Tuesday, March 24, 2015

3 грубі Email-помилки, які зжерли мої доходи

Здрастуйте, любі читачі. Пропоную зробити традицією переклад цікавих статей західних гуру. Минулого разу це була стаття «25 способів підвищити конверсію від Террі Діна» , в якій були дуже навіть цікаві приклади.

Сьогодні у нас на поле також Террі Дін - відомий фахівець з інтернет-маркетингу. Стаття присвячена трьом помилок у Email-маркетингу, через які Террі Дін свого часу втратив багато грошей. (Мої коментарі винесені в дужки і виділені курсивом). Корисного вам читання!

Пряма мова - понеслася.

Електронна пошта змінила моє життя. Це найпотужніший інструмент для потрапляння в цільову аудиторію, коли регулярне спілкування природним чином призводить до продажів.

І ця позиція залишається непорушною навіть з урахуванням всіх тих нововведень, якими поповнився онлайн-бізнес в останні роки.

Але в перші кілька років я робив грубі помилки. Про трьох з них я повідаю нижче, адже навіть сьогодні багато хто з вас роблять їх.

1. Періодичність листів

Довгий час я жив у страху. Це був страх, що всі мої передплатники одпишуть і розбіжаться хто куди, якщо я ХОЧА Б РАЗ пошлю більше 1 листа на тиждень.

Серйозно, я і сам не знаю чому я увірував, що є якась «магічна риса», яку ти не можеш переступити. Це здається дурним мені зараз, але цей страх пожирав мою прибуток багато років.

Хто знає, на скільки більше я заробив би, якби посилав листи кілька разів на тиждень або навіть щодня.

(Про щодня - це не перебільшення. Я підписаний на двох американських гуру email-маркетингу. Протягом тижня від них приходять 5-6 листів стабільно. Багато це чи мало для вашого бізнесу - сказати заочно неможливо. Потрібно вникати в структуру, в потреби ЦА і, звичайно, проводити тестування).

  2. Нудні теми листів

Кожне нове лист був з однією і тією ж темою «Террі, Золото Інтернету Тут ...» (я зберіг авторське оформлення, нагадую - в англійській мові в темах і заголовках всі слова пишуться з великої літери).

Ніякого різноманіття. Не чіпляє. Ні вигод.

Кращі теми містять перевага + цікавість.

(Так-то воно так, але сьогоднішня проблема в тому, що наші інфобізнесмени заїздили цей принцип до упаду своїми «дізнайся, як заробляти $ 5000 в день», «Олександр, 30 осіб першими придбали ЦЕЙ курс і вже заробляють ...». Тому цілком ймовірно, що зараз прості теми «Олександр, запрошуємо Вас на безкоштовний вебінар по контент-маркетингу» працюватимуть краще, ніж інтригуючі «Відкрий лист і дізнайся, як залучити в твій блог мільйони передплатників».

Що стосується симбіозу «перевага + цікавість», то це не ново. Часто продають тексти будуються навколо переваг продукту \ послуги + доказів. І, звичайно, їх повинно бути цікаво читати).

  3. Періодичність акцій і спеціальних пропозицій

Звичайно, я то тут, то там робив посилання на деякі продукти і послуги, але спеціальні акції проводив лише кілька разів на рік.

Тут працювала та ж логіка, що змушувала мене обмежувати кількість листів на тиждень. Я боявся, що «занадто рекламні» листи - це зовсім не те, що шукали мої передплатники, тому вони будуть відписуватись.

Цей страх обмежив моє мислення, а мислення, у свою чергу, обмежило прибуток. Поки ви робите контент особистим і «характерним» (і корисним), ваша аудиторія буде шукати товари та послуги, які ви пропонуєте.

Незважаючи на ці 3 помилки і кілька інших, Email-розсилки - як і раніше ключ до моєї волі.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru