Saturday, March 21, 2015

Листи-дожіми: порятунок рядовий угоди

Бізнес схожий на риболовлю. У бізнесі клієнта теж спочатку залучають приманкою, потім чекають, коли він заглотит наживку, підсікають і витягають.

Це в ідеалі. На практиці буває, що в процесі вивуджування клієнт зривається.

Якщо рибалка в цьому випадку може тільки матюкатися в безсилій люті, то у бізнесмена є шанс все-таки витягнути клієнта. Називається цей шанс - лист-дожим.
Лист-дожим: що це і коли воно потрібно?

Листи-дожіми виручають, коли клієнт зірвався з гачка. Найчастіше це відбувається в інтернет-магазинах. Товар поміщений у кошик, але не оплачений. Покупка не відбулася.

Але і комерційним сайтам не варто ігнорувати такий спосіб дожима клієнтів.

Агентства копірайтингу або інтернет-маркетингу, будівельні компанії. Клієнтам таких організацій часто потрібно заповнити бриф або невеликий опитувальник ДО того, як почнеться спілкування та замовлення буде взято в роботу. І ось на цьому етапі клієнт пропав.

Потрібно спробувати його повернути. Для цього і використовуються листи-дожіми.
Як писати листи-дожіми?

Зверніть увагу, що я говорю в множині. Це неспроста. У липні я хотів замовити в інтернет-магазині зубну пасту. У звичайних магазинах і аптеках такої пасти немає.

Поклав товар у кошик, почав заповнювати бланк доставки. А був я в цей час у відрядженні. І як на зло в той момент не було в кого дізнатися точну адресу доставки. Так і залишився товар в кошику.

Потім подзвонила дружина і сказала, що її співробітниця теж просить купити таку пасту.

Грошей не вистачало і я вирішив почекати. Якраз повинні були зайти на карту гроші.

Лист магазин мені прислав. Але це був лист-повідомлення. Мене просто інформували, що товар у кошику.

Загалом, замотався я і зубну пасту так і не купив.

Тому листів повинно бути декілька. Я б все-таки купив пасту, якби мені нагадали про це і м'якенька так натиснули.

Отже, яким має бути лист-дожим?

Перше потрібно відправляти години через дві (можна через годину, тут правил немає, пробувати треба). Максимально коротко і по справі. Мета - не тільки нагадати клієнту, що товар у кошику (або що бриф \ опитувальник не заповнений), але і запропонувати допомогу. Можливо, людина з функціоналом розібратися не зміг.

«Шановний Олександре, Ваш товар в кошику і ми готові доставити Вам його. Для цього потрібно оплатити покупку. У Вас є питання стосовно процедури оплати? Наші фахівці в режимі онлайн допоможуть Вам. Напишіть нам, і вже завтра до 12-ти годин зубна паста буде у вас »

Це я на швидку руку накидав. Сподіваюся, принцип зрозумілий.

Другий лист-дожим відправляється на наступний день. Все те ж саме, тільки додаємо больову точку. І ставимо до відома, що, мовляв, ваша заявка буде видалена з системи. Ну і пропонуємо допомогу, природно.

Третій лист-дожим відправляємо на другий день. Тут вже по повній програмі тиснемо на больові точки.

Пишемо, що через 3 години система автоматично видалить заявку. І додаємо стимул. У випадку з інтернет-магазином можна сказати, що замовлено дуже популярний товар. Його на складі всього 8 штук і за останні 3 дні купили вже 2 одиниці. Залишилося зовсім небагато часу, щоб зробити покупку. Щось не виходить? Ми готові допомогти.

Якщо ваш онлайн-бізнес хоча б на початковому етапі автоматизований і від клієнта вимагається вчинення будь-яких дій, то листи-дожіми потрібні вам, як автомобілю паливо.

Вони допомагають зменшити зриваються угоди на 40-60%. Непоганий показник, правда?

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru