Як відомо, при роботі з підвищення конверсії посадкової сторінки потрібно враховувати навіть найнезначніші деталі. Будь-яка дія несе за собою певні наслідки. Думаю, на просторах Мережі ви вже зустрічалися з експериментами, коли всього лише зміна кольору кнопки замовлення підвищувало конверсію посадкової сторінки в кілька разів. І це правда! Успіх продає сайту складається з десятків правил , про які ви навіть можете деколи не знати.
Якщо допускати занадто багато промахів, створюється якась критична маса дрібних помилок, через які конверсія посадкової сторінки стрімко скочується до нуля. Звичайно, завжди можна «задавити» покупця великою кількістю реклами і величезними бюджетами, але це ж не вихід, погодьтеся ?! Працююча майданчик повинен спочатку володіти високою конверсією і вміти перетворювати відвідувачів в покупців.
Нижче я постарався зібрати воєдино вимоги до посадкової сторінці, які у своїй сукупній масі і створюють дієвий продає альянс. Якщо ви вже запустили свій Лендінгем, то можете звірити його оформлення і наповнення з цим списком, якщо ж ви тільки збираєтеся створити власний Лендінгем, додаткова корисна інформація вам теж, вважаю, зайвою не буде.
30 порад щодо збільшення конверсії продає сторінки:
Оформлення тексту
1) Продаючий текст повинен бути розрахований на людей з невисоким IQ, але при цьому не бути відверто спрощеним, щоб не відлякати інших читачів. Не потрібно створювати контент , який буде пістрявити складними оборотами і важкими логічними конструкціями.
2) Будь-який відвідувач сайту повинен зрозуміти сенс вашої пропозиції за 10-20 секунд перебування на сторінці, тому уникайте розпливчастих формулювань і невизначеностей
3) Текст Лендінзі не повинен бути надто дрібним, подібне дратує деяких відвідувачів
4) Заголовок статті повинен розкривати суть вашої пропозиції
5) Обов'язково структуруйте матеріал: не допускайте, щоб абзаци були надто великими. Використовуйте нумерацію, списки, поділ підзаголовками
6) У тексті не повинно бути більше двох різних шрифтів
7) Усі конкретні переваги мають бути виділені для кращого візуального сприйняття, вони в жодному разі не повинні ховатися в нетрях тексту
8) Якщо ви використовуєте відгуки, постарайтеся, щоб у кожного відкликання була перевірочна інформація (e-mail, телефон, адреса сайту і так далі). На жаль, але цукрові відгуки без будь-яких контактів можуть відлякати читача, занадто вже багато шахраїв сьогодні маніпулює довірою людей подібним чином
9) Якщо розповідаєте про складне - спрощуйте, про просте - ускладнюйте.
10) Фокусуйте тональність тексту не в бік ваших досягнень, а на користь переваг, які отримає покупець
Оформлення посадкової сторінки
1) Червоний колір ідеальний як засіб залучення уваги, але згубний, як основний фон сайту
2) Форма замовлення повинна кидатися в очі, але не бути нав'язливою: ніякої плаваючою навігації. Я б не рекомендував ставити форму замовлення в кожному абзаці, це також може дратувати користувача і знижувати конверсію посадкової сторінки
3) Не використовуйте морально застарілі іконки і елементи дизайну (чоловічки «без облич», «офісні фотографії» з усміхненими співробітниками та інші вийшли в тираж варіанти). Покажіть покупцеві, що ви оригінальні. При наявності мінімального смаку і чуточки часу хороші елементи для сайту можна знайти навіть в безкоштовних бібліотеках. Якщо не відчуваєте в собі належного потенціалу, замовте оформлення Лендінзі професіоналам.
4) Якщо у вас є професійно зроблений рекламний ролик, що пояснює переваги товару або послуги, додайте його на сторінку. Справа в тому, що деяким людям простіше швидко подивитися, чим довго читати.
5) Уникайте розміщення на посадочній сторінці будь-яких сторонніх посилань, які можуть «відвести» людини з сайту, тим самим значно знизити конверсію
6) Не робіть фон сторінки занадто яскравим і відволікаючим
7) Сайт повинен бути оформлений в єдиному стилі, змішання стилів і графіки вкрай небажано
8) Якщо у вас є сертифікати, дипломи, нагороди та інші джерела підвищення довіри, обов'язково використовуйте цю перевагу
9) Наявність професійно зробленого логотипу підвищує довіру до бренду
10) Колір шрифту і колір фону повинні контрастувати. Звичне для людини поєднання - світлий фон - темніший шрифт
Функціонування посадкової сторінки
1) Заповнення будь-яких реєстраційних або контактних даних не повинно перетворюватися на складний квест. Хороша форма - проста форма: не забувайте, в Мережі повно людей, які до цих пір і друкують то насилу. Але навіть якщо людина швидко друкує, необхідність заповнювати потрібні поля може охолодити і навіть відвадити його від звернення.
2) Дайте користувачеві кілька альтернативних способів зв'язку з вами, це підвищують конверсію посадкової сторінки
3) Чи не засмічуйте Лендінгем довгими розшифровками складних місць, користуйтеся спливаючими підказками
4) Якщо на вашому майданчику передбачена онлайн-оплата, дайте користувачеві гарантії безпеки платежів
5) Помістіть свої контактні дані в очевидне місце (шапка сайту, підвал), щоб відвідувачеві не доводилося їх розшукувати
6) Можливість протестувати послугу значно підвищує лояльність потенційних покупців
7) Форма «передзвоніть мені» відмінно працює і сьогодні
8) Покупець повинен бачити чіткі гарантії з вашого боку, а не розпливчасті обіцянки в дусі «вам сподобається, обіцяємо».
9) Юридичній особі завжди довіряють більше
10) Постарайтеся чітко позначити термін відповіді на звернення. Якщо ви написали на своїй посадкової сторінці, що передзвоніть протягом тридцяти хвилин, а передзвонили тільки на наступний день, то майбутньому клієнтові це може не сподобатися. Слова не повинні розходитися з ділом навіть у дрібницях, особливо на початкових етапах роботи.
На цьому все, шановні друзі. Дуже сподіваюся, що список порад щодо підвищення конверсії посадкової сторінки вам стане в нагоді в реальній роботі. До нових зустрічей та успіхів!
Якщо допускати занадто багато промахів, створюється якась критична маса дрібних помилок, через які конверсія посадкової сторінки стрімко скочується до нуля. Звичайно, завжди можна «задавити» покупця великою кількістю реклами і величезними бюджетами, але це ж не вихід, погодьтеся ?! Працююча майданчик повинен спочатку володіти високою конверсією і вміти перетворювати відвідувачів в покупців.
Нижче я постарався зібрати воєдино вимоги до посадкової сторінці, які у своїй сукупній масі і створюють дієвий продає альянс. Якщо ви вже запустили свій Лендінгем, то можете звірити його оформлення і наповнення з цим списком, якщо ж ви тільки збираєтеся створити власний Лендінгем, додаткова корисна інформація вам теж, вважаю, зайвою не буде.
30 порад щодо збільшення конверсії продає сторінки:
Оформлення тексту
1) Продаючий текст повинен бути розрахований на людей з невисоким IQ, але при цьому не бути відверто спрощеним, щоб не відлякати інших читачів. Не потрібно створювати контент , який буде пістрявити складними оборотами і важкими логічними конструкціями.
2) Будь-який відвідувач сайту повинен зрозуміти сенс вашої пропозиції за 10-20 секунд перебування на сторінці, тому уникайте розпливчастих формулювань і невизначеностей
3) Текст Лендінзі не повинен бути надто дрібним, подібне дратує деяких відвідувачів
4) Заголовок статті повинен розкривати суть вашої пропозиції
5) Обов'язково структуруйте матеріал: не допускайте, щоб абзаци були надто великими. Використовуйте нумерацію, списки, поділ підзаголовками
6) У тексті не повинно бути більше двох різних шрифтів
7) Усі конкретні переваги мають бути виділені для кращого візуального сприйняття, вони в жодному разі не повинні ховатися в нетрях тексту
8) Якщо ви використовуєте відгуки, постарайтеся, щоб у кожного відкликання була перевірочна інформація (e-mail, телефон, адреса сайту і так далі). На жаль, але цукрові відгуки без будь-яких контактів можуть відлякати читача, занадто вже багато шахраїв сьогодні маніпулює довірою людей подібним чином
9) Якщо розповідаєте про складне - спрощуйте, про просте - ускладнюйте.
10) Фокусуйте тональність тексту не в бік ваших досягнень, а на користь переваг, які отримає покупець
Оформлення посадкової сторінки
1) Червоний колір ідеальний як засіб залучення уваги, але згубний, як основний фон сайту
2) Форма замовлення повинна кидатися в очі, але не бути нав'язливою: ніякої плаваючою навігації. Я б не рекомендував ставити форму замовлення в кожному абзаці, це також може дратувати користувача і знижувати конверсію посадкової сторінки
3) Не використовуйте морально застарілі іконки і елементи дизайну (чоловічки «без облич», «офісні фотографії» з усміхненими співробітниками та інші вийшли в тираж варіанти). Покажіть покупцеві, що ви оригінальні. При наявності мінімального смаку і чуточки часу хороші елементи для сайту можна знайти навіть в безкоштовних бібліотеках. Якщо не відчуваєте в собі належного потенціалу, замовте оформлення Лендінзі професіоналам.
4) Якщо у вас є професійно зроблений рекламний ролик, що пояснює переваги товару або послуги, додайте його на сторінку. Справа в тому, що деяким людям простіше швидко подивитися, чим довго читати.
5) Уникайте розміщення на посадочній сторінці будь-яких сторонніх посилань, які можуть «відвести» людини з сайту, тим самим значно знизити конверсію
6) Не робіть фон сторінки занадто яскравим і відволікаючим
7) Сайт повинен бути оформлений в єдиному стилі, змішання стилів і графіки вкрай небажано
8) Якщо у вас є сертифікати, дипломи, нагороди та інші джерела підвищення довіри, обов'язково використовуйте цю перевагу
9) Наявність професійно зробленого логотипу підвищує довіру до бренду
10) Колір шрифту і колір фону повинні контрастувати. Звичне для людини поєднання - світлий фон - темніший шрифт
Функціонування посадкової сторінки
1) Заповнення будь-яких реєстраційних або контактних даних не повинно перетворюватися на складний квест. Хороша форма - проста форма: не забувайте, в Мережі повно людей, які до цих пір і друкують то насилу. Але навіть якщо людина швидко друкує, необхідність заповнювати потрібні поля може охолодити і навіть відвадити його від звернення.
2) Дайте користувачеві кілька альтернативних способів зв'язку з вами, це підвищують конверсію посадкової сторінки
3) Чи не засмічуйте Лендінгем довгими розшифровками складних місць, користуйтеся спливаючими підказками
4) Якщо на вашому майданчику передбачена онлайн-оплата, дайте користувачеві гарантії безпеки платежів
5) Помістіть свої контактні дані в очевидне місце (шапка сайту, підвал), щоб відвідувачеві не доводилося їх розшукувати
6) Можливість протестувати послугу значно підвищує лояльність потенційних покупців
7) Форма «передзвоніть мені» відмінно працює і сьогодні
8) Покупець повинен бачити чіткі гарантії з вашого боку, а не розпливчасті обіцянки в дусі «вам сподобається, обіцяємо».
9) Юридичній особі завжди довіряють більше
10) Постарайтеся чітко позначити термін відповіді на звернення. Якщо ви написали на своїй посадкової сторінці, що передзвоніть протягом тридцяти хвилин, а передзвонили тільки на наступний день, то майбутньому клієнтові це може не сподобатися. Слова не повинні розходитися з ділом навіть у дрібницях, особливо на початкових етапах роботи.
На цьому все, шановні друзі. Дуже сподіваюся, що список порад щодо підвищення конверсії посадкової сторінки вам стане в нагоді в реальній роботі. До нових зустрічей та успіхів!
No comments:
Post a Comment