Здрастуйте, любі читачі. Пропоную зробити традицією переклад цікавих статей західних гуру. Минулого разу це була стаття «25 способів підвищити конверсію від Террі Діна» , в якій були дуже навіть цікаві приклади.
Сьогодні у нас на поле також Террі Дін - відомий фахівець з інтернет-маркетингу. Стаття присвячена трьом помилок у Email-маркетингу, через які Террі Дін свого часу втратив багато грошей. (Мої коментарі винесені в дужки і виділені курсивом). Корисного вам читання!
Пряма мова - понеслася.
Електронна пошта змінила моє життя. Це найпотужніший інструмент для потрапляння в цільову аудиторію, коли регулярне спілкування природним чином призводить до продажів.
І ця позиція залишається непорушною навіть з урахуванням всіх тих нововведень, якими поповнився онлайн-бізнес в останні роки.
Але в перші кілька років я робив грубі помилки. Про трьох з них я повідаю нижче, адже навіть сьогодні багато хто з вас роблять їх.
1. Періодичність листів
Довгий час я жив у страху. Це був страх, що всі мої передплатники одпишуть і розбіжаться хто куди, якщо я ХОЧА Б РАЗ пошлю більше 1 листа на тиждень.
Серйозно, я і сам не знаю чому я увірував, що є якась «магічна риса», яку ти не можеш переступити. Це здається дурним мені зараз, але цей страх пожирав мою прибуток багато років.
Хто знає, на скільки більше я заробив би, якби посилав листи кілька разів на тиждень або навіть щодня.
(Про щодня - це не перебільшення. Я підписаний на двох американських гуру email-маркетингу. Протягом тижня від них приходять 5-6 листів стабільно. Багато це чи мало для вашого бізнесу - сказати заочно неможливо. Потрібно вникати в структуру, в потреби ЦА і, звичайно, проводити тестування).
2. Нудні теми листів
Кожне нове лист був з однією і тією ж темою «Террі, Золото Інтернету Тут ...» (я зберіг авторське оформлення, нагадую - в англійській мові в темах і заголовках всі слова пишуться з великої літери).
Ніякого різноманіття. Не чіпляє. Ні вигод.
Кращі теми містять перевага + цікавість.
(Так-то воно так, але сьогоднішня проблема в тому, що наші інфобізнесмени заїздили цей принцип до упаду своїми «дізнайся, як заробляти $ 5000 в день», «Олександр, 30 осіб першими придбали ЦЕЙ курс і вже заробляють ...». Тому цілком ймовірно, що зараз прості теми «Олександр, запрошуємо Вас на безкоштовний вебінар по контент-маркетингу» працюватимуть краще, ніж інтригуючі «Відкрий лист і дізнайся, як залучити в твій блог мільйони передплатників».
Що стосується симбіозу «перевага + цікавість», то це не ново. Часто продають тексти будуються навколо переваг продукту \ послуги + доказів. І, звичайно, їх повинно бути цікаво читати).
3. Періодичність акцій і спеціальних пропозицій
Звичайно, я то тут, то там робив посилання на деякі продукти і послуги, але спеціальні акції проводив лише кілька разів на рік.
Тут працювала та ж логіка, що змушувала мене обмежувати кількість листів на тиждень. Я боявся, що «занадто рекламні» листи - це зовсім не те, що шукали мої передплатники, тому вони будуть відписуватись.
Цей страх обмежив моє мислення, а мислення, у свою чергу, обмежило прибуток. Поки ви робите контент особистим і «характерним» (і корисним), ваша аудиторія буде шукати товари та послуги, які ви пропонуєте.
Незважаючи на ці 3 помилки і кілька інших, Email-розсилки - як і раніше ключ до моєї волі.
Сьогодні у нас на поле також Террі Дін - відомий фахівець з інтернет-маркетингу. Стаття присвячена трьом помилок у Email-маркетингу, через які Террі Дін свого часу втратив багато грошей. (Мої коментарі винесені в дужки і виділені курсивом). Корисного вам читання!
Пряма мова - понеслася.
Електронна пошта змінила моє життя. Це найпотужніший інструмент для потрапляння в цільову аудиторію, коли регулярне спілкування природним чином призводить до продажів.
І ця позиція залишається непорушною навіть з урахуванням всіх тих нововведень, якими поповнився онлайн-бізнес в останні роки.
Але в перші кілька років я робив грубі помилки. Про трьох з них я повідаю нижче, адже навіть сьогодні багато хто з вас роблять їх.
1. Періодичність листів
Довгий час я жив у страху. Це був страх, що всі мої передплатники одпишуть і розбіжаться хто куди, якщо я ХОЧА Б РАЗ пошлю більше 1 листа на тиждень.
Серйозно, я і сам не знаю чому я увірував, що є якась «магічна риса», яку ти не можеш переступити. Це здається дурним мені зараз, але цей страх пожирав мою прибуток багато років.
Хто знає, на скільки більше я заробив би, якби посилав листи кілька разів на тиждень або навіть щодня.
(Про щодня - це не перебільшення. Я підписаний на двох американських гуру email-маркетингу. Протягом тижня від них приходять 5-6 листів стабільно. Багато це чи мало для вашого бізнесу - сказати заочно неможливо. Потрібно вникати в структуру, в потреби ЦА і, звичайно, проводити тестування).
2. Нудні теми листів
Кожне нове лист був з однією і тією ж темою «Террі, Золото Інтернету Тут ...» (я зберіг авторське оформлення, нагадую - в англійській мові в темах і заголовках всі слова пишуться з великої літери).
Ніякого різноманіття. Не чіпляє. Ні вигод.
Кращі теми містять перевага + цікавість.
(Так-то воно так, але сьогоднішня проблема в тому, що наші інфобізнесмени заїздили цей принцип до упаду своїми «дізнайся, як заробляти $ 5000 в день», «Олександр, 30 осіб першими придбали ЦЕЙ курс і вже заробляють ...». Тому цілком ймовірно, що зараз прості теми «Олександр, запрошуємо Вас на безкоштовний вебінар по контент-маркетингу» працюватимуть краще, ніж інтригуючі «Відкрий лист і дізнайся, як залучити в твій блог мільйони передплатників».
Що стосується симбіозу «перевага + цікавість», то це не ново. Часто продають тексти будуються навколо переваг продукту \ послуги + доказів. І, звичайно, їх повинно бути цікаво читати).
3. Періодичність акцій і спеціальних пропозицій
Звичайно, я то тут, то там робив посилання на деякі продукти і послуги, але спеціальні акції проводив лише кілька разів на рік.
Тут працювала та ж логіка, що змушувала мене обмежувати кількість листів на тиждень. Я боявся, що «занадто рекламні» листи - це зовсім не те, що шукали мої передплатники, тому вони будуть відписуватись.
Цей страх обмежив моє мислення, а мислення, у свою чергу, обмежило прибуток. Поки ви робите контент особистим і «характерним» (і корисним), ваша аудиторія буде шукати товари та послуги, які ви пропонуєте.
Незважаючи на ці 3 помилки і кілька інших, Email-розсилки - як і раніше ключ до моєї волі.
No comments:
Post a Comment