Зміст
1 Old Spice: Чоловік Old Spice
2 T-Mobile: Королівське весілля
3 Volkswagen: Сила
4 Blendtec: Чи вийде зробити з цього суміш?
5 Evian: Малюки на роликах
6 DC Shoes: Автокрос Кена Блоку
7 Dove: Еволюція
8 Glaceau: Розумна вода
9 Tipp-Ex: Мисливець за ведмедем
10 Honda: "Ферріс Бьюллер бере вихідний"
11 Висновок
[/ Raw]
Якщо порівнювати навіть з недалеким минулим, ситуація з рекламою сьогодні абсолютно змінилася. Її змінив Інтернет, і більш вже недостатньо просто випустити рекламний ролик на телебаченні і сподіватися, що він знайде відгук у того кола споживачів, на який він націлений, і продажі різко «попруть вгору». Онлайн відео та цифрові технології тільки погіршують ситуацію: якщо відео здається нудним, тут же можна переключитися на інше, заважає реклама - можна поставити плагін який її блокує ... Сьогодні у глядачів є вибір, і вони більше не зобов'язані висиджувати 15 хвилинні рекламні блоки, щоб подивитися свій улюблений фільм.
Але, на щастя, ще не все втрачено для рекламних менеджерів і брендів, які вони просувають. Вони всього лише повинні адаптуватися до нової реальності і використовувати більш витончені способи, щоб зацікавити нас у своїй компанії і її продукції. Замість того, щоб тупцювати на місці і скаржитися на всюдисущий Інтернет, багато хто просто прийняли нові правила гри. І це дало світу дійсно видатні "вірусні" рекламні відеоролики.
Old Spice: Чоловік Old Spice
До початку нової кампанії у Old Spice спостерігалася певна проблема іміджу. Його бачили як продукт для чоловіків середнього віку, які прагнуть привернути увагу жінок, яке вони не змогли залучити в 70-і роки. Все змінилося з появою інноваційних рекламних роликів та Ісайї Мустафи.
У рекламі "Чоловік Old Spice" присутні всі компоненти, необхідні для того, щоб ролик став хітом вірусної реклами: привабливий хлопець звертається безпосередньо до глядача, кілька вдалих візуальних ефектів і, найбільш істотне, звернення, яке передбачає, що ви насправді хочете поділитися тим, що тільки що побачили, з іншими.
T-Mobile: Королівське весілля
Королівське весілля принца Вільяма з Кейт Міддлтон була чи не найбільшою подією 2011 року. І T-Mobile витягли максимум вигоди з цієї оказії, використавши її як основу для сюжету ролика. Правда, вони представили власну версію події за участю разюче схожих двійників.
Основна ідея полягала в тому, щоб показати королівську сім'ю, що робить щось зовсім нехарактерне для них. І танці вздовж церковного проходу до вівтаря під «заїжджена» попсу підійшли для цього якнайкраще. Дивитися цей ролик виразно веселіше, ніж справжню церемонію королівського вінчання, яка, як і очікувалося, була подією нудним і консервативним.
Volkswagen: Сила
Герої і образи з «Зоряних воєн» використовувалися у величезній кількості рекламних роликів за минулі роки. Хоча їхня присутність і не гарантувало, що рекламний ролик стане незабутнім або збільшить продажі, але деяким з них вдалося досягти "золотої середини", приміром, ролику від Volkswagen з назвою "Сила".
У ньому ми бачимо, як одна з функцій машини допомагає дитині повірити в свої сили. Ця дитяча радість надає ролику відчуття хеппі-енду, і у глядача виникає відчуття, що він неодмінно повинен поділитися цим відео з друзями в соціальних мережах.
Blendtec: Чи вийде зробити з цього суміш?
Як і багато інших, я ніколи не чув про Blendtec до того моменту, поки вірусний ролик Will It Blend? не трапився мені на очі в мережі. Я все ще не купив жодного блендера, але, якщо я коли-небудь піду за блендером, то куплю його завдяки геніально простій ідеї.
У рекламному ролику Will It Blend? засновник компанії Том Діксон пробує, чи зможе його блендер подрібнити різні об'єкти. Він починає з того, що зазвичай подрібнюють, а закінчує тим, що тільки ідіоти засунули б у блендер, а саме Apple iPad. Ну і що, що виглядає він апетитно.
Evian: Малюки на роликах
Як продати бутильовану воду, коли більшість людей вже її п'є, і у покупця і без того величезний вибір? Розхвалюючи її цілющі властивості, от як! "Пийте Evian і залишайтеся молодими". Розумно, легко запам'ятовується і привертає увагу.
Цей ролик працює по одній єдиній причині: в ньому задіяні милі карапузи на роликах. Мелодія може бути якою завгодно і закінчуватися якими завгодно словами за кадром, це все одно спрацює завдяки тому, що ми бачимо.
DC Shoes: Автокрос Кена Блоку
Кен Блок - ралі-гонщик і любитель екстремального спорту. Тепер він відомий ще й тим, що бере участь в екстрім-тестуванні автомобілів, демонструючи на гоночному колі абсолютно неймовірні трюки. Він також є і співзасновником DC Shoes. Складіть ці два факти разом, і ось він, вражаючий результат.
Ця реклама не націлена на тих, хто не любить машини і вважає, що возитися біля них - дурне заняття. Решта ж відкриють рот від побожного подиву, коли Блок викидає один за іншим небезпечні трюки. Це не має нічого спільного з продуктом, що рекламується, але кого це хвилює?
Dove: Еволюція
Ідея проста: показати, як дуже звичайного вигляду модель трансформується в ідеальну жінку, що дивиться на нас з обкладинки журналу. Dove з її "Кампанією за справжню красу" стверджує себе не як частину проблеми, а, швидше, як складову її вирішення.
Glaceau: Розумна вода
Ще один рекламний ролик питної води. Але Glaceau бере напрямок на зовсім інший підхід у просуванні продукції торгової марки Smart Water. У центрі уваги - Дженніфер Аністон. В і без того п'янку суміш додані всі елементи, необхідні для отримання задоволення від перегляду.
У цьому рекламному відеоролику зібрано повний набір засобів "вірусних кампаній", в який входить кивання на YouTube знаменитостей, відкрите використання милих звіряток і танцюючих малюків. Останній штрих? Ролик назвали "Сексуальна Джен Аністон" - і ще парочка мільйонів переглядів в кишені!
Tipp-Ex: Мисливець за ведмедем
Це не зовсім рекламне відео, це інтерактивний відеоролик. Перегляньте 30-секундне вступне відео, і вам буде запропоновано зробити вибір, щоб кліком переключитися на інше відео. Що з цього вийде, цілком залежить від вас. Це, мабуть, найрозумніший з усіх представлених тут відеороликів. На відміну від інших, які втрачають свою актуальність після одного перегляду, до ролика кампанії Tipp-Ex: "Мисливець за ведмедем" ви будете повертатися багато разів, оскільки те, що ви дивитеся на цей раз, залежить від того, яке слово ви кликнули.
Honda: "Ферріс Бьюллер бере вихідний"
Останній, але не за значущістю, комерційний ролик Honda, показаний під час недавнього Суперкубка. У ньому грає Меттью Бродерік, повторно виконуючий свою роль з "Ферріс Бьюллер бере вихідний", картини Джона Хьюза 1986 про улюбленця долі Бьюллера, який влаштував найкращий вихідний, який коли-небудь знала школа.
У ролику Honda використані фрагменти сюжету фільму і додані свої, нові. Немов на підтвердження того, наскільки могутньою стала всесвітня Мережа для численних брендів і компаній, Honda випускає трейлер, а потім онлайн ролик за тиждень до реклами Суперкубка на телебаченні.
Висновок
Усім цим відеороликів вдалося звернути мою увагу на бренди, які вони просували. Я ще не купив блендер Blendtec або машину Volkswagen, але я вже усвідомлюю що, принаймні, знаю про ці компанії і їх продукції більше, ніж раніше. І я можу з упевненістю сказати, що деякі все-таки прийняли рішення зробити покупку саме на підставі цих роликів. Особливо вражає те, що з'являється головним чином на YouTube.
Це - далеко не повний список, і закінчено він тільки на сьогоднішній день. Які з вірусних рекламних роликів вам особливо сподобалися? Чи робили ви коли-небудь покупки тільки на підставі їх? В якому напрямку повинні рекламні агентства зробити свої наступні кроки з тим, щоб знайти натхнення для відео, які будуть запускатися як вірусні?
1 Old Spice: Чоловік Old Spice
2 T-Mobile: Королівське весілля
3 Volkswagen: Сила
4 Blendtec: Чи вийде зробити з цього суміш?
5 Evian: Малюки на роликах
6 DC Shoes: Автокрос Кена Блоку
7 Dove: Еволюція
8 Glaceau: Розумна вода
9 Tipp-Ex: Мисливець за ведмедем
10 Honda: "Ферріс Бьюллер бере вихідний"
11 Висновок
[/ Raw]
Якщо порівнювати навіть з недалеким минулим, ситуація з рекламою сьогодні абсолютно змінилася. Її змінив Інтернет, і більш вже недостатньо просто випустити рекламний ролик на телебаченні і сподіватися, що він знайде відгук у того кола споживачів, на який він націлений, і продажі різко «попруть вгору». Онлайн відео та цифрові технології тільки погіршують ситуацію: якщо відео здається нудним, тут же можна переключитися на інше, заважає реклама - можна поставити плагін який її блокує ... Сьогодні у глядачів є вибір, і вони більше не зобов'язані висиджувати 15 хвилинні рекламні блоки, щоб подивитися свій улюблений фільм.
Але, на щастя, ще не все втрачено для рекламних менеджерів і брендів, які вони просувають. Вони всього лише повинні адаптуватися до нової реальності і використовувати більш витончені способи, щоб зацікавити нас у своїй компанії і її продукції. Замість того, щоб тупцювати на місці і скаржитися на всюдисущий Інтернет, багато хто просто прийняли нові правила гри. І це дало світу дійсно видатні "вірусні" рекламні відеоролики.
Old Spice: Чоловік Old Spice
До початку нової кампанії у Old Spice спостерігалася певна проблема іміджу. Його бачили як продукт для чоловіків середнього віку, які прагнуть привернути увагу жінок, яке вони не змогли залучити в 70-і роки. Все змінилося з появою інноваційних рекламних роликів та Ісайї Мустафи.
У рекламі "Чоловік Old Spice" присутні всі компоненти, необхідні для того, щоб ролик став хітом вірусної реклами: привабливий хлопець звертається безпосередньо до глядача, кілька вдалих візуальних ефектів і, найбільш істотне, звернення, яке передбачає, що ви насправді хочете поділитися тим, що тільки що побачили, з іншими.
T-Mobile: Королівське весілля
Королівське весілля принца Вільяма з Кейт Міддлтон була чи не найбільшою подією 2011 року. І T-Mobile витягли максимум вигоди з цієї оказії, використавши її як основу для сюжету ролика. Правда, вони представили власну версію події за участю разюче схожих двійників.
Основна ідея полягала в тому, щоб показати королівську сім'ю, що робить щось зовсім нехарактерне для них. І танці вздовж церковного проходу до вівтаря під «заїжджена» попсу підійшли для цього якнайкраще. Дивитися цей ролик виразно веселіше, ніж справжню церемонію королівського вінчання, яка, як і очікувалося, була подією нудним і консервативним.
Volkswagen: Сила
Герої і образи з «Зоряних воєн» використовувалися у величезній кількості рекламних роликів за минулі роки. Хоча їхня присутність і не гарантувало, що рекламний ролик стане незабутнім або збільшить продажі, але деяким з них вдалося досягти "золотої середини", приміром, ролику від Volkswagen з назвою "Сила".
У ньому ми бачимо, як одна з функцій машини допомагає дитині повірити в свої сили. Ця дитяча радість надає ролику відчуття хеппі-енду, і у глядача виникає відчуття, що він неодмінно повинен поділитися цим відео з друзями в соціальних мережах.
Blendtec: Чи вийде зробити з цього суміш?
Як і багато інших, я ніколи не чув про Blendtec до того моменту, поки вірусний ролик Will It Blend? не трапився мені на очі в мережі. Я все ще не купив жодного блендера, але, якщо я коли-небудь піду за блендером, то куплю його завдяки геніально простій ідеї.
У рекламному ролику Will It Blend? засновник компанії Том Діксон пробує, чи зможе його блендер подрібнити різні об'єкти. Він починає з того, що зазвичай подрібнюють, а закінчує тим, що тільки ідіоти засунули б у блендер, а саме Apple iPad. Ну і що, що виглядає він апетитно.
Evian: Малюки на роликах
Як продати бутильовану воду, коли більшість людей вже її п'є, і у покупця і без того величезний вибір? Розхвалюючи її цілющі властивості, от як! "Пийте Evian і залишайтеся молодими". Розумно, легко запам'ятовується і привертає увагу.
Цей ролик працює по одній єдиній причині: в ньому задіяні милі карапузи на роликах. Мелодія може бути якою завгодно і закінчуватися якими завгодно словами за кадром, це все одно спрацює завдяки тому, що ми бачимо.
DC Shoes: Автокрос Кена Блоку
Кен Блок - ралі-гонщик і любитель екстремального спорту. Тепер він відомий ще й тим, що бере участь в екстрім-тестуванні автомобілів, демонструючи на гоночному колі абсолютно неймовірні трюки. Він також є і співзасновником DC Shoes. Складіть ці два факти разом, і ось він, вражаючий результат.
Ця реклама не націлена на тих, хто не любить машини і вважає, що возитися біля них - дурне заняття. Решта ж відкриють рот від побожного подиву, коли Блок викидає один за іншим небезпечні трюки. Це не має нічого спільного з продуктом, що рекламується, але кого це хвилює?
Dove: Еволюція
Ідея проста: показати, як дуже звичайного вигляду модель трансформується в ідеальну жінку, що дивиться на нас з обкладинки журналу. Dove з її "Кампанією за справжню красу" стверджує себе не як частину проблеми, а, швидше, як складову її вирішення.
Glaceau: Розумна вода
Ще один рекламний ролик питної води. Але Glaceau бере напрямок на зовсім інший підхід у просуванні продукції торгової марки Smart Water. У центрі уваги - Дженніфер Аністон. В і без того п'янку суміш додані всі елементи, необхідні для отримання задоволення від перегляду.
У цьому рекламному відеоролику зібрано повний набір засобів "вірусних кампаній", в який входить кивання на YouTube знаменитостей, відкрите використання милих звіряток і танцюючих малюків. Останній штрих? Ролик назвали "Сексуальна Джен Аністон" - і ще парочка мільйонів переглядів в кишені!
Tipp-Ex: Мисливець за ведмедем
Це не зовсім рекламне відео, це інтерактивний відеоролик. Перегляньте 30-секундне вступне відео, і вам буде запропоновано зробити вибір, щоб кліком переключитися на інше відео. Що з цього вийде, цілком залежить від вас. Це, мабуть, найрозумніший з усіх представлених тут відеороликів. На відміну від інших, які втрачають свою актуальність після одного перегляду, до ролика кампанії Tipp-Ex: "Мисливець за ведмедем" ви будете повертатися багато разів, оскільки те, що ви дивитеся на цей раз, залежить від того, яке слово ви кликнули.
Honda: "Ферріс Бьюллер бере вихідний"
Останній, але не за значущістю, комерційний ролик Honda, показаний під час недавнього Суперкубка. У ньому грає Меттью Бродерік, повторно виконуючий свою роль з "Ферріс Бьюллер бере вихідний", картини Джона Хьюза 1986 про улюбленця долі Бьюллера, який влаштував найкращий вихідний, який коли-небудь знала школа.
У ролику Honda використані фрагменти сюжету фільму і додані свої, нові. Немов на підтвердження того, наскільки могутньою стала всесвітня Мережа для численних брендів і компаній, Honda випускає трейлер, а потім онлайн ролик за тиждень до реклами Суперкубка на телебаченні.
Висновок
Усім цим відеороликів вдалося звернути мою увагу на бренди, які вони просували. Я ще не купив блендер Blendtec або машину Volkswagen, але я вже усвідомлюю що, принаймні, знаю про ці компанії і їх продукції більше, ніж раніше. І я можу з упевненістю сказати, що деякі все-таки прийняли рішення зробити покупку саме на підставі цих роликів. Особливо вражає те, що з'являється головним чином на YouTube.
Це - далеко не повний список, і закінчено він тільки на сьогоднішній день. Які з вірусних рекламних роликів вам особливо сподобалися? Чи робили ви коли-небудь покупки тільки на підставі їх? В якому напрямку повинні рекламні агентства зробити свої наступні кроки з тим, щоб знайти натхнення для відео, які будуть запускатися як вірусні?
No comments:
Post a Comment