Бізнес схожий на риболовлю. У бізнесі клієнта теж спочатку залучають приманкою, потім чекають, коли він заглотит наживку, підсікають і витягають.
Це в ідеалі. На практиці буває, що в процесі вивуджування клієнт зривається.
Якщо рибалка в цьому випадку може тільки матюкатися в безсилій люті, то у бізнесмена є шанс все-таки витягнути клієнта. Називається цей шанс - лист-дожим.
Лист-дожим: що це і коли воно потрібно?
Листи-дожіми виручають, коли клієнт зірвався з гачка. Найчастіше це відбувається в інтернет-магазинах. Товар поміщений у кошик, але не оплачений. Покупка не відбулася.
Але і комерційним сайтам не варто ігнорувати такий спосіб дожима клієнтів.
Агентства копірайтингу або інтернет-маркетингу, будівельні компанії. Клієнтам таких організацій часто потрібно заповнити бриф або невеликий опитувальник ДО того, як почнеться спілкування та замовлення буде взято в роботу. І ось на цьому етапі клієнт пропав.
Потрібно спробувати його повернути. Для цього і використовуються листи-дожіми.
Як писати листи-дожіми?
Зверніть увагу, що я говорю в множині. Це неспроста. У липні я хотів замовити в інтернет-магазині зубну пасту. У звичайних магазинах і аптеках такої пасти немає.
Поклав товар у кошик, почав заповнювати бланк доставки. А був я в цей час у відрядженні. І як на зло в той момент не було в кого дізнатися точну адресу доставки. Так і залишився товар в кошику.
Потім подзвонила дружина і сказала, що її співробітниця теж просить купити таку пасту.
Грошей не вистачало і я вирішив почекати. Якраз повинні були зайти на карту гроші.
Лист магазин мені прислав. Але це був лист-повідомлення. Мене просто інформували, що товар у кошику.
Загалом, замотався я і зубну пасту так і не купив.
Тому листів повинно бути декілька. Я б все-таки купив пасту, якби мені нагадали про це і м'якенька так натиснули.
Отже, яким має бути лист-дожим?
Перше потрібно відправляти години через дві (можна через годину, тут правил немає, пробувати треба). Максимально коротко і по справі. Мета - не тільки нагадати клієнту, що товар у кошику (або що бриф \ опитувальник не заповнений), але і запропонувати допомогу. Можливо, людина з функціоналом розібратися не зміг.
«Шановний Олександре, Ваш товар в кошику і ми готові доставити Вам його. Для цього потрібно оплатити покупку. У Вас є питання стосовно процедури оплати? Наші фахівці в режимі онлайн допоможуть Вам. Напишіть нам, і вже завтра до 12-ти годин зубна паста буде у вас »
Це я на швидку руку накидав. Сподіваюся, принцип зрозумілий.
Другий лист-дожим відправляється на наступний день. Все те ж саме, тільки додаємо больову точку. І ставимо до відома, що, мовляв, ваша заявка буде видалена з системи. Ну і пропонуємо допомогу, природно.
Третій лист-дожим відправляємо на другий день. Тут вже по повній програмі тиснемо на больові точки.
Пишемо, що через 3 години система автоматично видалить заявку. І додаємо стимул. У випадку з інтернет-магазином можна сказати, що замовлено дуже популярний товар. Його на складі всього 8 штук і за останні 3 дні купили вже 2 одиниці. Залишилося зовсім небагато часу, щоб зробити покупку. Щось не виходить? Ми готові допомогти.
Якщо ваш онлайн-бізнес хоча б на початковому етапі автоматизований і від клієнта вимагається вчинення будь-яких дій, то листи-дожіми потрібні вам, як автомобілю паливо.
Вони допомагають зменшити зриваються угоди на 40-60%. Непоганий показник, правда?
Це в ідеалі. На практиці буває, що в процесі вивуджування клієнт зривається.
Якщо рибалка в цьому випадку може тільки матюкатися в безсилій люті, то у бізнесмена є шанс все-таки витягнути клієнта. Називається цей шанс - лист-дожим.
Лист-дожим: що це і коли воно потрібно?
Листи-дожіми виручають, коли клієнт зірвався з гачка. Найчастіше це відбувається в інтернет-магазинах. Товар поміщений у кошик, але не оплачений. Покупка не відбулася.
Але і комерційним сайтам не варто ігнорувати такий спосіб дожима клієнтів.
Агентства копірайтингу або інтернет-маркетингу, будівельні компанії. Клієнтам таких організацій часто потрібно заповнити бриф або невеликий опитувальник ДО того, як почнеться спілкування та замовлення буде взято в роботу. І ось на цьому етапі клієнт пропав.
Потрібно спробувати його повернути. Для цього і використовуються листи-дожіми.
Як писати листи-дожіми?
Зверніть увагу, що я говорю в множині. Це неспроста. У липні я хотів замовити в інтернет-магазині зубну пасту. У звичайних магазинах і аптеках такої пасти немає.
Поклав товар у кошик, почав заповнювати бланк доставки. А був я в цей час у відрядженні. І як на зло в той момент не було в кого дізнатися точну адресу доставки. Так і залишився товар в кошику.
Потім подзвонила дружина і сказала, що її співробітниця теж просить купити таку пасту.
Грошей не вистачало і я вирішив почекати. Якраз повинні були зайти на карту гроші.
Лист магазин мені прислав. Але це був лист-повідомлення. Мене просто інформували, що товар у кошику.
Загалом, замотався я і зубну пасту так і не купив.
Тому листів повинно бути декілька. Я б все-таки купив пасту, якби мені нагадали про це і м'якенька так натиснули.
Отже, яким має бути лист-дожим?
Перше потрібно відправляти години через дві (можна через годину, тут правил немає, пробувати треба). Максимально коротко і по справі. Мета - не тільки нагадати клієнту, що товар у кошику (або що бриф \ опитувальник не заповнений), але і запропонувати допомогу. Можливо, людина з функціоналом розібратися не зміг.
«Шановний Олександре, Ваш товар в кошику і ми готові доставити Вам його. Для цього потрібно оплатити покупку. У Вас є питання стосовно процедури оплати? Наші фахівці в режимі онлайн допоможуть Вам. Напишіть нам, і вже завтра до 12-ти годин зубна паста буде у вас »
Це я на швидку руку накидав. Сподіваюся, принцип зрозумілий.
Другий лист-дожим відправляється на наступний день. Все те ж саме, тільки додаємо больову точку. І ставимо до відома, що, мовляв, ваша заявка буде видалена з системи. Ну і пропонуємо допомогу, природно.
Третій лист-дожим відправляємо на другий день. Тут вже по повній програмі тиснемо на больові точки.
Пишемо, що через 3 години система автоматично видалить заявку. І додаємо стимул. У випадку з інтернет-магазином можна сказати, що замовлено дуже популярний товар. Його на складі всього 8 штук і за останні 3 дні купили вже 2 одиниці. Залишилося зовсім небагато часу, щоб зробити покупку. Щось не виходить? Ми готові допомогти.
Якщо ваш онлайн-бізнес хоча б на початковому етапі автоматизований і від клієнта вимагається вчинення будь-яких дій, то листи-дожіми потрібні вам, як автомобілю паливо.
Вони допомагають зменшити зриваються угоди на 40-60%. Непоганий показник, правда?
No comments:
Post a Comment