Як же задовбали інтернет-магазини цим широким асортиментом. Куди не плюнь, все хизуються «величезним» і «найширшим» асортиментом товару. І щиро вважають це головним своєю конкурентною перевагою. Мовляв, якщо у відвідувача очі розбіглися при вигляді сотень позицій, то все - він наш.
При цьому велика частина підприємців так і залишилася благополучно з совковим мисленням.
Про методи і принципи роботи з клієнтами вони навіть не замислюються.
А навіщо?
Адже головне - по-швидкому наповнити каталог товарами і зачаїтися в солодкому передчутті баришів.
Я вже говорив у статті «Для бізнесу ідеї не потрібні (п ... ц)» про те, що у нас зовсім необов'язково виходити на ринок з якимось Смачним Пропозицією або знаходити незайняту нішу, пропонуючи споживачеві щось нове. Навіщо все це, якщо елементарний процес взаємодії з клієнтами більшість налагодити не може?
І все більше я переконуюся в правоті своїх висновків. Буквально на кожному кроці.
Ось і зараз я вже 2 тижні (!) Не можу купити дві бамбукові подушки. У трьох (!) Інтернет-магазинах у мене нічого не вийшло.
Перший. Замовлення було зроблено 2-го січня. 3-го передзвонили, сказали, що все прийнято, але відправити подушки зможуть тільки 10-го - свята. Ну, свята - це святе. Все розумію, ніхто не в образі.
Дзвінок 10-го. Таких подушок немає в наявності. Браво, панове комерсанти! Приголомшлива організація роботи з клієнтами. І взагалі роботи.
Другий і третій інтернет-магазини. З періодичністю в один день передзвонювали після скоєння мною замовлення і з гіркотою повідомляли, що таких подушок немає в наявності. Коли будуть - один Бог відає.
До речі, тільки в останньому інтернет-магазині консультант спробував запропонувати альтернативу. Але зробив це дуже так корявенько і непрофесійно. До того ж ціна була на 50% вище. Чи не варіант.
Хочу звернути увагу, що у всіх трьох інтернет-магазинах широченний, блін, вибір, але в жодному з них не було поруч з товарами функціоналу «є в наявності», «ні в наявності».
Тобто просто взяли і злили в каталог весь асортимент, а там вже по ходу справи розберемося.
От і скажіть на милість, навіщо мені ваш широкий асортимент, низькі ціни, безкоштовна доставка і знижка 5% на наступну покупку? Якщо ви не в змозі організувати роботу зручно для клієнта.
«Ні, це не Ріо-де-Жанейро»
PS До речі, тільки в одному інтернет-магазині було якусь подобу нормального пошуку. В інших я не міг відразу ж побачити бамбукові подушки. Тобто є загальний розділ «Подушки» з купою позицій і можливістю сортування за цінами. І все. Шукаєш бамбукові? Просматриваю весь каталог. Важливий момент - для аналізу сайту потрібен свіжий погляд .
При цьому велика частина підприємців так і залишилася благополучно з совковим мисленням.
Про методи і принципи роботи з клієнтами вони навіть не замислюються.
А навіщо?
Адже головне - по-швидкому наповнити каталог товарами і зачаїтися в солодкому передчутті баришів.
Я вже говорив у статті «Для бізнесу ідеї не потрібні (п ... ц)» про те, що у нас зовсім необов'язково виходити на ринок з якимось Смачним Пропозицією або знаходити незайняту нішу, пропонуючи споживачеві щось нове. Навіщо все це, якщо елементарний процес взаємодії з клієнтами більшість налагодити не може?
І все більше я переконуюся в правоті своїх висновків. Буквально на кожному кроці.
Ось і зараз я вже 2 тижні (!) Не можу купити дві бамбукові подушки. У трьох (!) Інтернет-магазинах у мене нічого не вийшло.
Перший. Замовлення було зроблено 2-го січня. 3-го передзвонили, сказали, що все прийнято, але відправити подушки зможуть тільки 10-го - свята. Ну, свята - це святе. Все розумію, ніхто не в образі.
Дзвінок 10-го. Таких подушок немає в наявності. Браво, панове комерсанти! Приголомшлива організація роботи з клієнтами. І взагалі роботи.
Другий і третій інтернет-магазини. З періодичністю в один день передзвонювали після скоєння мною замовлення і з гіркотою повідомляли, що таких подушок немає в наявності. Коли будуть - один Бог відає.
До речі, тільки в останньому інтернет-магазині консультант спробував запропонувати альтернативу. Але зробив це дуже так корявенько і непрофесійно. До того ж ціна була на 50% вище. Чи не варіант.
Хочу звернути увагу, що у всіх трьох інтернет-магазинах широченний, блін, вибір, але в жодному з них не було поруч з товарами функціоналу «є в наявності», «ні в наявності».
Тобто просто взяли і злили в каталог весь асортимент, а там вже по ходу справи розберемося.
От і скажіть на милість, навіщо мені ваш широкий асортимент, низькі ціни, безкоштовна доставка і знижка 5% на наступну покупку? Якщо ви не в змозі організувати роботу зручно для клієнта.
«Ні, це не Ріо-де-Жанейро»
PS До речі, тільки в одному інтернет-магазині було якусь подобу нормального пошуку. В інших я не міг відразу ж побачити бамбукові подушки. Тобто є загальний розділ «Подушки» з купою позицій і можливістю сортування за цінами. І все. Шукаєш бамбукові? Просматриваю весь каталог. Важливий момент - для аналізу сайту потрібен свіжий погляд .
No comments:
Post a Comment