Матусі в декреті - це страшна сила, доповім я вам. Є у мене Вконтакте в друзях пара молодих мам. Якщо Тимошенко однією ногою на волі, то ці дві однією ногою у мене в чорному списку.
Це просто жах. Щоденний спам в стрічці в жахливому кількості. Анекдоти, цитати, вирізки з груп а-ля «Великі думки великих людей», рецепти, фотографії кішечок, демотиватори ...
Реально вони перетворюють мою стрічку у відро для сміття.
«Ну так не сиди в соціальних мережах» - скажете ви. Думка здорова. Але, по-перше, соціальні мережі потрібні мені для роботи. По-друге, я підписаний на паблік по копірайтіну, маркетингу та бізнесу. І ось їх публікації мені потрібні і важливі.
І мами в декреті - вкрай дратівливий чинник. Кожен день вони змушують мене, як говорили в «джентльменів удачі», пірнати в чан з лайном. І щодня мені доводиться затримувати дихання все довше і довше.
«Годі скиглити, Інфобізнес-то тут при чому?» - Знову резонно помітите ви.
А зв'язок-то пряма, друзі мої. Інфобізнесмени (особливо мова про компанії, а не свободноплавающих представниках цього професії) поводяться точно так, як матусі в декреті, так живо описані мною вище.
Записуюсь я на якийсь вебінар. Відразу ж отримую записочку «Дякуємо, що підписалися на нашу розсилку».
Панове, постійте!
Я, як людина інтернет-бізнесу, прекрасно розумію, що мою електронну адресу ви будете використовувати. Але не можна ж так тупо це робити. Я на вебінар реєструвався. Хіба я десь позначив, що мене цікавить ваша розсилка? Або в тексті, що продає вебінар, як в кредитному договорі, було дрібним шрифтом написано, що я підписався на розсилку? НІ, не було.
Так у чому ж справа?
А саме прикольне, що це тільки початок. Карусель починається пізніше.
«Олександр, список наших вебінарів на наступному тижні»
«Олександр, реєстрація на вебінар ... вже почалася. СПЕШИТЕ ??»
«Олександр, залишилося 5 годин до початку вебінару ...»
«Олександр, залишилося 4 години до початку вебінару ...»
«Олександр, залишилося 3 години до початку вебінару ...»
«Олександр, ОСТАННІЙ шанс потрапити на вебінар ...»
І все це протягом першої половини робочого дня!
І ці люди будуть вчити мене продавати? Та навіть від мам в декреті, спамящіх Вконтакте, дискомфорту менше, ніж від цих чванливих і нав'язливих інфо (прости, Господи) бізнесменів.
Зрозуміло, відписка від цих (прости, Господи) розсилок відбувається миттєво.
Знаєте, Зіно Давідофф говорив: «Я ніколи не займався маркетингом, я просто не переставав любити своїх клієнтів».
Я б додав до цього - не переставайте ще й Поважати своїх клієнтів. І вони відплатять вам тим же. А якщо ваш бізнес активний так само, як матусі в декреті в соціальних мережах, то будьте готові до відповідного про вас думку клієнтів.
Це просто жах. Щоденний спам в стрічці в жахливому кількості. Анекдоти, цитати, вирізки з груп а-ля «Великі думки великих людей», рецепти, фотографії кішечок, демотиватори ...
Реально вони перетворюють мою стрічку у відро для сміття.
«Ну так не сиди в соціальних мережах» - скажете ви. Думка здорова. Але, по-перше, соціальні мережі потрібні мені для роботи. По-друге, я підписаний на паблік по копірайтіну, маркетингу та бізнесу. І ось їх публікації мені потрібні і важливі.
І мами в декреті - вкрай дратівливий чинник. Кожен день вони змушують мене, як говорили в «джентльменів удачі», пірнати в чан з лайном. І щодня мені доводиться затримувати дихання все довше і довше.
«Годі скиглити, Інфобізнес-то тут при чому?» - Знову резонно помітите ви.
А зв'язок-то пряма, друзі мої. Інфобізнесмени (особливо мова про компанії, а не свободноплавающих представниках цього професії) поводяться точно так, як матусі в декреті, так живо описані мною вище.
Записуюсь я на якийсь вебінар. Відразу ж отримую записочку «Дякуємо, що підписалися на нашу розсилку».
Панове, постійте!
Я, як людина інтернет-бізнесу, прекрасно розумію, що мою електронну адресу ви будете використовувати. Але не можна ж так тупо це робити. Я на вебінар реєструвався. Хіба я десь позначив, що мене цікавить ваша розсилка? Або в тексті, що продає вебінар, як в кредитному договорі, було дрібним шрифтом написано, що я підписався на розсилку? НІ, не було.
Так у чому ж справа?
А саме прикольне, що це тільки початок. Карусель починається пізніше.
«Олександр, список наших вебінарів на наступному тижні»
«Олександр, реєстрація на вебінар ... вже почалася. СПЕШИТЕ ??»
«Олександр, залишилося 5 годин до початку вебінару ...»
«Олександр, залишилося 4 години до початку вебінару ...»
«Олександр, залишилося 3 години до початку вебінару ...»
«Олександр, ОСТАННІЙ шанс потрапити на вебінар ...»
І все це протягом першої половини робочого дня!
І ці люди будуть вчити мене продавати? Та навіть від мам в декреті, спамящіх Вконтакте, дискомфорту менше, ніж від цих чванливих і нав'язливих інфо (прости, Господи) бізнесменів.
Зрозуміло, відписка від цих (прости, Господи) розсилок відбувається миттєво.
Знаєте, Зіно Давідофф говорив: «Я ніколи не займався маркетингом, я просто не переставав любити своїх клієнтів».
Я б додав до цього - не переставайте ще й Поважати своїх клієнтів. І вони відплатять вам тим же. А якщо ваш бізнес активний так само, як матусі в декреті в соціальних мережах, то будьте готові до відповідного про вас думку клієнтів.
No comments:
Post a Comment