Tuesday, March 24, 2015

Вірусна реклама - ТОП 10 вірусних рекламних відеороликів

Зміст

    1 Old Spice: Чоловік Old Spice
    2 T-Mobile: Королівське весілля
    3 Volkswagen: Сила
    4 Blendtec: Чи вийде зробити з цього суміш?
    5 Evian: Малюки на роликах
    6 DC Shoes: Автокрос Кена Блоку
    7 Dove: Еволюція
    8 Glaceau: Розумна вода
    9 Tipp-Ex: Мисливець за ведмедем
    10 Honda: "Ферріс Бьюллер бере вихідний"
    11 Висновок

[/ Raw]

Якщо порівнювати навіть з недалеким минулим, ситуація з рекламою сьогодні абсолютно змінилася. Її змінив Інтернет, і більш вже недостатньо просто випустити рекламний ролик на телебаченні і сподіватися, що він знайде відгук у того кола споживачів, на який він націлений, і продажі різко «попруть вгору». Онлайн відео та цифрові технології тільки погіршують ситуацію: якщо відео здається нудним, тут же можна переключитися на інше, заважає реклама - можна поставити плагін який її блокує ... Сьогодні у глядачів є вибір, і вони більше не зобов'язані висиджувати 15 хвилинні рекламні блоки, щоб подивитися свій улюблений фільм.

Але, на щастя, ще не все втрачено для рекламних менеджерів і брендів, які вони просувають. Вони всього лише повинні адаптуватися до нової реальності і використовувати більш витончені способи, щоб зацікавити нас у своїй компанії і її продукції. Замість того, щоб тупцювати на місці і скаржитися на всюдисущий Інтернет, багато хто просто прийняли нові правила гри. І це дало світу дійсно видатні "вірусні" рекламні відеоролики.
Old Spice: Чоловік Old Spice

До початку нової кампанії у Old Spice спостерігалася певна проблема іміджу. Його бачили як продукт для чоловіків середнього віку, які прагнуть привернути увагу жінок, яке вони не змогли залучити в 70-і роки. Все змінилося з появою інноваційних рекламних роликів та Ісайї Мустафи.

У рекламі "Чоловік Old Spice" присутні всі компоненти, необхідні для того, щоб ролик став хітом вірусної реклами: привабливий хлопець звертається безпосередньо до глядача, кілька вдалих візуальних ефектів і, найбільш істотне, звернення, яке передбачає, що ви насправді хочете поділитися тим, що тільки що побачили, з іншими.
T-Mobile: Королівське весілля

Королівське весілля принца Вільяма з Кейт Міддлтон була чи не найбільшою подією 2011 року. І T-Mobile витягли максимум вигоди з цієї оказії, використавши її як основу для сюжету ролика. Правда, вони представили власну версію події за участю разюче схожих двійників.

Основна ідея полягала в тому, щоб показати королівську сім'ю, що робить щось зовсім нехарактерне для них. І танці вздовж церковного проходу до вівтаря під «заїжджена» попсу підійшли для цього якнайкраще. Дивитися цей ролик виразно веселіше, ніж справжню церемонію королівського вінчання, яка, як і очікувалося, була подією нудним і консервативним.
Volkswagen: Сила

Герої і образи з «Зоряних воєн» використовувалися у величезній кількості рекламних роликів за минулі роки. Хоча їхня присутність і не гарантувало, що рекламний ролик стане незабутнім або збільшить продажі, але деяким з них вдалося досягти "золотої середини", приміром, ролику від Volkswagen з назвою "Сила".

У ньому ми бачимо, як одна з функцій машини допомагає дитині повірити в свої сили. Ця дитяча радість надає ролику відчуття хеппі-енду, і у глядача виникає відчуття, що він неодмінно повинен поділитися цим відео з друзями в соціальних мережах.
Blendtec: Чи вийде зробити з цього суміш?

Як і багато інших, я ніколи не чув про Blendtec до того моменту, поки вірусний ролик Will It Blend? не трапився мені на очі в мережі. Я все ще не купив жодного блендера, але, якщо я коли-небудь піду за блендером, то куплю його завдяки геніально простій ідеї.

У рекламному ролику Will It Blend? засновник компанії Том Діксон пробує, чи зможе його блендер подрібнити різні об'єкти. Він починає з того, що зазвичай подрібнюють, а закінчує тим, що тільки ідіоти засунули б у блендер, а саме Apple iPad. Ну і що, що виглядає він апетитно.
Evian: Малюки на роликах

Як продати бутильовану воду, коли більшість людей вже її п'є, і у покупця і без того величезний вибір? Розхвалюючи її цілющі властивості, от як! "Пийте Evian і залишайтеся молодими". Розумно, легко запам'ятовується і привертає увагу.

Цей ролик працює по одній єдиній причині: в ньому задіяні милі карапузи на роликах. Мелодія може бути якою завгодно і закінчуватися якими завгодно словами за кадром, це все одно спрацює завдяки тому, що ми бачимо.
DC Shoes: Автокрос Кена Блоку

Кен Блок - ралі-гонщик і любитель екстремального спорту. Тепер він відомий ще й тим, що бере участь в екстрім-тестуванні автомобілів, демонструючи на гоночному колі абсолютно неймовірні трюки. Він також є і співзасновником DC Shoes. Складіть ці два факти разом, і ось він, вражаючий результат.

Ця реклама не націлена на тих, хто не любить машини і вважає, що возитися біля них - дурне заняття. Решта ж відкриють рот від побожного подиву, коли Блок викидає один за іншим небезпечні трюки. Це не має нічого спільного з продуктом, що рекламується, але кого це хвилює?
Dove: Еволюція

Ідея проста: показати, як дуже звичайного вигляду модель трансформується в ідеальну жінку, що дивиться на нас з обкладинки журналу. Dove з її "Кампанією за справжню красу" стверджує себе не як частину проблеми, а, швидше, як складову її вирішення.
Glaceau: Розумна вода

Ще один рекламний ролик питної води. Але Glaceau бере напрямок на зовсім інший підхід у просуванні продукції торгової марки Smart Water. У центрі уваги - Дженніфер Аністон. В і без того п'янку суміш додані всі елементи, необхідні для отримання задоволення від перегляду.

У цьому рекламному відеоролику зібрано повний набір засобів "вірусних кампаній", в який входить кивання на YouTube знаменитостей, відкрите використання милих звіряток і танцюючих малюків. Останній штрих? Ролик назвали "Сексуальна Джен Аністон" - і ще парочка мільйонів переглядів в кишені!
Tipp-Ex: Мисливець за ведмедем

Це не зовсім рекламне відео, це інтерактивний відеоролик. Перегляньте 30-секундне вступне відео, і вам буде запропоновано зробити вибір, щоб кліком переключитися на інше відео. Що з цього вийде, цілком залежить від вас. Це, мабуть, найрозумніший з усіх представлених тут відеороликів. На відміну від інших, які втрачають свою актуальність після одного перегляду, до ролика кампанії Tipp-Ex: "Мисливець за ведмедем" ви будете повертатися багато разів, оскільки те, що ви дивитеся на цей раз, залежить від того, яке слово ви кликнули.
Honda: "Ферріс Бьюллер бере вихідний"

Останній, але не за значущістю, комерційний ролик Honda, показаний під час недавнього Суперкубка. У ньому грає Меттью Бродерік, повторно виконуючий свою роль з "Ферріс Бьюллер бере вихідний", картини Джона Хьюза 1986 про улюбленця долі Бьюллера, який влаштував найкращий вихідний, який коли-небудь знала школа.

У ролику Honda використані фрагменти сюжету фільму і додані свої, нові. Немов на підтвердження того, наскільки могутньою стала всесвітня Мережа для численних брендів і компаній, Honda випускає трейлер, а потім онлайн ролик за тиждень до реклами Суперкубка на телебаченні.
Висновок

Усім цим відеороликів вдалося звернути мою увагу на бренди, які вони просували. Я ще не купив блендер Blendtec або машину Volkswagen, але я вже усвідомлюю що, принаймні, знаю про ці компанії і їх продукції більше, ніж раніше. І я можу з упевненістю сказати, що деякі все-таки прийняли рішення зробити покупку саме на підставі цих роликів. Особливо вражає те, що з'являється головним чином на YouTube.

Це - далеко не повний список, і закінчено він тільки на сьогоднішній день. Які з вірусних рекламних роликів вам особливо сподобалися? Чи робили ви коли-небудь покупки тільки на підставі їх? В якому напрямку повинні рекламні агентства зробити свої наступні кроки з тим, щоб знайти натхнення для відео, які будуть запускатися як вірусні?

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru