Monday, March 23, 2015

Коли маркетингові фішки приносять шкоду

Є в українському фольклорі приказка «що занадто - то нерозсудливо», дослівно переводить як «що занадто - то недобре» і має російський аналог «все добре, що в міру».

При чому тут маркетингові прийоми?

Пояснюю.
Дуже небезпечно для продавця з перевагою і зневагою ставиться до покупця. Покупець не дурень і бачить і розуміє найчастіше більше, ніж здається продавцю.

А саме ...

Довелось мені впродовж 3 місяців займатися купівлею квартири, у зв'язку з чим я моніторив оголошення про продаж, 90% яких - оголошення агентств. І що кинулося мені в очі?

Те, що представники агентств використовують маркетингові прийоми. З одного боку, те, що вони про них знають - вже плюс. Але з іншого - сліпе використання популярних колись маркетингових елементів викликає роздратування або посмішку (а з нею і зневага).

Наприклад:

А) «Продається 2-кімнатна квартира на Соколі - 36995 USD». Це елементарне маркетингове рішення, «заяложене» супермаркетами електроніки, викликає тільки усмішку і відчуття «дешевизни» прийому. Багатьом людям, навіть ніяк з маркетингом не пов'язаним, відомо, що 9 - маркетингове число. І зараз його використання в цінах дивідендів не принесе.

Б) «Продається трійка на Гагаріна. Ціна СНИЖЕНА !!! ». Перше - заголовок типовий, а це вже не є добре. Друге - дивна помилка з боку ріелтерів, адже кому як не їм знати, що вибір квартири - довгий процес. Люди місяцями моніторять оголошення і багато хто знає мало не напам'ять. І на примітивний маркетинговий хід «ціна знижена» їх не купити, тому вони прекрасно пам'ятають, що ціна якою була, такою і залишилася. Брехня породжує невдоволення.

В) Найважливіше в роботі ріелтера - роздобути номер телефону потенційного покупця. У зв'язку з цим на сайті з'являються пропозиції з дуже смачною ціною. Як ви розумієте - це оголошення неіснуючих квартир, спрямованих тільки на те, щоб викликати клієнта на контакт. Це маркетинговий хід, що диктуються особливістю професії. І найкращий вихід - відразу ж зізнатися в цьому покупцеві. Будь-які інші відмазки читаються на корені і викликають роздратування. Це нагадало мені, як в суворий час на початку 90-х батьки обманювали мене, ніби мій новенький плеєр в ремонті (а насправді він був у ломбарді). І щиро думали, що я нічого не розумію.

Кажуть, старий кінь борозни не псує. Воно-то так, але тільки якщо поруч немає молодих, здорових і сильних коней. Багато маркетингові ходи вже настільки заїжджені і так пропахли нафталіном, що обиватель їх розкушує миттєво. Що робити?

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru