Вартість заявки знижена на 55%
В наше агентство звернувся клієнт, один з провідних брокерів на ринку Forex, з проханням розробити і реалізувати стратегії щодо збільшення кількості заявок на відкриття рахунку ECN.
Завдання - від 10 заявок на день на відкриття рахунку ECN з певних регіонів.
Раніше рекламні кампанії за цим напрямком не розміщувати в контекстній рекламі, тому вартість заявки не була узгоджена заздалегідь, а визначилася в ході тесту.
Рішення
Запланували запуск рекламних кампаній на майданчику Яндекс.Директ , потім на Google Adwords .
Підібрали ключові запити для розміщення, склали тексти оголошень і підібрали зображення для РСЯ . Оголошення створювалися за принципом «1 ключове слово = 1 оголошення». Кожне оголошення Прометей індивідуальної міткою для відстеження детальної статистики в Google Analytics . Окремо створили кампанії для розміщення в РСЯ . Всі рекламні кампанії підключили до управління через сервіс автоматизації контекстної реклами R-брокер. Еволюція стратегій розміщення виглядає наступним чином:
Спочатку був зроблений акцент на розміщення рекламних кампаній на пошуку Яндекса - була обрана стратегія «Показ у спецрозміщенні або гарантованих показах за мінімальною ціною без зміщення в динамічні покази». При цьому ціна кліка була досить високою через конкуренцію з тематики, а бюджет, визначений на день, закінчувався дуже швидко, і більшу частину дня оголошення стояли.
Максимальний результат, який вдалося отримати при використанні цієї стратегії - 5 заявок на день при високій середній вартості заявки.
Проаналізувавши ситуацію, фахівцями Registratura.ru було прийнято рішення активізувати розміщення оголошень в РСЯ з метою зниження вартості кліка, збільшення їх кількості, і, відповідно, зростання чисельності заявок. На розміщення в РСЯ направили спочатку 50%, потім 70% денного бюджету. При цьому в налаштуваннях було встановлено обмеження за ціною кліка не вище 50% від ціни на пошуку Яндекса.
В результаті кількість заявок стало не менше 10 в день, а їх середня вартість знизилася на 30% від початкової ціни.
Далі був проведений конверсійний моніторинг усіх фраз, за якими розміщуються оголошення. В результаті були виявлені фрази, що приносять конверсії в заявки (як на пошуку, так і в РСЯ), і стратегія розміщення була переорієнтована на пріоритетні покази в спецрозміщенні за вигідною ціною за цими фразами. Фрази, що не принесли конверсію в період заміру (як правило, 2 тижні), перекладалися для показів на нижчі позиції. У разі якщо за фразою відбувалася конверсія, її знову переводили на пріоритетне розміщення.
В результаті проведених робіт з оптимізації кампаній кількість заявок збільшилася до 18 в день, а вартість заявки скоротилася на 55% від початкової ціни.
На Яндекс.Директе була налаштована ретаргетінговая кампанія з умовою «Показувати оголошення усім відвідувачам сторінки за винятком залишили заявку». Аудиторія ретаргетінга не дуже велика, але, тим не менш, заявки з цієї рекламної кампанії також надходять.
На даний момент на етапі розгону знаходяться рекламні кампанії на Google Adwords - вартість заявки поки порівнянна з вартістю для Яндекс.Директа на етапі запуску, але ми впевнені, що зможемо скоротити її без втрати якості на сорок і більше відсотків.
У перший місяць ведення рекламних кампаній на Яндекс.Директе було проведено A / B тестування двох посадочних сторінок, націлених на збільшення конверсії в заявки. Протягом першого тижня проводилось розміщення оголошень з однією сторінкою, протягом наступного тижня - з іншого, потім для чистоти результатів, експеримент був повторений. У результаті була виявлена більш конверсійна посадкова сторінка, яку залишилося тільки доопрацювати після проведення тесту (доопрацювання торкнулися форми заявки, а також розташування блоків на сторінці).
Спільно з клієнтом провели інтеграцію рекламних кампаній на Яндекс.Директе і Google Adwords з системою 1С-Бітрікс. Інтеграція дозволила в режимі реального часу відслідковувати якість заявок і їх подальшу конвертацію у відкриття рахунку, що надалі дозволило оптимізувати рекламні кампанії за даними кінцевих конверсій.
Результати
Кількість отриманих заявок склало від 15 до 18 в день - результат не є граничним, тому в даний час проводиться подальша оптимізація кампаній на Яндекс.Директе . Крім того, Google Adwords відкриває можливості для отримання заявок за ціною, зіставною з заявками з Яндекс.Директа . Надалі можливе використання додаткових каналів розміщення ( ретаргетінг в соціальних мережах з певними соціально-демографічними настройками, медійно-контекстний банер).
В наше агентство звернувся клієнт, один з провідних брокерів на ринку Forex, з проханням розробити і реалізувати стратегії щодо збільшення кількості заявок на відкриття рахунку ECN.
Завдання - від 10 заявок на день на відкриття рахунку ECN з певних регіонів.
Раніше рекламні кампанії за цим напрямком не розміщувати в контекстній рекламі, тому вартість заявки не була узгоджена заздалегідь, а визначилася в ході тесту.
Рішення
Запланували запуск рекламних кампаній на майданчику Яндекс.Директ , потім на Google Adwords .
Підібрали ключові запити для розміщення, склали тексти оголошень і підібрали зображення для РСЯ . Оголошення створювалися за принципом «1 ключове слово = 1 оголошення». Кожне оголошення Прометей індивідуальної міткою для відстеження детальної статистики в Google Analytics . Окремо створили кампанії для розміщення в РСЯ . Всі рекламні кампанії підключили до управління через сервіс автоматизації контекстної реклами R-брокер. Еволюція стратегій розміщення виглядає наступним чином:
Спочатку був зроблений акцент на розміщення рекламних кампаній на пошуку Яндекса - була обрана стратегія «Показ у спецрозміщенні або гарантованих показах за мінімальною ціною без зміщення в динамічні покази». При цьому ціна кліка була досить високою через конкуренцію з тематики, а бюджет, визначений на день, закінчувався дуже швидко, і більшу частину дня оголошення стояли.
Максимальний результат, який вдалося отримати при використанні цієї стратегії - 5 заявок на день при високій середній вартості заявки.
Проаналізувавши ситуацію, фахівцями Registratura.ru було прийнято рішення активізувати розміщення оголошень в РСЯ з метою зниження вартості кліка, збільшення їх кількості, і, відповідно, зростання чисельності заявок. На розміщення в РСЯ направили спочатку 50%, потім 70% денного бюджету. При цьому в налаштуваннях було встановлено обмеження за ціною кліка не вище 50% від ціни на пошуку Яндекса.
В результаті кількість заявок стало не менше 10 в день, а їх середня вартість знизилася на 30% від початкової ціни.
Далі був проведений конверсійний моніторинг усіх фраз, за якими розміщуються оголошення. В результаті були виявлені фрази, що приносять конверсії в заявки (як на пошуку, так і в РСЯ), і стратегія розміщення була переорієнтована на пріоритетні покази в спецрозміщенні за вигідною ціною за цими фразами. Фрази, що не принесли конверсію в період заміру (як правило, 2 тижні), перекладалися для показів на нижчі позиції. У разі якщо за фразою відбувалася конверсія, її знову переводили на пріоритетне розміщення.
В результаті проведених робіт з оптимізації кампаній кількість заявок збільшилася до 18 в день, а вартість заявки скоротилася на 55% від початкової ціни.
На Яндекс.Директе була налаштована ретаргетінговая кампанія з умовою «Показувати оголошення усім відвідувачам сторінки за винятком залишили заявку». Аудиторія ретаргетінга не дуже велика, але, тим не менш, заявки з цієї рекламної кампанії також надходять.
На даний момент на етапі розгону знаходяться рекламні кампанії на Google Adwords - вартість заявки поки порівнянна з вартістю для Яндекс.Директа на етапі запуску, але ми впевнені, що зможемо скоротити її без втрати якості на сорок і більше відсотків.
У перший місяць ведення рекламних кампаній на Яндекс.Директе було проведено A / B тестування двох посадочних сторінок, націлених на збільшення конверсії в заявки. Протягом першого тижня проводилось розміщення оголошень з однією сторінкою, протягом наступного тижня - з іншого, потім для чистоти результатів, експеримент був повторений. У результаті була виявлена більш конверсійна посадкова сторінка, яку залишилося тільки доопрацювати після проведення тесту (доопрацювання торкнулися форми заявки, а також розташування блоків на сторінці).
Спільно з клієнтом провели інтеграцію рекламних кампаній на Яндекс.Директе і Google Adwords з системою 1С-Бітрікс. Інтеграція дозволила в режимі реального часу відслідковувати якість заявок і їх подальшу конвертацію у відкриття рахунку, що надалі дозволило оптимізувати рекламні кампанії за даними кінцевих конверсій.
Результати
Кількість отриманих заявок склало від 15 до 18 в день - результат не є граничним, тому в даний час проводиться подальша оптимізація кампаній на Яндекс.Директе . Крім того, Google Adwords відкриває можливості для отримання заявок за ціною, зіставною з заявками з Яндекс.Директа . Надалі можливе використання додаткових каналів розміщення ( ретаргетінг в соціальних мережах з певними соціально-демографічними настройками, медійно-контекстний банер).
No comments:
Post a Comment