Просування бізнесу в соціальних мережах - 7 неписаних правил успіху
В соціальні мережі легко поринути з головою, а ось досягти успіху непросто. У цій статті ви дізнаєтеся неписані правила успішного налагодження контактів, і секрети створення аудиторії лояльних покупців і євангелістів вашого бізнесу і бренду.
Соціальні мережі здаються легкими у зверненні, особливо, якщо врахувати, що бар'єр доступу досить низький. Для того, щоб стати повноправним членом будь-якої соціальної платформи вам знадобиться всього пара хвилин, причому, як правило, це безкоштовно. Насправді ж працювати з соціальними мережами не так просто, і якраз з тієї ж самої причини. Коли бар'єр доступу низький, то рівень для того щоб, заволодіти цікавістю аудиторії високий.
Фундаментальний принцип досягнення успіху в соціальних мережах - систематична робота над вмістом. Контакт з вами повинен робити життя тих, з ким ви контактуєте, більш змістовною. Винагородою ж для вас буде досягнення мети без вкладення коштів.
Коль скоро ви продумуєте свою стратегію в соціальних мережах, ось вам сім неписаних правил соціальних мереж.
1. Наявність контакту - це ще не згода
У переважній більшості соціальні мережі дозволяють контактувати з ким завгодно, ви хоч зараз можете написати повідомлення Білу Гейтсу в Твіттері, або опублікувати свій коментар на офіційній сторінці Кремля в Facebook. Можна цікавитися кимось і стежити за його публічним життям в Twitter, Вконтакте або Google Plus, і для цього вам не потрібно питати дозволу. Хтось із цих людей, в свою чергу, також може поцікавитися вами. Якщо вони це зроблять, у вас може налагодитися двосторонній контакт. Однак, двосторонній контакт - це ще не дозвіл втручатися в їхнє життя. Щоб увійти в коло спілкування, потрібно будувати відносини, і для цього не існує швидкого шляху, якогось скороченого сценарію.
2. Надання доступу не тягне за собою зобов'язань
Коли ви встановлюєте з кимось зв'язок у соціальній мережі і починаєте спілкування, ви отримуєте можливість доступу. Але те, що людина на даний момент є вашим контактом, ні до чого його не зобов'язує.
3. Активність - це ще не продуктивність
Перешкод для створення контенту в соціальних мережах практично не існує. Це означає, що ви можете писати все, що хочете, незалежно від того, зрозуміло і цікаво це комусь чи ні. Ви можете розвинути неймовірну активність, намагаючись розміщувати в соц. мережах, блогах, форумах все і вся. У вашому ентузіазмі ділитися думками якість того, чим ви ділитеся, може знизитися, і ось тут і починаються проблеми - люди починають вас мовчазно ігнорувати.
4. Більше не означає краще
Якщо тема, на яку ви пишете, з якоїсь причини користується величезною популярністю, ви ризикуєте потрапити в ситуацію, що будете писати про це в соціальних мережах все більше і більше, забуваючи про те, що все має свій власний життєвий цикл. Те, що особливо популярно сьогодні, необов'язково буде таким завтра, а те, що буде популярно завтра, теж не буде залишатися таким вічно. Таким чином, орієнтування лише на те, що ефективно сьогодні, не гарантує успіху - вам потрібно весь час адаптуватися.
5. Необов'язково на люб'язність вам дадуть відповідь люб'язністю
Чи не особливо розраховуйте на взаємні люб'язності. Ваші дії в соц. мережах необов'язково будуть мати рівноцінну відповідну реакцію. Скажімо, у вас 1000 передплатників, і ви поділилися чим-небудь з кимось, хто має 10 000 передплатників. Очікувати, що він поділиться чимось з вами, рівнозначно тому, що ви чекаєте, ніби хтось поверне вам в десять разів більше, ніж ви йому дали.
6. Марно збільшувати кількість, не збільшуючи результативності
Соціальні мережі відмінно справляються з вірусним поширенням контенту. Але основи математики працюють і тут. Множачи скільки-завгодно велике число нуль, в результаті все одно отримуєте нуль. Для початку потрібно завести релевантні контакти, як базис, а соціальні мережі можуть допомогти їх розширити. Не маючи цього, розширюватися важко. За винятком тих випадків, коли вас не цікавить заробіток в мережі, вам варто мінімізувати «порожнє» спілкування в соціальних мережах і витратити зусилля на створення хорошого контенту і цільової аудиторії. Отримавши її, ви можете використовувати її для розширення свого впливу за допомогою соціальних мереж.
7. Контакт з вами повинен збагачувати
Цінність вас тим вище, чим більше ви можете дати навколишнього світу. Збагатити когось - значить, зробити його життя більш повноцінним, чи стосується це роботи чи побутового життя, або і того, і іншого разом. Соціальні мережі дають прекрасну можливість зробити життя багатшим, яскравішим, цікавішим, веселішим. А створення контактів тільки заради входження в контакт тільки стомлює. Спілкуйтеся з наміром прикрасити життя, і ви не тільки досягнете успіху в соціальних мережах, але і зробите світ кращим.
А які неписані правила поведінки в соціальних мережах застосовуєте ви?
В соціальні мережі легко поринути з головою, а ось досягти успіху непросто. У цій статті ви дізнаєтеся неписані правила успішного налагодження контактів, і секрети створення аудиторії лояльних покупців і євангелістів вашого бізнесу і бренду.
Соціальні мережі здаються легкими у зверненні, особливо, якщо врахувати, що бар'єр доступу досить низький. Для того, щоб стати повноправним членом будь-якої соціальної платформи вам знадобиться всього пара хвилин, причому, як правило, це безкоштовно. Насправді ж працювати з соціальними мережами не так просто, і якраз з тієї ж самої причини. Коли бар'єр доступу низький, то рівень для того щоб, заволодіти цікавістю аудиторії високий.
Фундаментальний принцип досягнення успіху в соціальних мережах - систематична робота над вмістом. Контакт з вами повинен робити життя тих, з ким ви контактуєте, більш змістовною. Винагородою ж для вас буде досягнення мети без вкладення коштів.
Коль скоро ви продумуєте свою стратегію в соціальних мережах, ось вам сім неписаних правил соціальних мереж.
1. Наявність контакту - це ще не згода
У переважній більшості соціальні мережі дозволяють контактувати з ким завгодно, ви хоч зараз можете написати повідомлення Білу Гейтсу в Твіттері, або опублікувати свій коментар на офіційній сторінці Кремля в Facebook. Можна цікавитися кимось і стежити за його публічним життям в Twitter, Вконтакте або Google Plus, і для цього вам не потрібно питати дозволу. Хтось із цих людей, в свою чергу, також може поцікавитися вами. Якщо вони це зроблять, у вас може налагодитися двосторонній контакт. Однак, двосторонній контакт - це ще не дозвіл втручатися в їхнє життя. Щоб увійти в коло спілкування, потрібно будувати відносини, і для цього не існує швидкого шляху, якогось скороченого сценарію.
2. Надання доступу не тягне за собою зобов'язань
Коли ви встановлюєте з кимось зв'язок у соціальній мережі і починаєте спілкування, ви отримуєте можливість доступу. Але те, що людина на даний момент є вашим контактом, ні до чого його не зобов'язує.
3. Активність - це ще не продуктивність
Перешкод для створення контенту в соціальних мережах практично не існує. Це означає, що ви можете писати все, що хочете, незалежно від того, зрозуміло і цікаво це комусь чи ні. Ви можете розвинути неймовірну активність, намагаючись розміщувати в соц. мережах, блогах, форумах все і вся. У вашому ентузіазмі ділитися думками якість того, чим ви ділитеся, може знизитися, і ось тут і починаються проблеми - люди починають вас мовчазно ігнорувати.
4. Більше не означає краще
Якщо тема, на яку ви пишете, з якоїсь причини користується величезною популярністю, ви ризикуєте потрапити в ситуацію, що будете писати про це в соціальних мережах все більше і більше, забуваючи про те, що все має свій власний життєвий цикл. Те, що особливо популярно сьогодні, необов'язково буде таким завтра, а те, що буде популярно завтра, теж не буде залишатися таким вічно. Таким чином, орієнтування лише на те, що ефективно сьогодні, не гарантує успіху - вам потрібно весь час адаптуватися.
5. Необов'язково на люб'язність вам дадуть відповідь люб'язністю
Чи не особливо розраховуйте на взаємні люб'язності. Ваші дії в соц. мережах необов'язково будуть мати рівноцінну відповідну реакцію. Скажімо, у вас 1000 передплатників, і ви поділилися чим-небудь з кимось, хто має 10 000 передплатників. Очікувати, що він поділиться чимось з вами, рівнозначно тому, що ви чекаєте, ніби хтось поверне вам в десять разів більше, ніж ви йому дали.
6. Марно збільшувати кількість, не збільшуючи результативності
Соціальні мережі відмінно справляються з вірусним поширенням контенту. Але основи математики працюють і тут. Множачи скільки-завгодно велике число нуль, в результаті все одно отримуєте нуль. Для початку потрібно завести релевантні контакти, як базис, а соціальні мережі можуть допомогти їх розширити. Не маючи цього, розширюватися важко. За винятком тих випадків, коли вас не цікавить заробіток в мережі, вам варто мінімізувати «порожнє» спілкування в соціальних мережах і витратити зусилля на створення хорошого контенту і цільової аудиторії. Отримавши її, ви можете використовувати її для розширення свого впливу за допомогою соціальних мереж.
7. Контакт з вами повинен збагачувати
Цінність вас тим вище, чим більше ви можете дати навколишнього світу. Збагатити когось - значить, зробити його життя більш повноцінним, чи стосується це роботи чи побутового життя, або і того, і іншого разом. Соціальні мережі дають прекрасну можливість зробити життя багатшим, яскравішим, цікавішим, веселішим. А створення контактів тільки заради входження в контакт тільки стомлює. Спілкуйтеся з наміром прикрасити життя, і ви не тільки досягнете успіху в соціальних мережах, але і зробите світ кращим.
А які неписані правила поведінки в соціальних мережах застосовуєте ви?
No comments:
Post a Comment