Tuesday, March 24, 2015

Просування бізнесу в соціальних мережах - 7 неписаних правил успіху

Просування бізнесу в соціальних мережах - 7 неписаних правил успіху

В соціальні мережі легко поринути з головою, а ось досягти успіху непросто. У цій статті ви дізнаєтеся неписані правила успішного налагодження контактів, і секрети створення аудиторії лояльних покупців і євангелістів вашого бізнесу і бренду.

Соціальні мережі здаються легкими у зверненні, особливо, якщо врахувати, що бар'єр доступу досить низький. Для того, щоб стати повноправним членом будь-якої соціальної платформи вам знадобиться всього пара хвилин, причому, як правило, це безкоштовно. Насправді ж працювати з соціальними мережами не так просто, і якраз з тієї ж самої причини. Коли бар'єр доступу низький, то рівень для того щоб, заволодіти цікавістю аудиторії високий.

Фундаментальний принцип досягнення успіху в соціальних мережах - систематична робота над вмістом. Контакт з вами повинен робити життя тих, з ким ви контактуєте, більш змістовною. Винагородою ж для вас буде досягнення мети без вкладення коштів.

Коль скоро ви продумуєте свою стратегію в соціальних мережах, ось вам сім неписаних правил соціальних мереж.
1. Наявність контакту - це ще не згода

У переважній більшості соціальні мережі дозволяють контактувати з ким завгодно, ви хоч зараз можете написати повідомлення Білу Гейтсу в Твіттері, або опублікувати свій коментар на офіційній сторінці Кремля в Facebook. Можна цікавитися кимось і стежити за його публічним життям в Twitter, Вконтакте або Google Plus, і для цього вам не потрібно питати дозволу. Хтось із цих людей, в свою чергу, також може поцікавитися вами. Якщо вони це зроблять, у вас може налагодитися двосторонній контакт. Однак, двосторонній контакт - це ще не дозвіл втручатися в їхнє життя. Щоб увійти в коло спілкування, потрібно будувати відносини, і для цього не існує швидкого шляху, якогось скороченого сценарію.
2. Надання доступу не тягне за собою зобов'язань

Коли ви встановлюєте з кимось зв'язок у соціальній мережі і починаєте спілкування, ви отримуєте можливість доступу. Але те, що людина на даний момент є вашим контактом, ні до чого його не зобов'язує.
3. Активність - це ще не продуктивність

Перешкод для створення контенту в соціальних мережах практично не існує. Це означає, що ви можете писати все, що хочете, незалежно від того, зрозуміло і цікаво це комусь чи ні. Ви можете розвинути неймовірну активність, намагаючись розміщувати в соц. мережах, блогах, форумах все і вся. У вашому ентузіазмі ділитися думками якість того, чим ви ділитеся, може знизитися, і ось тут і починаються проблеми - люди починають вас мовчазно ігнорувати.
4. Більше не означає краще

Якщо тема, на яку ви пишете, з якоїсь причини користується величезною популярністю, ви ризикуєте потрапити в ситуацію, що будете писати про це в соціальних мережах все більше і більше, забуваючи про те, що все має свій власний життєвий цикл. Те, що особливо популярно сьогодні, необов'язково буде таким завтра, а те, що буде популярно завтра, теж не буде залишатися таким вічно. Таким чином, орієнтування лише на те, що ефективно сьогодні, не гарантує успіху - вам потрібно весь час адаптуватися.
5. Необов'язково на люб'язність вам дадуть відповідь люб'язністю

Чи не особливо розраховуйте на взаємні люб'язності. Ваші дії в соц. мережах необов'язково будуть мати рівноцінну відповідну реакцію. Скажімо, у вас 1000 передплатників, і ви поділилися чим-небудь з кимось, хто має 10 000 передплатників. Очікувати, що він поділиться чимось з вами, рівнозначно тому, що ви чекаєте, ніби хтось поверне вам в десять разів більше, ніж ви йому дали.
6. Марно збільшувати кількість, не збільшуючи результативності

Соціальні мережі відмінно справляються з вірусним поширенням контенту. Але основи математики працюють і тут. Множачи скільки-завгодно велике число нуль, в результаті все одно отримуєте нуль. Для початку потрібно завести релевантні контакти, як базис, а соціальні мережі можуть допомогти їх розширити. Не маючи цього, розширюватися важко. За винятком тих випадків, коли вас не цікавить заробіток в мережі, вам варто мінімізувати «порожнє» спілкування в соціальних мережах і витратити зусилля на створення хорошого контенту і цільової аудиторії. Отримавши її, ви можете використовувати її для розширення свого впливу за допомогою соціальних мереж.
7. Контакт з вами повинен збагачувати

Цінність вас тим вище, чим більше ви можете дати навколишнього світу. Збагатити когось - значить, зробити його життя більш повноцінним, чи стосується це роботи чи побутового життя, або і того, і іншого разом. Соціальні мережі дають прекрасну можливість зробити життя багатшим, яскравішим, цікавішим, веселішим. А створення контактів тільки заради входження в контакт тільки стомлює. Спілкуйтеся з наміром прикрасити життя, і ви не тільки досягнете успіху в соціальних мережах, але і зробите світ кращим.

А які неписані правила поведінки в соціальних мережах застосовуєте ви?

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru