Є в українському фольклорі приказка «що занадто - то нерозсудливо», дослівно переводить як «що занадто - то недобре» і має російський аналог «все добре, що в міру».
При чому тут маркетингові прийоми?
Пояснюю.
Дуже небезпечно для продавця з перевагою і зневагою ставиться до покупця. Покупець не дурень і бачить і розуміє найчастіше більше, ніж здається продавцю.
А саме ...
Довелось мені впродовж 3 місяців займатися купівлею квартири, у зв'язку з чим я моніторив оголошення про продаж, 90% яких - оголошення агентств. І що кинулося мені в очі?
Те, що представники агентств використовують маркетингові прийоми. З одного боку, те, що вони про них знають - вже плюс. Але з іншого - сліпе використання популярних колись маркетингових елементів викликає роздратування або посмішку (а з нею і зневага).
Наприклад:
А) «Продається 2-кімнатна квартира на Соколі - 36995 USD». Це елементарне маркетингове рішення, «заяложене» супермаркетами електроніки, викликає тільки усмішку і відчуття «дешевизни» прийому. Багатьом людям, навіть ніяк з маркетингом не пов'язаним, відомо, що 9 - маркетингове число. І зараз його використання в цінах дивідендів не принесе.
Б) «Продається трійка на Гагаріна. Ціна СНИЖЕНА !!! ». Перше - заголовок типовий, а це вже не є добре. Друге - дивна помилка з боку ріелтерів, адже кому як не їм знати, що вибір квартири - довгий процес. Люди місяцями моніторять оголошення і багато хто знає мало не напам'ять. І на примітивний маркетинговий хід «ціна знижена» їх не купити, тому вони прекрасно пам'ятають, що ціна якою була, такою і залишилася. Брехня породжує невдоволення.
В) Найважливіше в роботі ріелтера - роздобути номер телефону потенційного покупця. У зв'язку з цим на сайті з'являються пропозиції з дуже смачною ціною. Як ви розумієте - це оголошення неіснуючих квартир, спрямованих тільки на те, щоб викликати клієнта на контакт. Це маркетинговий хід, що диктуються особливістю професії. І найкращий вихід - відразу ж зізнатися в цьому покупцеві. Будь-які інші відмазки читаються на корені і викликають роздратування. Це нагадало мені, як в суворий час на початку 90-х батьки обманювали мене, ніби мій новенький плеєр в ремонті (а насправді він був у ломбарді). І щиро думали, що я нічого не розумію.
Кажуть, старий кінь борозни не псує. Воно-то так, але тільки якщо поруч немає молодих, здорових і сильних коней. Багато маркетингові ходи вже настільки заїжджені і так пропахли нафталіном, що обиватель їх розкушує миттєво. Що робити?
При чому тут маркетингові прийоми?
Пояснюю.
Дуже небезпечно для продавця з перевагою і зневагою ставиться до покупця. Покупець не дурень і бачить і розуміє найчастіше більше, ніж здається продавцю.
А саме ...
Довелось мені впродовж 3 місяців займатися купівлею квартири, у зв'язку з чим я моніторив оголошення про продаж, 90% яких - оголошення агентств. І що кинулося мені в очі?
Те, що представники агентств використовують маркетингові прийоми. З одного боку, те, що вони про них знають - вже плюс. Але з іншого - сліпе використання популярних колись маркетингових елементів викликає роздратування або посмішку (а з нею і зневага).
Наприклад:
А) «Продається 2-кімнатна квартира на Соколі - 36995 USD». Це елементарне маркетингове рішення, «заяложене» супермаркетами електроніки, викликає тільки усмішку і відчуття «дешевизни» прийому. Багатьом людям, навіть ніяк з маркетингом не пов'язаним, відомо, що 9 - маркетингове число. І зараз його використання в цінах дивідендів не принесе.
Б) «Продається трійка на Гагаріна. Ціна СНИЖЕНА !!! ». Перше - заголовок типовий, а це вже не є добре. Друге - дивна помилка з боку ріелтерів, адже кому як не їм знати, що вибір квартири - довгий процес. Люди місяцями моніторять оголошення і багато хто знає мало не напам'ять. І на примітивний маркетинговий хід «ціна знижена» їх не купити, тому вони прекрасно пам'ятають, що ціна якою була, такою і залишилася. Брехня породжує невдоволення.
В) Найважливіше в роботі ріелтера - роздобути номер телефону потенційного покупця. У зв'язку з цим на сайті з'являються пропозиції з дуже смачною ціною. Як ви розумієте - це оголошення неіснуючих квартир, спрямованих тільки на те, щоб викликати клієнта на контакт. Це маркетинговий хід, що диктуються особливістю професії. І найкращий вихід - відразу ж зізнатися в цьому покупцеві. Будь-які інші відмазки читаються на корені і викликають роздратування. Це нагадало мені, як в суворий час на початку 90-х батьки обманювали мене, ніби мій новенький плеєр в ремонті (а насправді він був у ломбарді). І щиро думали, що я нічого не розумію.
Кажуть, старий кінь борозни не псує. Воно-то так, але тільки якщо поруч немає молодих, здорових і сильних коней. Багато маркетингові ходи вже настільки заїжджені і так пропахли нафталіном, що обиватель їх розкушує миттєво. Що робити?
No comments:
Post a Comment