Tuesday, March 31, 2015

Ведучий брокер Forex

Вартість заявки знижена на 55%

В наше агентство звернувся клієнт, один з провідних брокерів на ринку Forex, з проханням розробити і реалізувати стратегії щодо збільшення кількості заявок на відкриття рахунку ECN.

Завдання - від 10 заявок на день на відкриття рахунку ECN з певних регіонів.
Раніше рекламні кампанії за цим напрямком не розміщувати в контекстній рекламі, тому вартість заявки не була узгоджена заздалегідь, а визначилася в ході тесту.

Рішення

Запланували запуск рекламних кампаній на майданчику Яндекс.Директ , потім на Google Adwords .

Підібрали ключові запити для розміщення, склали тексти оголошень і підібрали зображення для РСЯ . Оголошення створювалися за принципом «1 ключове слово = 1 оголошення». Кожне оголошення Прометей індивідуальної міткою для відстеження детальної статистики в Google Analytics . Окремо створили кампанії для розміщення в РСЯ . Всі рекламні кампанії підключили до управління через сервіс автоматизації контекстної реклами R-брокер. Еволюція стратегій розміщення виглядає наступним чином:

Спочатку був зроблений акцент на розміщення рекламних кампаній на пошуку Яндекса - була обрана стратегія «Показ у спецрозміщенні або гарантованих показах за мінімальною ціною без зміщення в динамічні покази». При цьому ціна кліка була досить високою через конкуренцію з тематики, а бюджет, визначений на день, закінчувався дуже швидко, і більшу частину дня оголошення стояли.

Максимальний результат, який вдалося отримати при використанні цієї стратегії - 5 заявок на день при високій середній вартості заявки.

Проаналізувавши ситуацію, фахівцями Registratura.ru було прийнято рішення активізувати розміщення оголошень в РСЯ з метою зниження вартості кліка, збільшення їх кількості, і, відповідно, зростання чисельності заявок. На розміщення в РСЯ направили спочатку 50%, потім 70% денного бюджету. При цьому в налаштуваннях було встановлено обмеження за ціною кліка не вище 50% від ціни на пошуку Яндекса.

В результаті кількість заявок стало не менше 10 в день, а їх середня вартість знизилася на 30% від початкової ціни.

Далі був проведений конверсійний моніторинг усіх фраз, за якими розміщуються оголошення. В результаті були виявлені фрази, що приносять конверсії в заявки (як на пошуку, так і в РСЯ), і стратегія розміщення була переорієнтована на пріоритетні покази в спецрозміщенні за вигідною ціною за цими фразами. Фрази, що не принесли конверсію в період заміру (як правило, 2 тижні), перекладалися для показів на нижчі позиції. У разі якщо за фразою відбувалася конверсія, її знову переводили на пріоритетне розміщення.
В результаті проведених робіт з оптимізації кампаній кількість заявок збільшилася до 18 в день, а вартість заявки скоротилася на 55% від початкової ціни.

На Яндекс.Директе була налаштована ретаргетінговая кампанія з умовою «Показувати оголошення усім відвідувачам сторінки за винятком залишили заявку». Аудиторія ретаргетінга не дуже велика, але, тим не менш, заявки з цієї рекламної кампанії також надходять.

На даний момент на етапі розгону знаходяться рекламні кампанії на Google Adwords - вартість заявки поки порівнянна з вартістю для Яндекс.Директа на етапі запуску, але ми впевнені, що зможемо скоротити її без втрати якості на сорок і більше відсотків.

У перший місяць ведення рекламних кампаній на Яндекс.Директе було проведено A / B тестування двох посадочних сторінок, націлених на збільшення конверсії в заявки. Протягом першого тижня проводилось розміщення оголошень з однією сторінкою, протягом наступного тижня - з іншого, потім для чистоти результатів, експеримент був повторений. У результаті була виявлена більш конверсійна посадкова сторінка, яку залишилося тільки доопрацювати після проведення тесту (доопрацювання торкнулися форми заявки, а також розташування блоків на сторінці).

Спільно з клієнтом провели інтеграцію рекламних кампаній на Яндекс.Директе і Google Adwords з системою 1С-Бітрікс. Інтеграція дозволила в режимі реального часу відслідковувати якість заявок і їх подальшу конвертацію у відкриття рахунку, що надалі дозволило оптимізувати рекламні кампанії за даними кінцевих конверсій.

Результати

Кількість отриманих заявок склало від 15 до 18 в день - результат не є граничним, тому в даний час проводиться подальша оптимізація кампаній на Яндекс.Директе . Крім того, Google Adwords відкриває можливості для отримання заявок за ціною, зіставною з заявками з Яндекс.Директа . Надалі можливе використання додаткових каналів розміщення ( ретаргетінг в соціальних мережах з певними соціально-демографічними настройками, медійно-контекстний банер).

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru