Saturday, March 21, 2015

Робота з клієнтом після заказу: правила ввічливості, про які ви забуваєте

Коли людина втрачає пильність?

А) Коли вип'є.

Б) Коли вважає, що небезпека минула. Пам'ятаєте, як в серіалі Коломбо найголовніше питання задавався, коли детектив вже начебто пішов - злочинець розслабився, а тут на тобі. До речі, стратегія ця застосовується в продажах і при веденні переговорів.

В) Коли надто сміливий.

Перераховувати можна довго. Бізнесмени ж найчастіше втрачають пильність, коли клієнт зробив замовлення і оплатив його. ЕВРИКА! Можна розслабитися, іноді навіть забити на цього клієнта і зосередитися на інших справах.

Можна. Але давайте пам'ятати, що повторні продажі обходяться бізнесу в 3-5 разів дешевше, ніж нові. І щоб повторні продажі відбулися, розслаблятися не можна.

Ось погляньте на прикладі, як це відбувається. Звичайно, проблема сягає корінням в проблему персоналу.
Спілкування з клієнтом після продажу: типові помилки

Замовив я в інтернет-аптеці ліки. Іншого шляху не було, тому що в Україні такого препарату немає - з Росії доставляти треба. Передзвонили, погодили умови, зажадали 100% -у передоплату - все чин чином. Сказали, що приїде ліки через 10 днів.

Помилка 1 - пам'ятаємо про слово

Слово - воно ж не горобець. Минуло 15 днів. Від інтернет-аптеки ні слуху ні духу. Я прекрасно розумію, що доставка з Росії може бути (і, швидше за все, обов'язково буде) пов'язана з певними складнощами. І передбачити заздалегідь точний термін доставки ліків неможливо.

Але. По-перше, я нікого за язик не тягнув. Сказали 10 днів - слово вилетіло. По-друге, чому мені не повідомляють про затримку? Я взагалі-то не шкарпетки з taobao чекаю, а ліки.
За свої слова треба відповідати. Якщо ви не укладаєтеся в вами ж призначений термін, не чекайте, поки клієнт кіпіш підніме, а зв'яжіться з ним самі. Або дуже важко?

Це ніякі не бізнес-секрети. Це правила ввічливості.

Помилка 2 - ми не в Естонії

Оскільки на мене після замовлення забили, довелося самому виходити на зв'язок, щоб дізнатися що ж там з ліками. Зайшов на сайт в розділ «Контакти».

О, Скайп. Ну, думаю, хоч тут молодці - здогадалися таке популярне засіб зв'язку додати.

Радість була передчасною. Пройшла доба, протягом яких я тричі відправляв заявку на додавання в друзі і навіть повідомлення написав. ТИШИНА. Ніякої реакції.

Враховуючи, наскільки Скайп зараз популярний, це навіть не халатність. Це бізнес-диверсія з боку персоналу. До речі, вже 3 дні пройшло, а мене в Скайп так і не додали.

Тому написав я листа на пошту.

Відповідь отримав рівно через добу. Це при нинішніх-то швидкостях життя та інформації. Слабо, дуже слабо.

Так, хочу зазначити, що я не шкідливий. Просто зателефонувати до них у мене не було можливості. Так вже вийшло. А функції зворотного дзвінка на сайті не було.

Помилка 3 - що в імені твоєму?

У листі мені повідомили, що товар затримується. Помилка ж у тому, що до мене не звернулися по імені (про вибачення я навіть не згадую - що ви що ви). Тобто лист був знеособленим.

А дарма. Адже, як відомо з книг з психології та продажу, звернення на ім'я завжди привертає увагу і приємно людині. І знову-таки питання просто в елементарної ввічливості. Негоже писати листа конкретній людині, не згадуючи його імені.

Якщо, звичайно, ви добре до нього ставитеся :)

Не кидайте клієнта після замовлення! Не вважайте, отримавши гроші на рахунок, що справу зроблено! Інакше цього клієнта можна більше ніколи не побачити. І все через недотримання елементарних правил спілкування.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru