Monday, March 23, 2015

Головна помилка, за якою ваш блог не працює, як треба

Уточнюю - мається на увазі розділ «Блог» («Статті» тощо) на комерційному сайті.

Як наочний приклад розглянемо сайт мого клієнта - сервісний центр з ремонту та обслуговування комп'ютерної техніки.

Після того, як ми розробили Лендінгем і комерційну пропозицію , клієнт звернувся з питанням:

- Олександре, і ще про одне хотів поговорити. На сайті є розділ «Корисні статті про ремонт», в якому багато статей з хорошими позиціями в пошукових (ТОП 1-5). Ці статті мене повністю влаштовують в плані технічної інформації, але я не задоволений «вихлопом». Будь ласка, подивіться, що можна змінити, щоб зробити їх більш ефективними в плані продажів.

Я не буду приводити вам показники, але дійсно для статей ТОП 1-5 конверсія була страхітливо низькою.

Чому?

Тому що клієнт здійснив саму типову помилку - в гонитві за трафіком він в інформаційні статті вставив комерційні запити.

І ось що вийшло.

Стаття «Заміна акумулятора iPhone 5». Початок - 2 абзацу про те, що таке акумулятор і для чого він потрібен в телефоні. Перший розділ - ознаки того, що акумулятору потрібна заміна. Другий розділ - чому взагалі акумулятори виходять з ладу (причини).

Давайте розбиратися.

На цю сторінку людина потрапляє за запитом «Заміна акумулятора iPhone 5». Що йому потрібно? Правильно - йому потрібна заміна акумулятора iPhone 5. ВЖЕ потрібна, зараз, цієї хвилини.

Для чого потрібна батарея (початок статті) - нецікаво. Ознаки підготовлюваного відійти в інший світ акумулятора - нецікаво. Чому акумулятори виходять з ладу (у перспективі цікаво), але зараз - ні. А що потрібно цій людині?

    Скільки коштує заміна?
    Чи акумулятори в наявності?
    Їх виробник? Оригінальні чи що?
    Де знаходиться сервіс (чи зручно добиратися)?
    Чи робиться заміна при клієнті або апарат залишати треба? І т.д.

І інформація ця не для блогу, а для цільових сторінок.

Підсумок - результату клієнт домігся. Трафік є, але от користі від нього - на жаль.
Інформаційна стаття, побудована на комерційних запитах, НЕ відповідає інтересам відвідувачів.

Як повинно бути?

Та так і має бути, але під відповідні запити.

    «Чому акумулятори виходять з ладу і як продовжити їх термін служби» - прекрасна стаття для блогу.
    «Ознаки того, що акумулятор видихався» - відмінно.
    «Як розпізнати, оригінальний акумулятор вам пропонують в сервісі» - так.
    «Як замінити акумулятор своїми руками» - безумовно.

І так далі. Як зробити так, щоб ці інформаційні тексти приносили не тільки трафік, але і клієнтів - це вже інше питання і тут треба працювати. Але навіть просте відповідність запитом зробить ці тексти в блозі, які написав керівник сервісу, більш конверсійними.

Проаналізуйте розділ «Блог» на вашому сайті. Чи не вийшло так, що в гонитві за трафіком ви забули про клієнта?

1 comment:

  1. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ReplyDelete

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини school27.ru school2ost.ru sdensoft.ru science-unit.net school39mog.by screamradio.ru pravnavigator.ru school1925-rzn.ru seo-web-analiz.ru serov-stal.ru