Tuesday, March 24, 2015

Підвищення ефективності маркетингу і продажів забороненого до реклами товару

Студент

Бурлак Катерина Михайлівна, студент, Стерлитамакский філія УГАТУ. Науковий керівник: Дударєва Зайтуна Мухтаровна, доктор філологічних наук, Стерлитамакский філія УГАТУ


Анотація:
Стаття присвячена проблемі реалізації продажу продукції, на рекламу якої діє заборона. Для вирішення проблеми проаналізовані найменування близько 60 точок, які торгують алкогольною продукцією в містах Республіки Башкортостан, і сформульована коротка інструкція з вибору назви магазинів пива.


Abstract:
Article is devoted to a problem of realization of sale of production which advertizing is affected by a ban. For a solution names about 60 points trading in alcoholic products in the cities of the Republic of Bashkortostan are analyzed and the short instruction on a choice of the name of shops of beer is formulated.


Ключові слова:
маркетинг; реклама; назву.

Keywords:
marketing; advertizing; name.


УДК 338.3
Як човен назвеш, так вона і попливе. Ця фраза найкраще відображає ситуацію, коли фірма починає успішну роботу, але її назва відштовхує клієнтів, і позбавляє подальшого розвитку компанії. Для розгляду даної ситуації і аналізу назв магазинів особливу увагу приділили такому ходовому товарі, як пивні напої.

У минулі сторіччя до пива ставилися дещо інакше. Уже в ті часи було вивчено, що в пиві містяться деякі солі, важливі для організму людини, в тому числі і солі фосфорної кислоти і необхідні амінокислоти. Тому воно використовувалося як ліки з середніх віків.

Перш, ніж розповідати про корисні властивості живого пива, необхідно нагадати про його шкоду. Про ту шкоду, яку викликається його непомірним споживанням. Все-таки, живе пиво, як і інші корисні харчові продукти, це не ліки в прямому сенсі цього слова. Але навіть якби воно було ліками, все одно, будь медик скаже, що різниця між лікарським препаратом і отрутою нерідко полягає лише в дозі.

На російському ринку пиво користується стабільним попитом. За законом пиво можна продавати тільки людині, яка досягла 18 років. Крім того, з 1 липня 2012 пиво і напої, що виготовляються на його основі, прирівняні до алкогольної продукції. А значить, пінний напій став підпорядковуватися тим самим рекламним правилам, що і більш міцне спиртне. І після цього виникло питання, як же заманити покупця на покупку пива, враховуючи те, що на рекламу даного продукту діє заборона. Для відповіді на дане питання звернемося до самого поняття «реклама».

Реклама - це засіб просування товару. На сьогоднішній день реклама є найпоширенішим і найпопулярнішим маркетинговим комунікаційним інструментом.
Під маркетингом розуміється вид людської діяльності, спрямований на задоволення потреб за допомогою обміну. Практична діяльність маркетингу зачіпає інтереси кожної людини. Для покупця важливо, щоб ринок запропонував йому якісні товари за помірними цінами. Продавцю потрібно продати товар. А державний законодавець цікавиться проблемами надійності та безпеки випущених товарів, їх якістю, рівнем цін і проблемами сервісу, досягнення максимально можливого високого рівня споживання.

І для того щоб продавець міг здійснювати ефективно свою діяльність, необхідно знати основні засоби просування товарів на ринок:

    Особиста (персональна) продаж - регулярні контакти продавця зі споживачем.
    Реклама - спрямована на заклик до купівлі того чи іншого товару.
    Громадські зв'язки. Необхідно підтримувати хороші відносини з місцевим населенням, спонсорами, державними установами, засобами масової інформації.
    Стимулювання збуту - підвищує ефективність реклами та персональної (особистої) продажу.
    Сервіс - задоволення запитів покупців, якісне обслуговування клієнтів може гарантувати нові замовлення в майбутньому.
    Створення позитивної громадської думки - безкоштовне повідомлення про фірму або її продукції за допомогою засобів масової інформації.

Сотні мільярдів доларів витрачається щорічно в світі на рекламу. Будь-яка реклама є довільною формі не персональної презентації і просування товару. Найбільш важливими складовими реклами є: рекламне звернення, носій реклами (засіб, місце донесення рекламного звернення), час донесення рекламного звернення в аудитори.

Одним із способів залучення покупців є вибір назви магазину. Придумати назву пивного магазину не так-то просто. З чого слід почати пошуки або вибір назви? Якими принципами можна керуватися? Як не помилитися? Всі ці питання потребують точних відповідях. Тут доведеться включити творчу фантазію, кмітливість. Важливо домогтися унікальності нового імені, але не переборщити з оригінальністю. В іншому випадку нова вивіска відлякає потенційних клієнтів або мало зацікавить їх.

Багато досвідчених бізнесмени рекомендують починати придумування назви з основної ідеї підприємства. Саме від характеру товару і залежатиме адекватну назву магазину. Звузивши коло того, що планується продавати і, визначивши ідею діяльності, можна придумати дуже гарна назва.

Дуже часто підприємці звертаються в рекламні агентства для того щоб вони придумали оригінальні назви для їх торгових точок. Розглянемо ці назви, як спосіб залучення покупців. Для цього були вивчені вивіски магазинів алкогольної продукції кількох міст. В результаті дослідження їх можна розділити по декількох категоріях.

1) Назви пов'язані з торгівлею: Алкомаркет, БірМаг, Главпивторг, Пивний бутик, Пивний магазин. Пивна лавка, Главпівмаг, Пивна точка, Перший пивний, Півмаг', Магазин розливного пива.
2) Вивіски магазинів, пов'язані з географічними і природними об'єктами. Але в цьому випадку важливо, щоб обраний варіант викликав у покупця приємні асоціації і був добре знайомий. Розглянуто були деякі з них: Ямайка, Шихан, Оазис пива, Пивний затоку, Пивна пристань.
3) Назви, які мають на увазі під собою великий асортимент. До них відносяться: Море пива, Пивна Академія, Галерея пива, Світ напоїв, Бір-банк, Центр пінних напоїв, Пивний дворик, Пивний льох, ПівГрад, Пивниця, Золота бочка, Пивна свердловина, Півпункт, Будинок пива, Пивний світ, Beerландія, СІТІБІЕР.
4) З давніх часів Німеччина і Чехія славляться своїми хмільними напоями, як гарною якістю, так і відмінним смаком. Не дарма в них досі проводяться широко відомі свята пива. Тому не рідко присвоюються такі назви магазинам: Бір-фест, Oktoberfest, Beer MaG Prazecka, Чеський дворик, Bermenghem. Власник, таким чином, викликає у споживача повагу та інтерес до пропонованого асортименту.
5) З урахуванням того, що в наші дні великий відсоток населення мають залізних коней і є водіями, підприємці вирішили обіграти і цей факт, викликавши у свідомості покупця образ заправки автомобіля паливом, який після осмислення самої фрази переноситься з машини на самого себе. Такою назвою є: Півзаправка і Пивна заправних станцій №1. Не відходячи від теми автомобіля, та ще й з співзвуччям назви такого пива часів СРСР як «Жигулівське» інший підприємець назвав свій магазин Жигулі.
6) У наш час покупців приваблюють іноземні назви, і підприємці успішно це використовують. Для цього застосовуються різні варіанти: KEGA, Beer-ka, Lux drinks, Beerbank, Gold pub, DoBeerMan, EuroSar, GREAT BEER, BEER'КОFF, STARE MESTO, La Beer Int.
7) Виробництво пивних напоїв ґрунтується на хмелю, тому магазини, що мають схожі слова або словосполучення ідеально підходять для назв магазинів пивної продукції. А саме: Хміль, Хмельнов', Хмільний гурман, Хмільний бочонок, Хмільна застава, солод.

Проаналізувавши найменування точок, які торгують алкогольною продукцією, сформулювали коротку інструкцію з вибору назви магазинів пива:
1. Скласти словесну комбінацію, в якій буде відображена пивна тематика і якась асоціація, пов'язана з вживанням цього продукту, його історією, відомими фактами.
2. Намагатися підбирати такі словосполучення, які будуть викликати у споживачів позитивні емоції.
3. Перевірити унікальність нової назви шляхом вивчення переліку працюють на ринку пивних магазинів в місті, районі, окрузі.

Слід звернути особливу увагу на те, що необхідно уникати використання в назві пивного магазину стереотипних найменувань, «побитих» або вульгарних фраз, найменувань населених пунктів. Це знижує індивідуальність та унікальність придуманого товарного знака, а значить зменшує шанси на залучення покупців.

Занадто оригінальна назва торгової точки, де продається пиво, може відлякати або розсмішити покупців, що не додасть магазину популярності. Описову назву здасться потенційному споживачеві нудним і непривабливим. Тому важливо знайти «золоту серединку» між цими двома крайностями.

Назва повинна бути яскравим, оригінальним, легкозапоминающиеся і асоціюватися з пивом. У назві не обов'язково має бути слово пиво. Це може бути і нейтральну назву, але яке у людей буде асоціюватися з пивом.

Назва повинна народжувати асоціації з хорошим пивом, багатим вибором, хорошим сервісом, а також бажання прийти ще раз.

Таким чином, правильний вибір назви може значного вплинути на подальший розвиток вашого бізнесу. Саме від нього залежить, яке перше враження на клієнта справить даний магазин. При цьому головним завданням при оформленні вивіски магазину є не тільки створення зрозумілого покупцям образу, але і вираз його у фірмовій назві та інших елементах фірмового стилю. Важливо пам'ятати - гарне назва повинна легко читатися і запам'ятовуватися.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru