Saturday, March 21, 2015

Що ховається за поняттям «повнота послуги»

Зробив діло - перевір, чи не забув ще чого

На жаль (хоча, чому на жаль, якщо на щастя?), Рідко в мене стали доходити руки до блогу. Дуже багато роботи. Але ось зараз видалася вільна хвилинка і хочу з вами обговорити ось який момент.

Одружившись, я переїхав в квартиру дружини (так-так, ось такі зараз мужики пішли), в якій живе вона вже 10 років ще з інституту.

Завжди все було нормально, але останні півтора року просто абзац якийсь: 2 рази забивалися труби, відкриваєш воду на кухні - вода виходить з душової кабіни та інші «принади». Останній раз труби забилися так, що вода стояла в раковинах і не йшла. Зрозуміло, ніякі кошти з супермаркетів не допомагали.

Треба було викликати сантехніка, щоб пробивати труби. Кудись подів я телефон людини, який приходив востаннє, тому поліз в інтернет. Перший же дзвінок мене ошелешив - 1000 грн (4000 руб.).

Я, звичайно, розумію, що січень, тільки свята закінчилися, все навколо без грошей і все таке, але нахабніти не треба. Така послуга коштує до 300 грн. Я торкався цієї теми у статті «Продавець-пасив: і не друг, і не ворог, а - так» .

Загалом, прийшли два сантехніка, дістали трос і почали орудувати ім. Позитивний момент - впоралися за 45 хвилин, вода проходить, все прекрасно.

От тільки ... Хлопці прийшли зі спортивною сумкою, в якій були лише сантехнічні троси різної жорсткості. А адже вони вийняли гофри з-під раковин у ванній та кухні. Чи не розумієте? Пояснюю. Якщо просто вставити ці гофри назад в трубне отвір, то вода починає капати, оскільки з'єднання не герметично.

Потрібна мастило - герметик. Так от у цих сантехніків не було з собою НІЧОГО - навіть плоскогубців (довелося мені свої шукати).

Тобто ситуація нелогічна. З одного боку - хлопці все зробили. Їм сказали, що потрібно труби пробити, вони і прийшли рівно з тими інструментами, які необхідні для пробивання труб. З іншого боку - герметик, плоскогубці і інша фігня це що моя, клієнта, турбота?

Позаминулого разу у сантехніка з собою було все: він навіть гофру замінив під душовою кабіною. І коштувала послуга стільки ж. Хіба що провозився він не 45 хвилин, а 2,5 години.

Що я сказати хочу?

Що, замовляючи послугу, клієнт не хоче і не повинен думати про якісь супутні моменти. Йому нецікаво, що саме у вас має бути і що ви повинні передбачити, щоб надати послугу якісно.

Приклад - копірайтинг. Клієнт, замовляючи текст, хоче отримати результат. Логічно. При цьому за замовчуванням вважається, що текст повинен бути грамотним з філологічної сторони. І якщо копірайтер може, використовуючи, припустимо, свій досвід в продажах, написати сильний продає текст, але у нього кульгає правопис, то при чому тут клієнт, вірно?

Значить, копірайтер повинен сам знайти коректора, домовитися з ним, оплатити його послуги та ін., Але клієнта це питання взагалі ніяк стосуватися не повинен.

Інший приклад - робив я собакам планові щеплення. Вакцина була якась нова. Зробив в клініці, поїхали додому. Через півгодини у собак почалася алергія. Довелося йти на стоянку за машиною і знову їхати в клініку на що лікар сказав: «Ой, я якось не подумав, що треба вакцину з димедролом вводити, тому що алергія може бути».

Ага, я про це думати повинен?

Повнота надання послуги і всякі другорядні моменти важливі так само, як якість основної послуги. Мораль проста: сантехніків цих я більше не викликом, і собак вожу до іншого ветеринара.

Спроектуйте все вищесказане на свій бізнес і якщо в ньому є подібні лазівки - приділіть їм увагу.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru