Зробив діло - перевір, чи не забув ще чого
На жаль (хоча, чому на жаль, якщо на щастя?), Рідко в мене стали доходити руки до блогу. Дуже багато роботи. Але ось зараз видалася вільна хвилинка і хочу з вами обговорити ось який момент.
Одружившись, я переїхав в квартиру дружини (так-так, ось такі зараз мужики пішли), в якій живе вона вже 10 років ще з інституту.
Завжди все було нормально, але останні півтора року просто абзац якийсь: 2 рази забивалися труби, відкриваєш воду на кухні - вода виходить з душової кабіни та інші «принади». Останній раз труби забилися так, що вода стояла в раковинах і не йшла. Зрозуміло, ніякі кошти з супермаркетів не допомагали.
Треба було викликати сантехніка, щоб пробивати труби. Кудись подів я телефон людини, який приходив востаннє, тому поліз в інтернет. Перший же дзвінок мене ошелешив - 1000 грн (4000 руб.).
Я, звичайно, розумію, що січень, тільки свята закінчилися, все навколо без грошей і все таке, але нахабніти не треба. Така послуга коштує до 300 грн. Я торкався цієї теми у статті «Продавець-пасив: і не друг, і не ворог, а - так» .
Загалом, прийшли два сантехніка, дістали трос і почали орудувати ім. Позитивний момент - впоралися за 45 хвилин, вода проходить, все прекрасно.
От тільки ... Хлопці прийшли зі спортивною сумкою, в якій були лише сантехнічні троси різної жорсткості. А адже вони вийняли гофри з-під раковин у ванній та кухні. Чи не розумієте? Пояснюю. Якщо просто вставити ці гофри назад в трубне отвір, то вода починає капати, оскільки з'єднання не герметично.
Потрібна мастило - герметик. Так от у цих сантехніків не було з собою НІЧОГО - навіть плоскогубців (довелося мені свої шукати).
Тобто ситуація нелогічна. З одного боку - хлопці все зробили. Їм сказали, що потрібно труби пробити, вони і прийшли рівно з тими інструментами, які необхідні для пробивання труб. З іншого боку - герметик, плоскогубці і інша фігня це що моя, клієнта, турбота?
Позаминулого разу у сантехніка з собою було все: він навіть гофру замінив під душовою кабіною. І коштувала послуга стільки ж. Хіба що провозився він не 45 хвилин, а 2,5 години.
Що я сказати хочу?
Що, замовляючи послугу, клієнт не хоче і не повинен думати про якісь супутні моменти. Йому нецікаво, що саме у вас має бути і що ви повинні передбачити, щоб надати послугу якісно.
Приклад - копірайтинг. Клієнт, замовляючи текст, хоче отримати результат. Логічно. При цьому за замовчуванням вважається, що текст повинен бути грамотним з філологічної сторони. І якщо копірайтер може, використовуючи, припустимо, свій досвід в продажах, написати сильний продає текст, але у нього кульгає правопис, то при чому тут клієнт, вірно?
Значить, копірайтер повинен сам знайти коректора, домовитися з ним, оплатити його послуги та ін., Але клієнта це питання взагалі ніяк стосуватися не повинен.
Інший приклад - робив я собакам планові щеплення. Вакцина була якась нова. Зробив в клініці, поїхали додому. Через півгодини у собак почалася алергія. Довелося йти на стоянку за машиною і знову їхати в клініку на що лікар сказав: «Ой, я якось не подумав, що треба вакцину з димедролом вводити, тому що алергія може бути».
Ага, я про це думати повинен?
Повнота надання послуги і всякі другорядні моменти важливі так само, як якість основної послуги. Мораль проста: сантехніків цих я більше не викликом, і собак вожу до іншого ветеринара.
Спроектуйте все вищесказане на свій бізнес і якщо в ньому є подібні лазівки - приділіть їм увагу.
На жаль (хоча, чому на жаль, якщо на щастя?), Рідко в мене стали доходити руки до блогу. Дуже багато роботи. Але ось зараз видалася вільна хвилинка і хочу з вами обговорити ось який момент.
Одружившись, я переїхав в квартиру дружини (так-так, ось такі зараз мужики пішли), в якій живе вона вже 10 років ще з інституту.
Завжди все було нормально, але останні півтора року просто абзац якийсь: 2 рази забивалися труби, відкриваєш воду на кухні - вода виходить з душової кабіни та інші «принади». Останній раз труби забилися так, що вода стояла в раковинах і не йшла. Зрозуміло, ніякі кошти з супермаркетів не допомагали.
Треба було викликати сантехніка, щоб пробивати труби. Кудись подів я телефон людини, який приходив востаннє, тому поліз в інтернет. Перший же дзвінок мене ошелешив - 1000 грн (4000 руб.).
Я, звичайно, розумію, що січень, тільки свята закінчилися, все навколо без грошей і все таке, але нахабніти не треба. Така послуга коштує до 300 грн. Я торкався цієї теми у статті «Продавець-пасив: і не друг, і не ворог, а - так» .
Загалом, прийшли два сантехніка, дістали трос і почали орудувати ім. Позитивний момент - впоралися за 45 хвилин, вода проходить, все прекрасно.
От тільки ... Хлопці прийшли зі спортивною сумкою, в якій були лише сантехнічні троси різної жорсткості. А адже вони вийняли гофри з-під раковин у ванній та кухні. Чи не розумієте? Пояснюю. Якщо просто вставити ці гофри назад в трубне отвір, то вода починає капати, оскільки з'єднання не герметично.
Потрібна мастило - герметик. Так от у цих сантехніків не було з собою НІЧОГО - навіть плоскогубців (довелося мені свої шукати).
Тобто ситуація нелогічна. З одного боку - хлопці все зробили. Їм сказали, що потрібно труби пробити, вони і прийшли рівно з тими інструментами, які необхідні для пробивання труб. З іншого боку - герметик, плоскогубці і інша фігня це що моя, клієнта, турбота?
Позаминулого разу у сантехніка з собою було все: він навіть гофру замінив під душовою кабіною. І коштувала послуга стільки ж. Хіба що провозився він не 45 хвилин, а 2,5 години.
Що я сказати хочу?
Що, замовляючи послугу, клієнт не хоче і не повинен думати про якісь супутні моменти. Йому нецікаво, що саме у вас має бути і що ви повинні передбачити, щоб надати послугу якісно.
Приклад - копірайтинг. Клієнт, замовляючи текст, хоче отримати результат. Логічно. При цьому за замовчуванням вважається, що текст повинен бути грамотним з філологічної сторони. І якщо копірайтер може, використовуючи, припустимо, свій досвід в продажах, написати сильний продає текст, але у нього кульгає правопис, то при чому тут клієнт, вірно?
Значить, копірайтер повинен сам знайти коректора, домовитися з ним, оплатити його послуги та ін., Але клієнта це питання взагалі ніяк стосуватися не повинен.
Інший приклад - робив я собакам планові щеплення. Вакцина була якась нова. Зробив в клініці, поїхали додому. Через півгодини у собак почалася алергія. Довелося йти на стоянку за машиною і знову їхати в клініку на що лікар сказав: «Ой, я якось не подумав, що треба вакцину з димедролом вводити, тому що алергія може бути».
Ага, я про це думати повинен?
Повнота надання послуги і всякі другорядні моменти важливі так само, як якість основної послуги. Мораль проста: сантехніків цих я більше не викликом, і собак вожу до іншого ветеринара.
Спроектуйте все вищесказане на свій бізнес і якщо в ньому є подібні лазівки - приділіть їм увагу.
No comments:
Post a Comment