Це напрямки, які в наступному році будуть визначати розвиток ринку e-commerce та сфери онлайн-маркетингу в цілому.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru