Sunday, March 29, 2015

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНЦІЇ НА РИНКУ ліфтових та ескалаторного обладнання

Ринок виробництва, монтажу, обслуговування і модернізації ліфтового і ескалаторного обладнання має свої особливості. Ринок ліфтів та ескалаторів по споживачах можна сегментувати наступним чином:

- Ринок ліфтів: житловий фонд (існуючий і нове будівництво), промислові будівлі, громадські будівлі (офіси, готелі, магазини);

- Ринок ескалаторів - метрополітен, громадські будівлі (аеропорти, вокзали, торгові приміщення).

Основний сегмент ринку ліфтів в Росії - житловий фонд, в якому експлуатується 92% від загальної кількості пасажирських ліфтів, знос ліфтового парку, за деякими оцінками, перевищує 50% (тому значна частина ліфтів потребує заміни або модернізації), а також нове житлове будівництво. Великим споживачем ліфтового обладнання в нежитловому секторі є готельне господарство. [1]

Ліфти і ескалатори - технічно складні пристрої підвищеної небезпеки, що має на увазі відповідну організацію їх установки, експлуатації, обслуговування та ремонту. Особливою сферою діяльності є послуги, пов'язані з введенням в дію та експлуатацією ліфтового і ескалаторного обладнання, оскільки далеко не всі постачальники ліфтового обладнання самі займаються сервісним обслуговуванням або мають для цього достатні технічні та економічні можливості. Крім змін кількісних параметрів (ємності ринку у фізичному і вартісному вираженні) російський ринок ліфтів та ескалаторів характеризується в останні роки і серйозними якісними змінами:

- Поширенням на ринку сучасного ліфтового і ескалаторного обладнання, при виготовленні і монтажі якого використовуються нові технічні рішення;

- Появою на ринку нових учасників;

- Використанням нових методів просування своєї продукції.

Склад основних учасників ринку ліфтів включає російські заводи-постачальники, виробників ліфтів у країнах СНД (Білорусі та Узбекистані), іноземні фірми-виробники (ОТІС, KOНE, Шиндлер, Тіссен). [2]

На якісному рівні російський ринок ліфтів та ескалаторів характеризується присутністю значної кількості виробників і постачальників, мінливої динамікою, а також значною диференціацією по різним сегментам ринку, наприклад, монтаж, пуско-наладка, сервісне обслуговування, модернізація і т.д. При цьому російський ринок характеризується як досить закритий. Сильними гравцями на ринку як і раніше залишаються так звані «совкові» організації, такі як «Союзліфтмонтаж», «Уралліфтналадка» та ін. Ринок ліфтового господарства здебільшого негласно поділений між ними, і у нових на місцевому ринку компаній можуть виникнути труднощі з подоланням бар'єру входження на ринок.

Подібна розстановка сил на ринку впливає також на порядок ціноутворення. Строго кажучи, на даний момент не існує єдиної формули для розрахунку вартості якоїсь послуги при заданих параметрах. Ціна на послугу складається стихійно, і ціни, наприклад, на монтаж однієї і тієї ж одиниці обладнання у різних компаній можуть відрізнятися в рази. Вищезазначені «совкові» організації можуть виставляти демпінгові ціни за рахунок того, що у них велика кількість одиниць та об'єктів, які дісталися «у спадок», відповідно, більше обертів і більше можливостей знижувати ціну.

Таким чином, можна зробити висновок про те, що в даному секторі необхідно розвиток повноцінної добросовісної конкуренції між вітчизняними та іноземними компаніями, заснованої на природних ринкових механізмах і маркетингових інструментах. Це дозволить іноземним компаніям, у тому числі, брати участь у системі державних закупівель нарівні з вітчизняними «ветеранами» галузі.

Труднощі, зокрема, у іноземних компаній, можуть виникнути також через те, що у свідомості росіян склалося певне ставлення до ліфта: згідно стереотипу, це старе, брудне, гучне і незручне обладнання. Ліфт або ескалатор - це довгострокові інвестиції. Як наслідок, російські забудовники, проектувальники, керуючі компанії, товариства власників житла не завжди готові платити більше за обладнання європейського виробника, за додатковий комфорт і комплектацію.

Тому іноземні компанії в основному орієнтовані не на житлове будівництво, а, наприклад, на будівництво офісних або торгових площ. Однак поступово формується нове ставлення до ліфтів, приживається ідея комфорту і безпеки. Чим більш доступним виявиться іноземний виробник ліфтового і ескалаторного обладнання за допомогою розвитку конкуренції, тим більше російський споживач буде відкритий до діалогу.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru