Практично на будь-якому сайті можна знайти ті чи інші недоробки, які розробники та власники не поспішають виправляти. Але якщо для блогу в більшості випадків це некритично, то проблеми інтернет-магазинів часто безпосередньо впливають і на прибуток, який отримують їх власників.
Нехтування клієнтами
Погане обслуговування не рідкість навіть в офлайні, і поганий менеджер здатний розвіяти всі ваші зусилля з розвитку власної справи. Навряд чи варто очікувати вибухового зростання бізнесу, якщо клієнту передзвонюють на наступний день після замовлення, а потім відправляють посилку на іншу адресу.
Необхідно не тільки швидко обробляти будь-який з замовлень, але й акцентувати увагу на післяпродажне обслуговування, завдяки якому можна сформувати базу постійних покупців.
Копіювання у конкурентів
Навіщо робити унікальні описи до товарів, вести блог, публікувати новини та огляди, якщо можна обійтися без усього цього або просто "стягти" готове у конкурентів? От тільки в такому випадку як мінімум фільтри пошуковиків і відсутність трафіку забезпечені. У гіршому випадку після скарги конкурентів хостера або в суд ваш інтернет-магазин попросту заблокують. Такі проблеми зустрічаються у багатьох власників магазинів.
Пасивність
Час, коли можна було створити інтернет-магазин за тиждень, більше нічого не робити і просто ловити трафік з пошуку, уже давно пройшли. Тепер над сайтом необхідно постійно працювати, розвивати його і покращувати. Особливо, якщо йдеться про комерційні тематиках, в яких постійно зростає рівень конкуренції.
Так, з використанням ImageCMS Shop створити повноцінний інтернет-магазин дійсно можна за кілька днів. Але все одно доведеться постійно працювати над контентом і просуванням, однією технічної частини мало.
Краса замість користі
Погоня за візуальними ефектами може негативно позначитися на конверсії, адже відвідувач приходить на сайт інтернет-магазину з наміром купити, а не помилуватися на дизайнерські вишукування.
Звичайно, зовнішній вигляд відіграє роль, тому необхідно звертатися до професійного дизайнера, який зможе створити для вашого сайту гарне оформлення, що не завдавши при цьому шкоди його функціональності. Помилки оформлення є одними з найбільш поширених.
Скритність
У СНД, де більшість інтернет-користувачів досі з недовірою ставляться до електронної комерції, відкритість і гарантії відіграють важливу роль. Просто подумайте: до якого сайту довіри буде більше - такому, на якому є тільки номер телефону і email, або такому, на якому присутні сторінки з описом гарантій якості, процедури повернення, описи компанії, фотографії роботи з товарами і т. П. Думаю, відповідь буде очевидний.
Економія на всьому
Контроль за витрачанням бюджету відіграє важливу роль в будь-якій справі. Але так уже склалося, що власники інтернет-магазинів Рунета найчастіше економлять якраз не на тому, на чому потрібно.
Наприклад, економія на хостингу призводить до проблем з доступністю сайту для відвідувачів, а економія на контенті - до відсутності трафіку як такого. Ну, і, відповідно, про унікальному дизайні та інших дорогих моментах можна і не говорити.
Актуальність
Цей момент, мабуть, можна назвати одним з найбільш неприємних для клієнтів моментів. Мова йде як про неактуальних цінах (добре ще, якщо в бік зниження), так і про наявність товарів на складі. У кожному разі, навряд чи у покупця буде ще бажання замовляти в такому магазині що-небудь ще.
Таким чином, перераховані нами помилки інтернет-магазинів можна назвати основними, які зустрічаються на даний момент. Враховуючи той факт, що подібні проблеми можуть серйозно впливати на продажі, уникайте їх при створенні власної торгової площадки, і перешкод на шляху розвитку вашого бізнесу стане на порядок менше.
Нехтування клієнтами
Погане обслуговування не рідкість навіть в офлайні, і поганий менеджер здатний розвіяти всі ваші зусилля з розвитку власної справи. Навряд чи варто очікувати вибухового зростання бізнесу, якщо клієнту передзвонюють на наступний день після замовлення, а потім відправляють посилку на іншу адресу.
Необхідно не тільки швидко обробляти будь-який з замовлень, але й акцентувати увагу на післяпродажне обслуговування, завдяки якому можна сформувати базу постійних покупців.
Копіювання у конкурентів
Навіщо робити унікальні описи до товарів, вести блог, публікувати новини та огляди, якщо можна обійтися без усього цього або просто "стягти" готове у конкурентів? От тільки в такому випадку як мінімум фільтри пошуковиків і відсутність трафіку забезпечені. У гіршому випадку після скарги конкурентів хостера або в суд ваш інтернет-магазин попросту заблокують. Такі проблеми зустрічаються у багатьох власників магазинів.
Пасивність
Час, коли можна було створити інтернет-магазин за тиждень, більше нічого не робити і просто ловити трафік з пошуку, уже давно пройшли. Тепер над сайтом необхідно постійно працювати, розвивати його і покращувати. Особливо, якщо йдеться про комерційні тематиках, в яких постійно зростає рівень конкуренції.
Так, з використанням ImageCMS Shop створити повноцінний інтернет-магазин дійсно можна за кілька днів. Але все одно доведеться постійно працювати над контентом і просуванням, однією технічної частини мало.
Краса замість користі
Погоня за візуальними ефектами може негативно позначитися на конверсії, адже відвідувач приходить на сайт інтернет-магазину з наміром купити, а не помилуватися на дизайнерські вишукування.
Звичайно, зовнішній вигляд відіграє роль, тому необхідно звертатися до професійного дизайнера, який зможе створити для вашого сайту гарне оформлення, що не завдавши при цьому шкоди його функціональності. Помилки оформлення є одними з найбільш поширених.
Скритність
У СНД, де більшість інтернет-користувачів досі з недовірою ставляться до електронної комерції, відкритість і гарантії відіграють важливу роль. Просто подумайте: до якого сайту довіри буде більше - такому, на якому є тільки номер телефону і email, або такому, на якому присутні сторінки з описом гарантій якості, процедури повернення, описи компанії, фотографії роботи з товарами і т. П. Думаю, відповідь буде очевидний.
Економія на всьому
Контроль за витрачанням бюджету відіграє важливу роль в будь-якій справі. Але так уже склалося, що власники інтернет-магазинів Рунета найчастіше економлять якраз не на тому, на чому потрібно.
Наприклад, економія на хостингу призводить до проблем з доступністю сайту для відвідувачів, а економія на контенті - до відсутності трафіку як такого. Ну, і, відповідно, про унікальному дизайні та інших дорогих моментах можна і не говорити.
Актуальність
Цей момент, мабуть, можна назвати одним з найбільш неприємних для клієнтів моментів. Мова йде як про неактуальних цінах (добре ще, якщо в бік зниження), так і про наявність товарів на складі. У кожному разі, навряд чи у покупця буде ще бажання замовляти в такому магазині що-небудь ще.
Таким чином, перераховані нами помилки інтернет-магазинів можна назвати основними, які зустрічаються на даний момент. Враховуючи той факт, що подібні проблеми можуть серйозно впливати на продажі, уникайте їх при створенні власної торгової площадки, і перешкод на шляху розвитку вашого бізнесу стане на порядок менше.
No comments:
Post a Comment