Уточнюю - мається на увазі розділ «Блог» («Статті» тощо) на комерційному сайті.
Як наочний приклад розглянемо сайт мого клієнта - сервісний центр з ремонту та обслуговування комп'ютерної техніки.
Після того, як ми розробили Лендінгем і комерційну пропозицію , клієнт звернувся з питанням:
- Олександре, і ще про одне хотів поговорити. На сайті є розділ «Корисні статті про ремонт», в якому багато статей з хорошими позиціями в пошукових (ТОП 1-5). Ці статті мене повністю влаштовують в плані технічної інформації, але я не задоволений «вихлопом». Будь ласка, подивіться, що можна змінити, щоб зробити їх більш ефективними в плані продажів.
Я не буду приводити вам показники, але дійсно для статей ТОП 1-5 конверсія була страхітливо низькою.
Чому?
Тому що клієнт здійснив саму типову помилку - в гонитві за трафіком він в інформаційні статті вставив комерційні запити.
І ось що вийшло.
Стаття «Заміна акумулятора iPhone 5». Початок - 2 абзацу про те, що таке акумулятор і для чого він потрібен в телефоні. Перший розділ - ознаки того, що акумулятору потрібна заміна. Другий розділ - чому взагалі акумулятори виходять з ладу (причини).
Давайте розбиратися.
На цю сторінку людина потрапляє за запитом «Заміна акумулятора iPhone 5». Що йому потрібно? Правильно - йому потрібна заміна акумулятора iPhone 5. ВЖЕ потрібна, зараз, цієї хвилини.
Для чого потрібна батарея (початок статті) - нецікаво. Ознаки підготовлюваного відійти в інший світ акумулятора - нецікаво. Чому акумулятори виходять з ладу (у перспективі цікаво), але зараз - ні. А що потрібно цій людині?
Скільки коштує заміна?
Чи акумулятори в наявності?
Їх виробник? Оригінальні чи що?
Де знаходиться сервіс (чи зручно добиратися)?
Чи робиться заміна при клієнті або апарат залишати треба? І т.д.
І інформація ця не для блогу, а для цільових сторінок.
Підсумок - результату клієнт домігся. Трафік є, але от користі від нього - на жаль.
Інформаційна стаття, побудована на комерційних запитах, НЕ відповідає інтересам відвідувачів.
Як повинно бути?
Та так і має бути, але під відповідні запити.
«Чому акумулятори виходять з ладу і як продовжити їх термін служби» - прекрасна стаття для блогу.
«Ознаки того, що акумулятор видихався» - відмінно.
«Як розпізнати, оригінальний акумулятор вам пропонують в сервісі» - так.
«Як замінити акумулятор своїми руками» - безумовно.
І так далі. Як зробити так, щоб ці інформаційні тексти приносили не тільки трафік, але і клієнтів - це вже інше питання і тут треба працювати. Але навіть просте відповідність запитом зробить ці тексти в блозі, які написав керівник сервісу, більш конверсійними.
Проаналізуйте розділ «Блог» на вашому сайті. Чи не вийшло так, що в гонитві за трафіком ви забули про клієнта?
Як наочний приклад розглянемо сайт мого клієнта - сервісний центр з ремонту та обслуговування комп'ютерної техніки.
Після того, як ми розробили Лендінгем і комерційну пропозицію , клієнт звернувся з питанням:
- Олександре, і ще про одне хотів поговорити. На сайті є розділ «Корисні статті про ремонт», в якому багато статей з хорошими позиціями в пошукових (ТОП 1-5). Ці статті мене повністю влаштовують в плані технічної інформації, але я не задоволений «вихлопом». Будь ласка, подивіться, що можна змінити, щоб зробити їх більш ефективними в плані продажів.
Я не буду приводити вам показники, але дійсно для статей ТОП 1-5 конверсія була страхітливо низькою.
Чому?
Тому що клієнт здійснив саму типову помилку - в гонитві за трафіком він в інформаційні статті вставив комерційні запити.
І ось що вийшло.
Стаття «Заміна акумулятора iPhone 5». Початок - 2 абзацу про те, що таке акумулятор і для чого він потрібен в телефоні. Перший розділ - ознаки того, що акумулятору потрібна заміна. Другий розділ - чому взагалі акумулятори виходять з ладу (причини).
Давайте розбиратися.
На цю сторінку людина потрапляє за запитом «Заміна акумулятора iPhone 5». Що йому потрібно? Правильно - йому потрібна заміна акумулятора iPhone 5. ВЖЕ потрібна, зараз, цієї хвилини.
Для чого потрібна батарея (початок статті) - нецікаво. Ознаки підготовлюваного відійти в інший світ акумулятора - нецікаво. Чому акумулятори виходять з ладу (у перспективі цікаво), але зараз - ні. А що потрібно цій людині?
Скільки коштує заміна?
Чи акумулятори в наявності?
Їх виробник? Оригінальні чи що?
Де знаходиться сервіс (чи зручно добиратися)?
Чи робиться заміна при клієнті або апарат залишати треба? І т.д.
І інформація ця не для блогу, а для цільових сторінок.
Підсумок - результату клієнт домігся. Трафік є, але от користі від нього - на жаль.
Інформаційна стаття, побудована на комерційних запитах, НЕ відповідає інтересам відвідувачів.
Як повинно бути?
Та так і має бути, але під відповідні запити.
«Чому акумулятори виходять з ладу і як продовжити їх термін служби» - прекрасна стаття для блогу.
«Ознаки того, що акумулятор видихався» - відмінно.
«Як розпізнати, оригінальний акумулятор вам пропонують в сервісі» - так.
«Як замінити акумулятор своїми руками» - безумовно.
І так далі. Як зробити так, щоб ці інформаційні тексти приносили не тільки трафік, але і клієнтів - це вже інше питання і тут треба працювати. Але навіть просте відповідність запитом зробить ці тексти в блозі, які написав керівник сервісу, більш конверсійними.
Проаналізуйте розділ «Блог» на вашому сайті. Чи не вийшло так, що в гонитві за трафіком ви забули про клієнта?
Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.
ReplyDelete