СПАМ - як багато в цьому слові. Ми, люди інтернет-бізнесу, ненавидимо його так само сильно, як собаки кішок.
Очевидно, що останнім часом СПАМ-розсилки працюють все гірше, оскільки ... Втім, причин багато і не в них зараз суть (банально, інформаційне поле багаторазово збільшилася за кілька років).
Про те, чим небезпечний СПАМ, вам відповість Гугл з великим задоволенням. Я ж розповім, чим він корисний. Для зручності розділимося на 2 аудиторії: веб-бізнесмени та копірайтери.
Корисність СПАМу для інтернет-бізнесменів
Ідея така ж, як у моїй статті « Помилки - найкраще джерело інформації для бізнесу ». Коли до тебе приходить клієнт і говорить, що він купив базу стотисячний і йому тепер текст потрібен для розсилки, ти можеш скільки завгодно приводити йому аргументи про жахливі наслідки такої розсилки.
НІЧОГО НЕ БУДЕ.
Практично завжди. Людина вже заплатив гроші (і чималі), тому повернути назад і визнати «Так, я дурень» дуже важко.
Клієнт все одно запустить розсилку, з вами або без вас. Звичайно, вона потрапить в СПАМ. Звичайно, він отгребёт по повній програмі відповідно до всього того, про що ви його попереджали. Звичайно, він пошкодує про скоєне.
В чому тут плюс? У цьому-то і плюс! З урахуванням нашого менталітету, подібний шлях - чи не єдина стежка, що веде до нормального email-маркетингу. Тому що на чужих помилках ніхто у нас не вчиться, не будемо себе обманювати - тільки на своїх.
Другий плюс - пройшовши крізь терни, клієнт повариться в цьому казані, дізнається систему зсередини і, коли він перейде на новий етап, працювати з ним буде набагато комфортніше.
Третій плюс - ну, може, десь і вистрілить розсилка і приведе клієнтів. Як правило, в подібних листах, відсоток відкриття не перевищує 1%.
Корисність СПАМу для копірайтерів
Ви все ще ігноруєте папку СПАМ? Даремно, даремно. Вона може бути корисна копірайтерам.
Плюс перший - спостереження і досвід. Голота на вигадки хитра - це про спамщіков і цим вони для нас, фахівців слова, цінні.
Лабіринтові заголовки
На будь-який смак підзаголовки
Текст листа у вигляді смс-листування (чергове спасибі за кейс Роману Черепкову )
Незвичайні приклади call to action
Це і багато іншого можна знайти в папці СПАМ. Найчастіше, звичайно (приховувати не буду), листи в цій теці - відверта лажа, розрахована на обмежених громадян, не обтяжених мозковою діяльністю та \ або досвідом інтернет-життя. Але навіть за цими примірниками корисно ні-ні та й поспостерігати.
Можуть, запевняю вас, можуть виникнути в голові цікаві ідеї.
Плюс другий - робота. Якщо копірайтер в папці СПАМ побачив спам-лист від серйозної компанії, то можна припустити, що зараз вона коштує на невірному шляху і незабаром керівники усвідомлюють марність зусиль. Що це означає?
Значить, ось-ось їм знадобиться копірайтер. Ви можете зробити короткий аудит (прошу не плутати критику і аудит) їхні листи і натиснути кнопку «Відповісти».
Мені відомі випадки, коли такі дії призводили копірайтера в непогані проекти.
Тому не поспішайте заносити СПАМ в чорний список. Авось знадобиться.
Очевидно, що останнім часом СПАМ-розсилки працюють все гірше, оскільки ... Втім, причин багато і не в них зараз суть (банально, інформаційне поле багаторазово збільшилася за кілька років).
Про те, чим небезпечний СПАМ, вам відповість Гугл з великим задоволенням. Я ж розповім, чим він корисний. Для зручності розділимося на 2 аудиторії: веб-бізнесмени та копірайтери.
Корисність СПАМу для інтернет-бізнесменів
Ідея така ж, як у моїй статті « Помилки - найкраще джерело інформації для бізнесу ». Коли до тебе приходить клієнт і говорить, що він купив базу стотисячний і йому тепер текст потрібен для розсилки, ти можеш скільки завгодно приводити йому аргументи про жахливі наслідки такої розсилки.
НІЧОГО НЕ БУДЕ.
Практично завжди. Людина вже заплатив гроші (і чималі), тому повернути назад і визнати «Так, я дурень» дуже важко.
Клієнт все одно запустить розсилку, з вами або без вас. Звичайно, вона потрапить в СПАМ. Звичайно, він отгребёт по повній програмі відповідно до всього того, про що ви його попереджали. Звичайно, він пошкодує про скоєне.
В чому тут плюс? У цьому-то і плюс! З урахуванням нашого менталітету, подібний шлях - чи не єдина стежка, що веде до нормального email-маркетингу. Тому що на чужих помилках ніхто у нас не вчиться, не будемо себе обманювати - тільки на своїх.
Другий плюс - пройшовши крізь терни, клієнт повариться в цьому казані, дізнається систему зсередини і, коли він перейде на новий етап, працювати з ним буде набагато комфортніше.
Третій плюс - ну, може, десь і вистрілить розсилка і приведе клієнтів. Як правило, в подібних листах, відсоток відкриття не перевищує 1%.
Корисність СПАМу для копірайтерів
Ви все ще ігноруєте папку СПАМ? Даремно, даремно. Вона може бути корисна копірайтерам.
Плюс перший - спостереження і досвід. Голота на вигадки хитра - це про спамщіков і цим вони для нас, фахівців слова, цінні.
Лабіринтові заголовки
На будь-який смак підзаголовки
Текст листа у вигляді смс-листування (чергове спасибі за кейс Роману Черепкову )
Незвичайні приклади call to action
Це і багато іншого можна знайти в папці СПАМ. Найчастіше, звичайно (приховувати не буду), листи в цій теці - відверта лажа, розрахована на обмежених громадян, не обтяжених мозковою діяльністю та \ або досвідом інтернет-життя. Але навіть за цими примірниками корисно ні-ні та й поспостерігати.
Можуть, запевняю вас, можуть виникнути в голові цікаві ідеї.
Плюс другий - робота. Якщо копірайтер в папці СПАМ побачив спам-лист від серйозної компанії, то можна припустити, що зараз вона коштує на невірному шляху і незабаром керівники усвідомлюють марність зусиль. Що це означає?
Значить, ось-ось їм знадобиться копірайтер. Ви можете зробити короткий аудит (прошу не плутати критику і аудит) їхні листи і натиснути кнопку «Відповісти».
Мені відомі випадки, коли такі дії призводили копірайтера в непогані проекти.
Тому не поспішайте заносити СПАМ в чорний список. Авось знадобиться.
No comments:
Post a Comment