Saturday, March 21, 2015

Білл Гейтс колом прав

Як там говорив наш дядько Білл який Гейтс: «Якщо вашого бізнесу немає в інтернеті, значить вас немає в бізнесі»?

Дуже спірно, але, чорт забирай, дуже ПРАВДА. На цьому тижні я став безпосереднім учасником битви реальних магазинів з їх інтернет-конкурентами. Перемога прогнозовано залишилася за останніми. Але знаєте в чому фокус?

У спорті іноді кажуть: «Це не ви виграли, це ми програли». У тому, що інтернет-бізнес виграє, «винен» не так він, скільки відрив від реальності реальних магазинів.

Пояснюю і пояснюю.
Помилки бізнесменів реальних магазинів: ні кроку ...

Ні, мова не про знаменитого наказі № 227 «Ні кроку назад». У реальних магазинах просто «ні кроку». Таке враження, що у них установка - жодного зайвого руху, жодного зайвого слова.

Отже, ситуація. Мені потрібно поміняти на машині розширювальний бачок (у ньому охолоджуюча рідина знаходиться) і опори передніх стійок.

Знайшов в інтернеті телефон найближчого до мене магазину (Не сайт, а просто телефон з адресою в довіднику). Дзвінок:

- Алло ...

Помилка номер один. Чому ви змушуєте клієнта перепитувати й уточнювати, чи туди він потрапив? Якщо виставляєте контакти в загальний доступ, то будьте ласкаві їм відповідати. «Магазин автозапчастин« Винтик »добрий день».

- Алло, здрастуйте, це автомагазин?

- Так.

- У вас є розширювальний бачок для Ланоса?

- Зараз подивлюся ... Поки що ні, замовили, сьогодні ввечері повинні бути.

- Тобто можна завтра приїжджати?

- Краще передзвоніть.

Помилка номер 2. Якщо ви хочете успішно конкурувати з інтернет-магазинами, то знайте, що клієнти давно вже звикли, що передзвонюють ІМ, а не ВОНИ. Дрібниця, не сперечаюся. Помилка номер один - це теж дрібниця. Але ось так по крапельці по крапельці і набігає брудна калюжа.

Подзвонив я на СТО і погодив час на завтра на другу половину дня з урахуванням того, що вранці під'їду в магазин і все куплю.

На наступний день я дочекався 11:00. Спеціально. Думаю, якщо вони вчора ввечері тільки товар отримали, то якраз буде час його розібрати. Дзвоню:

- Алло.

- Здравствуйте. Я дзвонив вчора щодо розширювального бачка для Ланоса. Привезли?

- Так, здається, так, але я ще не дивився. Передзвоніть через 6-7 хвилин (тьху ти, ешкін кльош, здрастуй, помилка номер 2).

Через 15 хвилин:

- Так, бачок привезли, але по дорозі сталася неприємність і йому горлечко відбили. Зараз замовимо знову, так що телефонуйте завтра.

- Так ви що один бачок чи що замовили?!?!?!

- Ну так.

Зрозуміло, після такого (і знову у мене не взяли телефон, щоб передзвонити завтра) цей магазин я викреслив назавжди. І знову поліз в інтернет. Через хвилину знайшов ще один зручний по розташуванню для мене shop. На жаль, але помилки повторилися і навіть нова додалася.

- Алло.

- Здрастуйте, у вас є бачок розширювальний для Ланоса і опори передніх стійок теж для Ланоса?

- Тааак, зараз, бачок є, опори ... Теж є. 160 грн штука.

Помилка номер 3. Тут помилка не настільки явна, як перші дві, але набагато більш небезпечна для бізнесу. Справа в тому, що до моменту цієї розмови я вже був у темі. Простудіював ринок і був у курсі цін. Опора передніх стійок китайська коштує 92 грн (368 руб.), Потім 110, 125, 135. Від виробника ціна залежить, природно. Дорожче 135 грн я в інтернеті не бачив.

І тут людина називає мені 160 грн (640 руб.). Ціна на 35% вище середньоринкової. Продавець повинен про це знати і це враховувати. А якщо не знає, то це суто його проблеми і проблеми цієї торгової точки.
Помилка в тому, що він, апріорі знаючи, що ціна серйозно відрізняється від того, що пропонує ринок, навіть не спробував мені продати вартість опори.

Я для машини грошей не шкодую. І завжди готовий купити саме хороше. Але в даному випадку мені потрібні пояснення, чому мені варто платити на 35% більше? Продавець ПОВИНЕН продати мені ціну, пояснити, чому ціна саме така. І не чекати при цьому, поки я сам спершу. До речі, тон у продавця був таким, ніби я сильно його відволік і він ласку мені робить, розмовляючи зі мною.

Дрібниці, пані та панове, дрібниці. Але з них і складається враження про бізнес. Після всього цього я знову пішов у мережу, знайшов інтернет-магазин. За 2 хвилини побачив, що потрібні мені товари є на складі по влаштовує мене ціною. Зробив замовлення. Через 5 хвилин мені передзвонили. Через 2 години у двері подзвонили і доставили товар. Безкоштовно. У реальності мені потрібно було одягтися, прогріти машину, поїхати шукати магазин, спробувати припаркуватися в самий пік і т.п.

Битва закінчена. Переможець на коні. Програвший ... Думає, що теж. Думайте далі, думайте. Роздуми, звичайно, облагороджують, але тільки якщо приводять до конструктивних рішень. Поки ж помилки бізнесменів (і не тільки початківців) зводять нанівець всі їхні зусилля в боротьбі з віртуальними конкурентами. У яких теж помилок предостатньо, але спочатку вони більш орієнтовані на клієнта.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru