Saturday, March 21, 2015

25 способів підвищити конверсію від Террі Діна

Висока конверсія - що може бути желанней для інтернет-бізнесмена? Він з ім'ям цим лягає, він з ім'ям цим встає.

Сьогодні я підготував дл вас переклад статті відомого фахівця з інтернет-маркетингу Террі Діна «25 способів підвищення конверсії».

Є серед них, звичайно ж, баяни, але ... Знаєте, що це означає? НЕ ПОТРІБНО просто читати статтю. Візьміть ручку і блокнот і по пунктах перевіряйте, чи використовуєте ви викладені способи. Каюсь, я теж грішний, тому слухаю разом з вами.

(Мої коментарі винесені в дужки і виділені курсивом)

    Вчіться копірайтингу. Навчіться майстерно переконувати словом. Це невід'ємна частина всього, що ви робите в онлайн-бізнесі: від написання комерційних пропозицій до продають листів.
    Зробіть основні та люкс варіанти ваших пропозицій (дуже добре це роблять інфобізнесмени, розділяючи учасників на групи. Так, в найпростішій групі люди просто слухають лекції, на рівень вище - роблять домашні завдання, ще вище - ці завдання перевіряє тренер і дає консультації. Таким чином охоплюються люди з різною товщиною гаманця). Це, можливо, ніяк не вплине на конверсію, але збільшить ваш дохід від кожного відвідувача.
    Використовуйте буліти (маркіровані списки), коли це можливо, щоб описати вигоди вашої пропозиції. Дуже небагато людей уважно читають продають письма. Вони ковзають по них, тому використовуйте буліти, підзаголовки, графіки та ін., Щоб утримати увагу читачів.
    Тестируйте, видаляючи і змінюючи, кілька перших абзаців або навіть сторінок тексту. Навіть досвідчені копірайтери роблять це.
    Зробіть процес оплати максимально простим з мінімальною кількістю кліків. Чим більше сторінок (читай - дій) ви додаєте між продажем і оплатою, тим більше небезпека, що угоди не буде.
    Надайте докази ВСЬОГО, що ви говорите. Ваші відвідувачі не вірять вам (візьміть це за правило). Надайте факти, приклади, відео, пробники продукту або демо-версії. Покажіть відгуки, дані незалежних перевірок, діаграми. Якщо ви не можете цього зробити, вам не повірять.
    Перевірте швидкість завантаження сайту. Пам'ятайте, що при повільному інтернеті користувач спочатку бачить верх сторінки. Можливо, деякі елементи вашого тексту можна перенести в другу частину. Наприклад, таблиці, графіки, відео. Щоб верх сторінки довантажувати швидше.
    Збирайте e-mail адреси і працюйте з ними, навіть якщо покупка не відбулася. Ви повинні отримувати від відвідувачів як мінімум e-mail адреси. Ще краще - адреси та номери телефонів.
    Зробіть навігацію вашого сайту дуже-дуже простий (тут Террі Дін має на увазі кількість переходів, які людині доводиться здійснювати для укладання угоди: з головною на сторінку з переліком послуг, потім на сторінку конкретної послуги, далі на сторінку «Про компанію», потім « Оплата і Доставка », тепер« Контакти »і т.д.). Чим більше у користувача варіантів, тим більше створюється перешкод, тим гірше буде конверсія. Ось чому ви бачите так багато довгих продають сторінок, на яких зібрана вся інформація, яка може знадобитися клієнту для прийняття рішення.
    Повторіть пропозицію і гарантії у формі замовлення. Відмова, коли товар вже покладено у кошик - поширена проблема. Робіть все можливе, щоб уникнути відмови. Один з варіантів - повторну пропозицію і гарантії у формі замовлення.
    Уявіть, що ви - це клієнт. Погляньте на сайт ЙОГО очима і пройдіть по всьому ланцюжку. Чи є в ній ланки, які ви пропустили? Якщо так, то як ви пояснюєте це? Чи що-небудь, що може бути незрозуміло для них (рекомендую за замовчуванням вважати, що клієнтам незрозуміло ВСЕ).
    Дізнайтеся думку іншого копірайтера. Простіше простого не помітити щось на своєму власному сайті. Тому завжди отримуйте зворотний зв'язок від колеги з не затуманеним поглядом.
    Запропонуйте гарантію. Багато компаній дають гарантію 100% -го повернення грошей. Ви можете запропонувати подвійну гарантію, зберігши всі інші бонуси.
    Додавайте більше відгуків. Чим ближче ці відгуки до інтересів вашої цільової аудиторії, тим вони ефективніше. Ваші відвідувачі хочуть бачити думки таких же людей, як вони (перекладаю - відгуки повинні бути конкретними, грунтовними і різними. Відгук в стилі «ВАУ, купив, все круто, все сподобалося» на конверсію не вплине).
    Обов'язково додайте адресу і телефони компанії. Люди купують у тих, кого знають і кому довіряють. А звідки взятися довірі, якщо ви приховуєте адресу та телефони?
    Тестируйте заголовки, параграфи, графіки, ціни і т.п. Навіть у кращих копірайтерів бували випадки, коли запасні заголовки давали в 2-3 рази кращий результат.
    Переконайтесь, що ваше унікальна торгова пропозиція - це перше, що бачить відвідувач на сайті (тут я б додав - переконайтеся, що у вас взагалі є УТП). Чому хтось повинен купувати у вас, а не у конкурентів (та здрастуйте фраза «у нас все те ж саме, ми нічим не відрізняємося»).
    Розкажіть історію. Знайдіть родзинку у використанні товару, становленні компанії і т.д. і подайте її у вигляді історії від особи клієнта або керівника організації. Виклад реальних подій - найпростіший спосіб захопити й утримати увагу клієнта (спосіб дійсно ефективний, але на практиці реалізувати його не так-то вже й просто, оскільки створити цікаву історію під силу не кожному).
    Використовуйте різні способи зв'язку: пряму поштову розсилку, телефон, відео-конференції та ін.
    Пропонуйте різні варіанти оплати. Наприклад, розбийте суму на 3 платежу, або дайте клієнту спробувати перш ніж купити, або дозвольте йому сплатити тільки доставку, а решту - протягом місяця (додам - пропонуйте різні способи оплати: на банківську карту, електронними грошима та ін., А не тільки готівкою кур'єру).
    Демонструйте безпечні торгові логотипи, такі як HackerSafe і Better Business Bureau (тут маються на увазі гаранти безпеки угоди).
    Якщо ціна вашого товару досить висока (або сам товар досить специфічний, складний для прямого вибору), зробіть кнопку онлайн-підтримки на сайті, щоб клієнт міг миттєво зв'язатися з оператором і отримати консультацію.
    Додайте аудіо на сайт (це ж стосується і відео, таблиць, діаграм, експериментуйте з формами подачі контенту). Це може бути інтерв'ю, введення до якої-небудь станиці та ін.
    Використовуйте відеоролики для демонстрації продукту. Але врахуйте, що цей ролик повинен бути зроблений ПРОФЕСІЙНО.
    Використовуйте програмне забезпечення для зручного тестування. Наприклад, Google Optimizer.

Ось такий лікнеп від Террі Діна. І перш ніж ви скажете, що деякі поради впровадити дуже складно і витратно, нагадаю, що той, хто хоче, шукає можливості, а хто не хоче - виправдання.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru