Tuesday, March 24, 2015

6 сценаріїв для сторінки закінчення реєстрації log-in

Як говорив у великої комедії «Операція« И »та інші пригоди Шурика» герой геніального Олексія Смирнова:

«Зрозумій, студент, зараз до людей треба помягше, а на питання дивитися - Ширшов»

Пропоную вам «Ширшов» поглянути на сторінку вашого сайту, яка називається log-in. Це сторінка, на яку переходить користувач для підтвердження реєстрації (по посиланню, яке йому на пошту йому прийшла).

Що зазвичай бачить інтернет-користувач на такій сторінці?

    «Спасибі за реєстрацію»
    «Спасибі, тепер ви з нами»
    «Ви успішно зареєстровані» і т.п.

Ціла сторінка відводиться лише на одну сходинку! І це для теплого клієнта!

Давайте подивимося, як можна використовувати сторінку зареєстрованого користувача log-in у ваших інтересах.
Варіанти наповнення сторінки log-in

Суть в тому, що людина, реєструючись, тим самим показує свою лояльність до вашого сайту. Значить, з ним можна вести себе трохи агресивніше (важливо не переборщити з натиском, інакше вийде як на квітковому ринку, коли ти тільки переступаєш поріг павільйону, а на тебе така атака з усіх боків, що шкодуєш вже, що взагалі двері відкрив).

Чим же можна наповнити сторінку log-in?

    Спеціальні пропозиції. Якщо у вас такі є, то саме місце про це сказати. Причому, подати все це в якості подяки. Те ж «спасибі за реєстрацію», але з продовженням. Дякуємо, що підписалися на оновлення, наша вам вселенська подяку і такий от подаруночок \ знижка \ бонус. Таким ходом ми включаємо тригер взаємного обміну, коли людина підсвідомо прагне відплатити за те, що отримує даром. У нашому випадку це означає - скористатися спеціальною пропозицією.
    Плани. Припустимо, що мова йде про порталі «Все про ремонт». Є якийсь цикл статей «Як покласти плитку на кухні своїми руками?», Що складається з 5-ти частин. Зараз на сайті тільки 3 статті з цього циклу. Можливо, що людина і підписався на оновлення для того, щоб не пропустити заключні дві частини. І він буде вдячний, якщо на сторінці завершення реєстрації ви поділіться з ним найближчими планами і розповісте, які статті будуть опубліковані і коли. Клієнтоорієнтованість в дії.
    Правила. Якщо мова про форумі або порталах, що публікують оголошення, то «спасибі за реєстрацію» можна доповнити корисною інформацією про правила поведінки, режимі публікацій тощо. Також корисно розповісти користувачеві про правила оновлення контенту. Наприклад, що статті в блозі публікуються 2 рази на тиждень по вівторках і п'ятницях, а знижкові пропозиції оновлюються раз на два тижні. Результат - подяка користувача, тому ви передбачає його питання і забою про його комфорт.
    Пропозиція консультації. Не секрет, що консультативні продажу найбільш ефективні. Але багато клієнтів соромляться \ не хочуть \ бояться звертатися в службу підтримки. Тим більше, коли ще не до кінця впевнені, що будуть купувати. Якщо ви переконані в кваліфікації своїх консультантів, на сторінці log-in запропонуйте тільки що зареєстрованому користувачу безкоштовно отримати відповіді на всі його питання. Розкажіть, як це зручно, швидко і вигідно для нього.
    Можливість скачати тарифи, договори, міні-книги по темі і т.п. На цьому етапі ви ще не знаєте точно, навіщо людина зареєструвався, що він хоче і чого очікує. Але спробувати його задовольнити потрібно. Запропонуйте йому переглянути договори, тарифи та інші матеріали, які цікавлять стандартного клієнта.
    У багатьох сервісах та інтернет-магазинах реєстрація дає певні «плюшки»: знижку на операції, можливість безкоштовного аудиту, доступ до відео або закритого розділу etc. На сторінці log-in можна розмістити інформацію, як зареєстрованому користувачеві отримати обіцяні плюшки.

Наведені вище варіанти (пам'ятаєте!) - Це поки лише варіанти (і це НЕ заміна Email-маркетингу, а просто більш природний і м'який спосіб). Щоб вибрати правильний варіант, потрібно розуміти вашого потенційного клієнта, оцінити товар \ послугу, спільні елементи позиціонування та ін. (Можливо, у вашому випадку на сторінці закінчення реєстрації найбільш ефективним рішенням буде анекдот розмістити або кейс).

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru