Зараз працюю над сторінкою для тренінгу з підготовки лід-менеджерів. Це люди, які генерують трафік на ваш сайт. Гарні ж лід-менеджери генерують не просто трафік, а цільовий трафік. Щоб відвідувач ставав передплатником (клієнтом), а не просто походив да пішов.
Як зробити з відвідувача передплатника?
Дійсно, простий відвідувач нікому не потрібен, якщо, звичайно, він по рекламке не клікати. А ось передплатник - це вже зовсім інший коленкор. Це «тепла» лояльний юзер, з яким можна і потрібно працювати.
Передплатники потрібні ЛЮБОМУ сайту - мова не тільки про інфобізнесменов.
Передплатникам ви першим повідомляєте про акції, анонсуєте їм особливі умови розпродажів, висилаєте запрошення на якісь закриті заходи (як практикує власниця елітних салонів шуб в моєму місті) і т.п.
Але зробити передплатника можливо навіть не з кожного клієнта. Що вже тут говорити про звичайний відвідувача.
Варіантів виправити це непорозуміння маса.
По-перше, треба створити окрему посадкову сторінку і написати текст. На цій сторінці буде продаватися ТІЛЬКИ підписка. Нічого іншого. Тільки підписка.
По-друге, коли сторінка створена, як швидко набрати передплатників? Звичайно ж, давати якийсь бонус, мотив, щось безкоштовне.
Ось і підійшли ми до головного.
І ти, Маркетолог?
За останні 2 місяці в мене було 2 характерних випадку. Відвідую сайт з маркетингу. Пропонують в одному випадку отримати доступ до курсів (8 уроків), в іншому - книгу з маркетингу. Зрозуміло, в обмін на підписку на розсилку.
Підписуюся.
Чекаю. І що ви думаєте, громадяни? НІЧОГО не відбувається.
Ніякої книги мені не надсилають. Ні до яких курсам доступ не вислали.
Зверніть увагу - це сайти з маркетингу. Логічно припустити, що це робота маркетологів.
На що розрахунок? Ну, зрозуміло, на те, що людина замотати, забуде, пропустить і від розсилки НЕ отпишется. Логічно.
Начебто.
Але навіщо? Чому? Адже у всіх книгах по рекламі, маркетингу, копірайтингу висічений постулат про правду. Правда, тільки правда, і нічого крім правди. Це Закон.
Я розумію, коли його порушують початківці бізнесмени, сочиняющие ліві відгуки. До речі, їх важкувато переконати в зворотному.
Але маркетологи ... Будувати справу на обмані?
Ні, друзі. Це ж не наш метод (с). Ні до чого хорошого така генерація лідів чи не призведе. Рано чи пізно передплатники все згадають, зрозуміють, і буде тільки гірше. Та й взагалі, працювати і досягати успіху чесно - це набагато кайфово!
Як зробити з відвідувача передплатника?
Дійсно, простий відвідувач нікому не потрібен, якщо, звичайно, він по рекламке не клікати. А ось передплатник - це вже зовсім інший коленкор. Це «тепла» лояльний юзер, з яким можна і потрібно працювати.
Передплатники потрібні ЛЮБОМУ сайту - мова не тільки про інфобізнесменов.
Передплатникам ви першим повідомляєте про акції, анонсуєте їм особливі умови розпродажів, висилаєте запрошення на якісь закриті заходи (як практикує власниця елітних салонів шуб в моєму місті) і т.п.
Але зробити передплатника можливо навіть не з кожного клієнта. Що вже тут говорити про звичайний відвідувача.
Варіантів виправити це непорозуміння маса.
По-перше, треба створити окрему посадкову сторінку і написати текст. На цій сторінці буде продаватися ТІЛЬКИ підписка. Нічого іншого. Тільки підписка.
По-друге, коли сторінка створена, як швидко набрати передплатників? Звичайно ж, давати якийсь бонус, мотив, щось безкоштовне.
Ось і підійшли ми до головного.
І ти, Маркетолог?
За останні 2 місяці в мене було 2 характерних випадку. Відвідую сайт з маркетингу. Пропонують в одному випадку отримати доступ до курсів (8 уроків), в іншому - книгу з маркетингу. Зрозуміло, в обмін на підписку на розсилку.
Підписуюся.
Чекаю. І що ви думаєте, громадяни? НІЧОГО не відбувається.
Ніякої книги мені не надсилають. Ні до яких курсам доступ не вислали.
Зверніть увагу - це сайти з маркетингу. Логічно припустити, що це робота маркетологів.
На що розрахунок? Ну, зрозуміло, на те, що людина замотати, забуде, пропустить і від розсилки НЕ отпишется. Логічно.
Начебто.
Але навіщо? Чому? Адже у всіх книгах по рекламі, маркетингу, копірайтингу висічений постулат про правду. Правда, тільки правда, і нічого крім правди. Це Закон.
Я розумію, коли його порушують початківці бізнесмени, сочиняющие ліві відгуки. До речі, їх важкувато переконати в зворотному.
Але маркетологи ... Будувати справу на обмані?
Ні, друзі. Це ж не наш метод (с). Ні до чого хорошого така генерація лідів чи не призведе. Рано чи пізно передплатники все згадають, зрозуміють, і буде тільки гірше. Та й взагалі, працювати і досягати успіху чесно - це набагато кайфово!
кредитна компанія, яка надає мені кредит у розмірі 5 000 000,00 доларів Коли інші кредитні інвестори нехтують моєю пропозицією, але містер Бенджамін Лі надає мені кредит на успіх. Вони безпосередньо беруть участь у фінансуванні позики та проекті в частині інвестицій. вони надають фінансові рішення компаніям та особам, які шукають доступу до фондів ринків капіталу, вони можуть допомогти вам фінансувати ваш проект або розширити свій бізнес .. Контакт по електронній пошті :::: Також 247officedept@gmail.com або пишіть на номері Whatsapp на + 1- ( 989-394-3740)
ReplyDelete